, , , ,

Elmiplant CC Cream Skin Repair || REVIEW

17:43


Bună dragelor! Sper că vă bucuraţi de weekendul vostru, eu una mă confrunt cu o mică problemă de sănătate, în urmă căreia m-am întors de la farmacie cu o pungă plină de medicamente( eurobiotic, antibiotice, antiinflamatoare etc) şi sper să îmi revin la normal şi fiu în formă cât mai repede. Nu de alta, dar luni dau trezirea la 7. Legat de asta cu pastilele, voi nu urâţi când trebuie să vă treziţi în mijlocul nopţii să luaţi pastilele ( ore gen 3, 4 ) , eu mereu o păţesc şi e naşpa că abia pot să adorm după aceea. 

În favoritele lunii v-am arătat acest CC Cream Skin Repair de la Elmiplant, pe care l-am cumpărat împreună cu revista Viva!. Trebuie să spun că am văzut câteva cadouri de-a lungul timpului, foarte drăguţe la revista Viva.


În primul rând o să vă las să citiţi ce scrie pe pozele de mai jos în legătură cu descrierea produsului, dar şi ingredientele.





După cum puteţi vedea, este un CC Cream destinat persoanelor cu vârstă între 45-55 de ani...dublu faţă de cât am eu. Am dat puţin înapoi când am văzut insertul în revistă, dar apoi am văzut că nu conţine parabeni şi se recomandă a fi natural. Plus ideea că ar avea 100% caviar natural în el a fost foarte tentantă. Aşa că l-am luat.





Îmi place foarte mult faptul că ambalajul are pompiţă, ceea ce face aplicarea foarte igienică. O singură apăsare pe pompiţă "eliberează" suficient produs pentru a putea fi aplicat pe intreagă faţă. Arată foarte natural pe ten şi are o rezistenţă foarte bună, dar dacă aveţi zone uscate pe ten, o să iasă în evidenţă după câteva ore după ce l-aţi aplicat. Nu a cauzat nici o problemă tenului. Acoperirea este una slabă spre medie şi se poate aplica un al doilea strat.
Eu l-am aplicat întodeuna cu degetele, se aplică foarte uşor şi nu rămân dâre inestetice. Ceea ce nu îmi place este faptul că deşi nuanţa este pentru tenul deschis, mie mi se pare foarte închisă, cel puţin pentru mine. Are subton gălbui, noroc că pot să îl blenduiesc bine pe ten.
Nu ştiu ce să zic despre efectele anti-îmbătrânire, pentru că este evident că nu am nevoie, dar nu cred că rezolvă foarte multe probleme. Tot folosirea unei creme anti-aging rămâne cea mai bună soluţie. 

În concluzie, este un CC Cream ok, nu miraculos, cu o textură cremoasă, cu o acoperire mică spre medie, este buildable, nuanţa pentru tenul descis este închisă. De asemenea are multe plusuri pentru că nu are parabeni şi SPF 20.

Voi l-aţi cumpărat cu revista Viva? V-a plăcut?

Vă pup şi sper să aveţi un weekend frumos,



You Might Also Like

2 comentarii

  1. Nu l-am folosit,nu am mai cumparat o revista de nu mai stiu cand timp. Pare interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. am inceput si eu un CC de curand, de la Garnier...pana acum BB...astept sa trec la DD :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.