, , , , , ,

Ghetuțe H&M într-o zi frumoasă de toamnă

17:18




Bună fetelor! Nu, nu daţi mai jos, în această postare sunt doar 2 poze. Am încercat să fac şi eu poze tip fashion, cu poziţii care mai de care, doar că nu au ieşit bine. Nici eu nu stăteam prea bine, nici prea luminoase nu erau şi nici la editare nu au ieşit cum voiam eu. Şi uite aşa, în frustrarea mea ( şi cu ajutorul iubitului meu) mi-a venit ideea. Ştiu cum voi face posturile de fashion şi ideea mea sper să va placă. O să scot hainele în faţă, pentru că asta vreau să va arăt, nu moacă mea obosită după 7 ore de somn.

Bun, bun, acum că am acoperit şi partea aceasta, să trecem la subiectul postării, la minunatele mele ghetuţe cumpărate din H&M. Acum ce-i drept le-am cam prăfuit puţin, dar sunt aşa comode, simple şi frumoase încât le încalţ cu foarte mult drag. Dacă vă plac le puteţi găsii online aici , aparent se numesc Botine Jodhpur...habar n-aveam! Au fost/ sunt 159 lei şi sunt foarte calitative.

Iniţial voiam să aleg una dintre aceste două perechi ( aici şi aici) dar nu aveau numărul meu - 38. Sau dacă aveau 38 era prea mare, aşa că le-am probabat pe acestea (ultimul 38 din magazin) şi a fost dragoste la prima vedere.

Geanta este cumpărată din primăvară, de la un magazin cu încălţăminte şi genţi din zona Diham. A fost 40 de lei şi ar trebuii să aibă câteva elemente din faimoasa geantă Celine. Tot de acolo mai am una care seamănă binişor cu genţile Celine pe un roz-pudrat. Geanta e foarte bună, rezistentă, încăpătoare...dar mor la cât de grea devine, mai ales că eu car "toată casa" după mine. Poate într-o zi voi face un post gen " What's in my bag?" , v-ar plăcea?

Pe unghiuţe ( defapt puteţi vedea doar un cârnăcior deget în prima poză) port oja Medusa în nuanţa 79, un mov închis şi puternic foarte tomnatic. Mie oja asta îmi inspiră toamnă, frig, cafea, frunze căzute, din astea care reprezintă partea pozitivă al acestui anotimp. Când mă gândesc că vine ploaia şi că o să trebuiască să am umbrela ataşată de mâna, nu mai mă bucur.

Eu acum trebuie să mă întorc să citesc o carte pentru facultate, mâine am test, bineînţeles după ce mă uit la două episoade din serialele mele preferate. Cartea se numeşte "The Goal" şi dacă va pasionează partea asta de economie, firme şi dezvoltare vi-o recomand. Are nişte ideei şi puncte foarte solide încorporate într-un român. Până şi pentru blog mi-a dat nişte ideei foarte bune.

În încheiere, o să va întreb dacă vă plac ghetuţele mele şi care sunt culorile voastre preferate pentru toamnă?

Vă pup şi vă urez o seară minunată,

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Frumoase rau ghetutele,sa le porti sanatoasa.Follow your blog.
    Hai si la mine sa vezi o mani,avem o colaboare frumoasa,te pup

    Power of Pink

    http://unghiutele.blogspot.ro/2015/10/power-of-pink.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Oana! Stii ca ador toate manichiurile facute de tine, sigur ca voi trece ! Te pup ! :*

      Ștergere
  2. Sunt foarte dragute gehetutele;) hmm si ar trebuii sa pozezi mai mult :Dpupici :*
    iv-dorys.blogpsot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt ghetele! Si eu am vrut sa fac poze azi dar nu m-am simtit la cote maxime asa ca am amanat.
    Succes la testul de maine! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faine ghetele, imi place culoarea mult :D ! Si eu incercat sa imi fac curaj sa fac postari de genul ”outfit of the day„ dar inca nu am gasit persoana potrivita sa faca pozele asa cum le vreau eu :D :))

    RăspundețiȘtergere
  5. De cat timp imi tot caut Chelsea boots, le-am tot vazut pe Polyvore si stiam ca trebuie sa-mi cumpar pentru toamna asta. Norocoasa cum sunt eu cand vine vorba de shopping, am gasit o pereche la Preturi pentru tine si am dat 35 de lei pe ele, astept sa vad cat o sa ma tina.
    Imi plac si cele de la HM, dar am avut o experienta nefericita cu niste sandale de la HM, la modul ca le-am purtat o singura data si mi s-a deslipit pielea de pe ele si n-am putut sa le mai port, asa nu mai sunt asa dornica sa dau multi bani pe ceva de incaltat de la ei :)) Ghetutele tale arata foarte bine, sunt sigura ca sunt mult mai trainice decat sandalele alea, asa ca iti doresc sa le porti cu placere. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.