, , , , , , , , , , ,

Mici cumpărături şi cadouri (1)

16:09


Bună fetelor! În acest weekend am mers la bunicii din partea mamei şi m-am umplut de energie. Sunt oamenii care mă lăsau să mă joc toată ziua pe "uliţă" cu copii, care mă lăsau să mă murdăresc, să fac torturi din noroi, să mut toţi dovlecii în faţă porţii pentru a mă juca de-a vânzătoarea încercând să îi vând oamenilor ce treceau pe stradă, care mi-au făcut o copilărie frumoasă, în adevăratul sens al cuvântului. Bunica mea mi-a inspirat iubirea pentru flori (având o grădina extraordinară plină de trandafiri, lalele (florile mele preferate, ghiciţi de ce?), liliac, narcise, gura-leului etc. , iar bunicul meu, pe lângă micul temperament oltenesc, m-a învăţat să fiu un om muncitor, de cuvânt şi ambiţios. Sper din tot sufletul meu ca atunci când voi avea copii să îi pot scoate în natură, să îi las să se joace şi să se bucure de copilărie aşa cum m-am bucurat şi eu.

Săptămâna această am făcut mici cumpărături (foarte diverse) dar am primit şi două premii. Am zis că ar fi drăguţ să vi le prezint şi să vă zic o mică impresie despre ele.


Prima dată vom vorbii despre produsele cumpărate de la Stock Market (un magazin gen TCM - de acum câţiva ani) din zona Piaţă Muncii. Mai pe scurt, este un fel de Hello Free Z One Store, doar că nu cu atât de multe lucruri. 
Am vrut să încerc o nouă apă de gură aşa că am ales-o pe cea Colgate Plax Complete Care fără alcool, care până acum îmi place. Nu mă ustură gura de la ea, curăţă bine şi mă simt foarte reîmprospătată după ce o folosesc. A fost 13 lei la 500 de ml. 
Antiperspirantul Dusch Das cu grapefruit miroase demenţial ! Cu toate acestea avem o relaţie de iubire-ură. În partea de plusuri avem faptul că miroase super, protejează destul de bine ( dar nu îl văd foarte rezistent pe o vreme caniculară) şi nu mi-a provocat nici o iritaţie, iar în partea minusurilor intră faptul că acest antiperspirant conţine pudră, MULTĂ pudră. A fost 6,50 lei.
Iar nu în ultimul rând, chichineaţa aia mică de 30 de ml, este faimoasă cremă Apidermin cu lăptişor de matcă şi vitamina A. I-am cumpărat şi iubitului meu varianta pentru bărbaţi, care nu mi se pare a fi diferită de aceasta, de la plafar şi am dat 9 lei pe ea. Pe aceasta, pentru femei, am dat 6 lei din Mega Image (unde, personal, mi se pare foarte scump totul şi m-am mirat să o găsesc aşa ieftin). Îmi place, este foarte hidratantă, o folosesc atât seară, cât şi dimineaţa. Urmează un review separat.


La partea de cadouri avem în primul rând premiul câştigat din partea celor de la Palmer's România. Am primit loţiunea de corp anti-vergeturi într-o variantă de 30ml dar şi alte multe mostre (am uitat să le includ în poză).
Draga de Alina, mi-a trimis premiul câştigat la un concurs organizat de ea, şi anume scrub-ul ADDAMS Himalayan Rose Salt Scrub şi multe, multe mostre ( acea mică cremă de corp de Yves Rocher, creme Ziaja, creme Herbalife etc.). Abia aştept să le folosesc! 

În încheiere vreau să îi mulţumesc atât Alinei, cât şi celor de la Palmer's şi să vă urez o săptămâna superbă! 

V-am pupat,


You Might Also Like

8 comentarii

  1. Cu tot dragul! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de noutati! Am zambind citind prima parte, si bunica mea avea o gradina frumoasa si tin minte florile de gura-leului, nici nu am mai vazut prin alte parti de atunci.
    Te pup, sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am mai vazut de mult gura-leului, din pacate... Si eu te pup ! Iti doresc si tie o saptamana frumoasa :*

      Ștergere
  3. Scrub-ul acela suna asa de bineee <3 poate ii faci o postare separata :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja am pozele pregatite pentru review :* mai trebuie sa imi formez o opinie :D

      Ștergere
  4. Si eu tot de scrub sunt interesata, sa ne povestesti!! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat cum imi voi forma o parere definitorie :* Si eu te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.