, , , , ,

Ghete si franjuri || Din categoria Lidl

19:16



Bună fetelor! Eu nu m-am simţit tocmai bine azi, m-am trezit la 5 jumătate pentru facultate şi pentru că mi s-a făcut rău de la antibiotice, am venit acasă şi am dormit până la ora 16 neîntoarsă. 

V-am arătat duminică un pont pentru noua ofertă de la Lidl din această perioada Am văzut că a fost primit foarte bine acel post, aşa că voi continuă să va ţin la curent cu promoţiile diversor magazine. Mă bucur să văd că vă plac subiectele abordate pe acest blog. V-am zis şi un sfat în aceea postare, şi anume să mergeţi de dimineaţă, la deschiderea magazinului. Eu am cam "tras mâţa de coadă" şi nu m-am ţinut de cuvânt din cauza ploii de luni dimineaţă. Nici la primul curs nu am mers. După facultate în schimb, am mers direct la Lidl foarte entuziasmată. 

În aceea postare vedeţi un număr mare de produse, dar m-am restrâns prima dată la 3, ulterior la 2 articole, din cauza faptului că nu mai erau disponibile majoritatea şi pe numărul meu. Pantalonii negrii mult doriţi, i-am găsit în cea mai mică măsură, respectiv 36, dar arătau că naiba pe mine când i-am probabat acasă, erau prea mari. Rochia nu mi-a plăcut când am văzut-o, era prea subţire. Fusta albă, care este demenţială, era de la M în sus şi acum regret că nu am luat-o pentru că aş fi putut să o modific (sau poate mai pun şi eu nişte carne pe mine, cine ştie). Iar chiloţii pentru setul de lenjerie burgundi lipseau în mărimea S.

Aşa că eu am rămas doar cu perechea de ghetuţe, pe care le ador şi cu sutienul burgundi care este super, super!


GHETE LIDL


Ghetele acestea, de când le-am văzut în ofertă, mi-au rămas întipărite în minte. Negre, simple şi finuţe, aşa le pot descrie. Că să găsesc mărimea 38 a trebuit să caut până la fundul mormanului de ghete. Arată foarte bine pentru cei 80 de lei cât au fost. Sunt din piele ecologică, au fermoar pe o parte şi vin foarte frumos în picior. Măsurile se potrivesc. Franjurii mi se pare că le fac foarte speciale.

GEANTA CU FRANJURI


Pentru că ghetuţele sunt negre, mi-a trebuit şi o altă geantă tot neagră, nu? Nu contează că am încă 3 acasă. În ofertă, tipa care purta hainele şi le prezenta avea o geantă asemanatoate, doar că nu se afla şi ea în ofertă. Şi îi spun mamei " Vai cât de frumoasă este geanta, ce păcat că nu este şi ea în ofertă". Chiar mă ofticam că nu a fost pusă şi ea ( şi una crem, la fel de frumoasă). Ieri, când mama mergea spre muncă a văzut în vitrina unui magazin această geantă, ultima şi mi-a luat-o. A fost 50 de lei şi mi se pare demenţială. Magazinul este unul din zona Dristor, de genul Max Store, şi cică aveau mai multe modele drăguţe.

Azi mi-a venit şi o comandă de pe depurtat.ro cu o pereche de cizme peste genunchi superbă, cărora le voi face un post separat.

Voi v-aţi luat ceva din oferta de la Lidl?

Vă pup!

You Might Also Like

24 comentarii

  1. Eu mi-am luat bluzel pe gat si niste colanti negri. Vad ca ai scris in postare ca iti erau mari pantalonii acasa, i-ai returnat? Eu evit sa cumpar haine pentru ca inca nu stiu cum sta treaba cu returnatul la ei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Da , i-am returnat. E super usor cu returnatul la Lidl, mergi cu bonul si produsul si primesti pe loc banii inapoi :)

      Ștergere
    2. Multumesc frumos de raspuns. Poate acum o sa cumpar cu mai multa incredere hainute de la ei:)

      Ștergere
  2. De cand caut si eu niste ghetute, ceva pentru toamna asa si nu gasesc. Am disperat. Nici nu am luat in calcul Lidl... si uite ce minunatii... Sigur nu mai gasesc daca merg maine. Pupici!

    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic totusi sa incerci , cine stie :D Si eu am cautat multicel si am avut noroc! Te pup:*

      Ștergere
  3. Ma tenta o fustita, insa n-a mai ajuns sa o iau! Probabil ca maine nici nu o voi mai gasi:D
    Gentuta este tare frumoasa! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi, cand s-a dus mama sa returneze pantalonii, cica mai erau fustite :) Ma bucur ca iti place gentuta , te pup :*

      Ștergere
  4. Sunt superbe ambele achizitii! Sa le porti cu drag!
    Nu stiam ca la Lidl aduc incaltaminte asa faina, eu de obicei iau doar adidasi de la ei (sunt foarte rezistenti).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-a lungul timpului mi-am luat multe lucruri frumoase de la ei . Astept cu nerabdare noile promotii :*

      Ștergere
  5. eu mi-am luat puloverul alb tricotat la 45.99 lei. e demential! rochia mi s-a parut si mie preeaa subtire si putin larguta fata de cum aratau pe modele. fustita alba m-ar fi incantat sa o iau si eu dar numai aveam bani la mine. am zis ca pana vineri tot mai dau o tura,poate poate mai gasesc ceva din 3 lidl-uri:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu aveam de gand sa mai trec pe la un alt Lidl dar n-am avut cand :( Sper ca ai mai gasit ceva :*

      Ștergere
  6. Ce bine arata ghetutele, sa le porti sanatoasa! :* parca vad ca ajung in LIDL si nu mai gasesc nimic din ce-mi doresc marimea mea, iar la iesire plec cu alte chichite gasite din oferte mai vechi, asa fac mereu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu o camasa super frumoasa dintr-o colectie mai veche si ca o proasta nu mi-am luat-o :( Mi-a ramas si capul la ea...era rosie cu dantela in partea de sus, off....

      Ștergere
  7. Foarte faine ghetele! Imi place mult impletitura :D. Sper ca te simti mai bine acum :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie îmi plac foarte mult ghetuțele :D Vreau și eu, dar din păcate nu am Lidl în oraș :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ca pana la sfarsitul anului 2015 vor deschide multe magazine, tocmai pentru ca vor sa se extinda. Poate ai noroc:) Ma bucur ca iti plac ! Te pup:*

      Ștergere
  9. Sunt minunate ghetutele!
    Eu nu am avut cum sa ajung, am mers la job si apoi la dentist, probabil ca n-as mai fi gasit nimic la 7 seara. Dar urmatoarea oferta n-o mai ratez eu :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Promit ca voi da sfara in tara la urmatoarea oferta interesanta ! Sper ca esti mai bine ! Te pup:*

      Ștergere
  10. Nu-mi vine sa cred ca sunt din Lidl! Arata foarte bine.
    Imi plac mult ghetele, par foarte practice.

    RăspundețiȘtergere
  11. Geniale sunt ghetele astea...acum imi pare rau ca nu am fost pe faza :(

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.