, , ,

Burgundi || Din Categoria LIDL

13:02


Bună fetelor! Nu este o zi prea bună, nici pentru mine din punct de vedere personal, nici din cauza şocului pe care sunt sigură că l-am resimţit cu toţii. Sunt sigură că aţi auzit de cazul "Colectiv" , de tinerii care şi-au pierdut viaţa şi de cei care sunt grav răniţi. Mă doare sufletul să văd că aşa ceva se poate întâmpla într-o ţară care are speranţe la "standarde europene". Puteam să fiu eu, puteai să fi tu, putea să fie oricine, care într-o seară de vineri, iese în oraş să bea o bere, să asculte muzică, să se destindă. Ceea ce m-a intrigat pe mine aseară a fost poza cu cadavrele din club. Nu îmi este frică să văd morţi, moarte, m-a durut sufletul să ştiu că acei oameni au murit în chinuri, că s-au călcat în picioare. Tot ce rămâne de spus ar fi : Condoleanţe ! Dumnezeu să îi odihnească ! Iar pentru cei care sunt în stare gravă/critică la spital sper să treacă peste perioada critică şi să supravieţuiască. 
Nu o să încep să comentez pe baza faptului că a fost o idioţenie să dai cu artificii într-un beci cu o singură ieşire. Am văzut pozele, nu erau artifcii puternice, dar spaţiul înghesuit a făcut să se întâmple nenorocirea. O să mă leg de fanaticii creştini, de faptul că în România este mult mai ok să construim biserici, catedrale, să aducem moaşte, dar nu construim spitale, nu avem personal în spitalele pe care noi le avem în prezent ( 487 la număr, dacă îmi aduc eu bine aminte) şi în cazul unor tragedii noi ne mişcăm extrem de greu. Mereu luaţi prin surprindere.
Citesc cu indignare comentariile aşa ziselor persoane "martire" şi "paşnice" cu "Dumnezeu în suflet", care sunt majoritatea cuprinse între " Aşa le trebuie că ascultă muzică satanică" sau " Aşa le trebuie pentru că au sărbătorit Halloweenul , sărbătoare satanică, se fac ritualuri satanice şamd.". Oameni care îşi bat joc, care dau impresia că se bucură pentru că s-a întâmplat asta, pentru că în percepţia lor au murit nişte "păcătoşi". Nu ştiu cine este mai "păcătos" în momentele astea şi acum se vede natura umană.

Aş avea multe, foarte multe de spus, legat de acest subiect, pentru că sunt revoltată. Dar sunt un simplu om, într-o mulţime de alţi oameni revoltaţi. Nici măcar sânge nu mă pot duce să donez, pentru că nu îndeplinesc criteriile de greutate. Sper ca cei care sunt sănătoşi să meargă să doneze, să se gândească că puteau fi în locul acelor persoane. 

* Cu toate acestea, astăzi vreau să vă arăt ce mi-am cumpărat săptămâna trecută din Lidl, ştiu că vă plac astfel de postări, dacă aţi citit-o sper să vă creaţi şi voi o opinie proprie asupra a tot ce s-a întâmplat. Săptămâna trecută, cei de la Lidl au avut o ofertă cu haine foarte potrivite pentru toamnă. Eu mi-am cumpărat doar două lucruri : o cămaşă burgundi, dintr-un material semi satinat, opac şi un pulover foarte frumos, burgundi şi el, nu foarte grosuţ dar călduros.


Cămaşa este foarte comodă, dintr-un material foarte uşor, subţire, dar opac. Nu există problema să ţi se vadă sutienul. Mânecile se pot ridică şi este foarte uşor de asortat. Eu o văd purtată cu accesorii aurii. A costat 30 de lei.



Preferatul meu, este cu siguranţă pulovăraşul. A fost 50 de lei, dar merită cu siguranţă. Genul ăsta de pulover îl putem găsii în H&M, Bershka şi alte magazine de genul de la 80 de lei în sus. Este de calitate, este puţin cam subţire, dar totuşi ţine de cald. L-am purtat ca o nebună în ultima perioadă.

Nu mă simt în stare să vă spun mai multe cuvinte, dar vă las cu oferta pentru săptămâna viitoare. Revin machiajele, despre rimelul lor v-am scris aici şi v-am zis cât de mult mi-a plăcut, iar acum vreau să cumpăr creioanele de buze şi promit că voi revenii cu un articol dedicat lor. Poza este preluată de la Adina, eu nu am revista acasă să pot să o scanez, şi nici pe site-ul lor nu am găsit partea asta, nu ştiu de ce.


Vă doresc un weekend frumos,

You Might Also Like

6 comentarii

  1. oare mai gasesc plovarasul la Lidl ?! fix asa ceva aveam eu in minte sa caut, dar nu gaseam, ca nu reuseam sa descriu in cuvinte exact ce vreau :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana maine presupun ca da :) Incearca in Lidl-urile mai "nepopulate" :)

      Ștergere
  2. Of, draga mea, nu sunt cuvinte pentru ce s-a intamplat in Colectiv, am citit si ieri si azi si mi s-a strans inima de durere.
    Imi place puloverasul mult de tot!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte trist ce se intampla :(. Superbe si camasa si pulovarasul,te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca toata Romania e indoliata de ceea ce s-a intamplat la Colectiv.Imi place si mie puloverul, e superb!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am ochit si eu puloverul, dar in magazinul in care am fost eu mai era doar pe un roz deschis, daca nu ma inseala memoria :)) Sa le porti cu placere, culoarea este superba, nu ma mai pot satura de ea!

    Cat despre Colectiv, inca nu-mi vine sa cred ce s-a intamplat, si cand te gandesti ca s-a petrecut intr-un club care era destul de cunoscut si considerat printre cele mai bune din Bucuresti. Daca vineri seara inca mai aveam cateva cuvinte, am ramas fara ele atunci cand am vazut toate comentariile si opiniile de dupa.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.