, , , , ,

Oferte LIDL cu haine pentru ziua de luni || Din categoria Lidl

09:30

Bună fetelor! Ştiţi că ador magazinul Lidl , cumpăr foarte des de acolo şi atunci când au oferte pentru haine, cosmetice, geluri de duş, caiete, toate nebuniile, zbârnâi de fericire. Aşa a fost şi când am văzut Sâmbătă oferta pentru ziua de Luni şi am ştiut că trebuie să îmi iau şi eu câte ceva de acolo (multe chestii). Pentru că mereu până acum vă arătăm doar ce îmi cumpărăm după ce probabil trecea promoţia sau nu mai găseaţi hainele în magazin, acum vă "pregătesc" din timp cu oferta. Oferta completă o puteţi vedea aici şi imaginile din acest articol sunt exclusiv din acea ofertă. Dacă vreţi să vedeţi modelele pentru fiecare articol în parte daţi click pe el în ofertă. 

Ca un mic sfat: Dacă vă hotărâţi să vă cumpăraţi ceva, mergeţi ori dimineaţa când se deschide Lidl (am impresia că ora 7, dar poate mă înşel) - credeţi-mă o să fiţi surprinse câtă lume va fi şi cum se va da o mini bătălie pe acolo - sau mergeţi în magazine unde nu este traficul foarte mare. Pentru mine merge mama, pentru că eu nu pot ajunge ( facultate, muncă etc), mai ales că în ea am cea mai mare încredere când vine vorba de haine. Mereu mă sună şi îmi spune " Mai ştii rochia aia care am văzut-o în catalog? Groaznică, era dintr-un material ieftin ~" şi tot aşa. 

Astea fiind spuse, vă invit să vedeţi mini-wishlistul meu pentru Luni, sper să fie ok toate, mă rog să fie pentru că deocamdată am rămas fixată pe ele şi sper să le găsesc pe pat , când mă întorc acasă de la muncă.



Primul lucru pe care mi-l doresc sunt aceste ghetuţe, în modelul de mai sus. Mi se par super, au şi franjuri şi partea aia gen piele de crocodil/şarpe. Îmi plac foarte mult şi mi-a rămas capul la ele, mai ales că îmi doream încă o pereche de ghetuţe.


Pantaloni negri, pentru că de când am slăbit nu mai am nici o pereche de pantaloni negri. Văzusem oferta de la H&M online şi erau 89,90 lei o pereche de blugi negri, vineri am mers prin AFI să îi cumpăr cadou unei prietene şi la fel, pantaloni negri la 89,90 lei în Stradivarius. Imaginaţi-vă cât de fericită am fost să îi văd la Lidl pe cei de mai sus. Sunt exact cum îmi doream, pantaloni simplii negri.


Pentru părţile mai moi, chiloţi şi sutiene noi ! - Nu le am cu rimele , sorry. 80% din sutienele pe care le deţin sunt din Lidl. Sunt foarte bune, de calitate şi pentru 75B-ul meu sunt de vis. Întreg setul de lenjerie burgundi va fi al meu , pentru că este sublim.


Fusta de mai sus mi se pare extrem de potrivită pentru toamna aceasta. Nu doar că este black&white, dar are şi acel print geometric drăguţ. Plus că preţul mi se pare foarte friendly!



Şi acum avem şi o rochiţă , se putea? Defapt încă sunt nehotărâtă asupra ei, o vedeţi în a două poză, de jos, din dreapta, din colajul de la începutul postării şi arată drăguţ. Dar cine ştie cum va fi în realitate? Nu am nici o rochie gri eu în dulap, parcă lipseşte una.


În încheiere, vă spun că abia aştept să vină ziua de mâine şi sper să îmi cumpăr majoritatea din cele de mai sus. 

Vă pup şi spor la cumpărături,


You Might Also Like

13 comentarii

  1. Fusta alba cu negru si un set de lenjerie mi-as dori si eu :D Am apucat sa cumpar doar o pereche de pantaloni din Lild (abia s-a deschis in zona mea) dar am studiat hainutele disponibile si mi s-au parut foarte ok.
    Te pup, o zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este super fusta aia, sper doar sa nu fie prea subtire :) Eu nu am avut pana acum pantaloni lungi din Lidl, si sper sa fie ok <3 Si eu te pup:*

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. s mie imi place Lidl...gasesc multe chestii interesante!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare as vrea sa aduca si chestiile care le aduc prin afara si la noi :*

      Ștergere
  3. Arata chiar foarte bine. Multumim de pont. Si mie imi place mult Lidl.

    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. ceau, am dat iama azi la LIDL si ce mi-a placut cel mai mult din pdvr al materialullui este puloverul acesta http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?action=showDetail&id=44411 dar si blugii gri patati si fustita alba este bestiala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am luat pantalonii negri dar nu imi vin bine, iar fustita nu mai era in masura mea :( In schimb mi-am luat ghetutele si sutienul, voi vorbii mai multe despre ele in curand pe blog! Te pup:* Ma bucur ca ti-au placut :*

      Ștergere
  5. o sa ma duc dupa fustita, erau multe M si L dar putine S.

    RăspundețiȘtergere
  6. am fost cu ideea sa imi iau o rochita de toamna, dar cand am vazut cat de subtire si larguta e am zis ca nu, mai bine puloverul:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Super produse , fustitele scurte sunt tare dragute !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Yey, ghici cine face maine o vizita pana in LIDL? Sper sa mai gasesc ceva, imi plac ghetutele alea maro mult de tot, chiar ma plangeam zilele trecute ca as avea nevoie de o pereche, avand in vedere ca m-a prins iarna pe nepregatite :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.