, , ,

Favoritele lunii Septembrie

21:47


Bună fetelor! A mai trecut o săptămâna, una foarte plină chiar. În continuare mă simt la fel de obosită, dar pot să mă laud că în acest weekend am dormit. O dată cu luna Octombrie şi cu începerea facultăţii, trebuia să apară pe blog şi preferatele lunii Septembrie. Nu sunt foarte multe, am inclus doar ce mi s-a părut important de menţionat. O să încerc să fac postul " favoritele lunii" mult mai diversificat decât până acuma. Adică nu doar beauty related. Dar eu zic să începem cu primele produse...

Începem cu produsele pentru păr&corp. Gelul de duş Yves Rocher cu Lime din Mexic este pe sfârşite din păcate. Este demenţial! După cum ştiţi ador mirosul de citrice şi în general tot ce este mai fresh, de aceea acest gel de duş nu putea lipsii. Îmi place enorm că mirosul de lime rămâne în piele câteva ore. Despre spray-ul pentru volum Mellor&Russell v-am mai zis în câteva posturi anterioare. Urmează să aibă un review detaliat, încă mă chinui cu pozele, vreau să iasă foarte bine. Mai jos, vedeţi antiperspirantul B.U. Protect Plus cu extract de lotus, care este aliatul meu indiferent de vreme, îl ador. Puteţi citii un review aici. Pentru păr, nu este o surpriză, favoritul lunii este şamponul L'oreal Elseve Ulei Extraordinar. Defapt, toată gama îmi place foarte mult. Despre şampon şi balsam puteţi citii mai multe aici.

Pentru ten, m-am restrâns doar la 3 produse pe care le-am adorat în această perioadă. Gelul Garnier Moisture Match pentru pielea ternă şi obosită fusese cam neglijat o perioada de timp. Apoi mi-am adus aminte cât de repede intră în piele şi am reînceput să îl folosesc în fiecare dimineaţă. Puteţi citii mai multe aici. Despre demachiantul bifazic Nivea am zis de la bun început că am fost foarte plăcut impresioanată. Curăţă şi îngrijeşte pielea şi nici nu se consumă foarte repede ( şi 80% din machiajul meu este în zona ochiilor, deci credeţi-mă, este foarte bun). Puteţi citii părerea despre el, dar şi despre alte produse Nivea, aici
Masca de faţă de la Sun Renaissance se bucură de un review complet aici, unde puteţi vedea ingrediente şi tot ce mai doriţi. Am achiziţionat-o împreună cu revista Unică în luna Septembrie şi regret că nu am mai cumpărat una să am de rezervă.


Bun, bun, acum trecem la machiaj. Avem în primul rând CC Cream-ul Elmiplant Skin Repair luat împreună cu revista Viva. Nu vă spun foarte multe acum pentru că vreau să îi fac un review separat. Vă pot spune doar că nuanţa pe care eu o am, deschis, are un subton gălbui şi este destul de închisă (dar am văzut că majoritatea BB/CC cream-urilor din comerţ au tendinţa asta). Despre Concealerul NYX tocmai v-am povestit acum câteva zile aici şi vi l-am lăudat. Este foarte bun şi are un preţ foarte drăguţ, 33 lei. Blush-ul ELF Studio vi l-am arătat în acest mini-haul ELF şi este în nuanţă Blushing Rose. Îmi place la nebunie, este pigmentat şi îmi inspiră "toamnă". Mereu când îl privesc dimineaţa înainte să îl aplic mi se pare perfect pentru vremea rece şi mohorâtă.

Continuăm tot cu cosmetice şi a venit timpul să vă spun despre două produse Essence ( îmi place enorm brandul acesta ) . Este vorba despre creionul retractabil Essence Long Lasting în nuanţa Black Fever, care este prezent în fiecare favorit al lunii pentru că este genial. Aici aveţi un review complet. Fardul mono Essence în nuanţă Skeye and Sand îmi place foarte mult. A fost cumpărat împreună cu revista Avantaje în luna Septembrie. Este un fard perfect pentru toamna. Iar apoi avem partea de rujuri, toamna aceasta preferatele mele au fost Yves Rocher în Rose Sorbet despre care puteţi citii mai multe aici, Babor în Classic Red - mai multe aici , şi nu în ultimul rând Avon Berry Smooch despre care puteţi citii aici. Le ador!


Şi nu în ultimul rând avem creionul jumbo ELF în nuanţa French Lace şi fardul de pleoape cremos ELF în nunaţa Gala pentru momentele în care sunt leneşă dimineaţă şi nu mai am atât de mult timp să mă bibilesc.


Pentru mânuţele mele finuţe am ales în luna septembrie 4 oje. Prima este una de la Flormar numărul 320 şi este una din favoritele mele all the time ( şi a bunicamii, pentru că why not), apoi este acel nude superb de la Maybelline Colorama 60 seconds numărul 254, apoi o ojă Medusa (ador ojele Medusa, sunt bestiale) în nuanţă 79 şi apoi cadoul de la revista Avantaje, această sclipicioasă, Essence Colour&Go în nuanţa 121 gold fever. Pentru partea de îngrijire/cremuire am în geantă în permanenţă crema de mâini din Jumbo Victoria Secrets cu unt de karite, este foarte bună, foarte travel friendly şi a fost doar 4 lei.


La partea de parfumuri am două mari (sau mici) şi late. Dolce&Gabbana Light Blue , favoritul meu all the time, nu există un parfum care să îmi placă mai mult şi Jour d'Hermes, pentru zilele mai reci, despre care puteţi citii mai multe aici.



Cerceluşi!! Am trei perechi de cercei favoriţi luna aceasta. Două perechi, cele cu verde, sunt din Meli Melo şi au fost 7 lei. Iar cea de a treia pereche, cu trandafiraşi, este de la bunica mea, şi este superbă..dar grea. Urechile mele, din păcate, nu prea suportă cerceii, aşa că m-au terminat şi fizic şi psihic.


Suportul meu de pensule este din Jumbo şi mi se pare că este aşa funny încât nu avea ce să nu caute pe aici. A fost 3 lei.



Pe partea de fashion şi ţoale, am aceste două genţi. Dacă mă urmăriţi pe facebook/instagram le-aţi mai văzut şi acolo. Cea maro, este foarte spaţioasă (deşi are 30 de cm în lăţime) şi a fost cumpărată de la un magazin Vitalite (de pe bulevardul Mihai Bravu) şi a costat doar 30 de lei. Cea neagră este din Ilotti Cora Pantelimon şi mi-a fost dăruită de bunica mea. A costat 22 de lei.  La fel este foarte spaţioasă, numai bună de facultate/job.


Melodia lunii Septembrie este : Alexandra Usurelu - Mai bine în doi. Pe Alexandra am descoperit-o cu ajutorul ASE-ului, ea a făcut imnul facultăţii mele, de Management.


Serialele lunii, deşi nu prea am mai avut timp să mă uit la seriale, a fost Young&Hungry şi You're the Worst. Amândouă apar joia, aşa că joia a devenit ziua mea de relaxare.




Vouă ce v-a plăcut în luna Septembrie?

Dacă v-a plăcut, vă invit să mă urmăriţi şi pe pagina de facebook şi instagram (@andra_malin),

Vă mulţumesc şi vă pup,



You Might Also Like

9 comentarii

  1. Foarte frumos articol, draga Andra! :) Sa stii ca am studiat in magazin samponul L'Oreal insa nu stiam o parere concreta despre el si am evitat sa-l cumpar. El e urmatorul pe lista, sper sa mi se potriveasca.
    Saptamana frumoasa! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut. Este foarte bun, cred ca unul dintre cele mai bune sampoane de la ei, daca nu cel mai bun ! te pup:*

      Ștergere
  2. Blush-ul ELF e superbbb! Tocmai m-am indragostit.. si eu nu obisnuiesc sa folosesc blush-uri! :))

    lraivn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place ! Nici eu nu obișnuiam să folosesc blush :) Te pup:*

      Ștergere
  3. Tare m-ai facut curioasa cu geluld e dus la de Yves Rocher! Si mie imi plac mult aromele fresh! Iar serialele par si ele interesante...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gelul de duș e super, îmi pare rău că este așa micuț :( Iar serialele sunt 2 din favoritele mele , sunt super :) te pup:*

      Ștergere
  4. Fardul de la Essence l-am luat si eu cand am vazut postarea ta cu revistele si a intrat rapid in rutina mea zilnica :D iar oja de la Flormar e suuuperba! I wish you a fun-tache-tic day :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place :* multumesc :)) si tu sa ai parte de o zi minunata :)):*

      Ștergere
    2. Ma bucur ca iti place :* multumesc :)) si tu sa ai parte de o zi minunata :)):*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.