, , , , , ,

Rujul Roşu Preferat - BABOR Classic True Red

17:34





Bună fetelor! În această însorită zi de sâmbătă propun să vă arăt şi să vă povestesc puţin despre rujul meu roşu preferat. Nu îl port foarte des, mai mereu întind mâna după rozuri, movuri şi nude-uri, dar sunt şi zile când mă simt încrezătoare şi apelez la el.
Nu văd foarte multe femei pe stradă care să poarte ruj roşu (foarte rar) şi recunosc că şi pe mine mă sperie această nuanţă, cu toate astea cred că am vreo 20 de rujuri roşii...nu ştiu de ce nici până acum.

Brandul Babor este un brand ce se ocupă în  special cu îngrijirea tenului/pielii. Când am cumpărat rujul, nu ştiam absolut nimic despre acest brand, l-am cumpărat strict pentru ambalaj. Îmi place foarte mult ambalajul, este simplu şi elegant...şi totuşi, foarte evident. 

Nuanţa rujului este foarte specială, este un roşu cu subton albastru, astfel nu îţi face dantura să arate prost (ştiţi că rujul roşu are tendinţa să îngălbenească dantura). De asemenea are mici particule de sclipici (pe buze nu se sesizează)  şi le face să arate mult mai voluptoase (sau cel puţin, aşa mi se pare). 

Nu are o rezistenţă foarte exemplară în schimb. Fiind foarte pigmentat, buzele rămân cu o nuanţă de roşu, dar nu rezistă. Dacă mănânci sau bei o gură de cafea, laşi urme de ruj după tine . 

Textura lui este una cremoasă, nu usucă buzele şi are un miros foarte subtil. 

Eu acum o să încep să urmăresc nişte seriale coreene, pentru că nu sunt tocmai în apele mele. Se întâmplă şi ca unele lucruri să nu meargă în direcţia pe care ţi-o doreai. Amuzant este că toate acestea vin pe nepregătite şi mereu, dar mereu, una după alta. Cu toate acestea aş vrea să vă las cu întrebarea "Voi ce ruj roşu preferaţi?" . M-ar bucura enorm de mult să vă citesc preferinţele.

Vă pup,

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Desi am doar 12 ani, in wekend.uri ma mai dau cu rujuri. Cel mai bun pe care l.am folosit a fost cel de la Yves Rocher. Ma dadusem intr.o seara, iar a doua zi buzele imi erau inca rosi. Este cremos si cu un miros aparte. Dureaza cateva ore bune, pe buzele mele. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tin minte ca atunci cand aveam 12 ani am incercat un ruj rosu , dar nu mi-a placut deloc cum imi statea. Produsele de la Yves Rocher sunt foarte bune si ti le recomand din suflet pentru ca nu au atatea prostii si parabeni in ele:) Totusi, nu foarte mult machiaj :) Ai toata viata inainte :D Te pup :*

      Ștergere
  2. Hmm nu am un favorit dar am unul rosu Melkior care ma incanta ca si nuanta si rezista bine pe buze :)
    Weekend placut in continuare, te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am incercat niciodata un ruj de la Melkior si chiar sunt foarte curioasa :D Te pup:*

      Ștergere
  3. Foarte dragut piciorusul acela :D. Eu am un ruj rosu fooooarte bun de la Avon in nuanta Eternal Flame care sta multe, multe ore pe buze si cu siguranta va aparea foarte des pe blog in decembrie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult ambalajul rujului astuia <3 Avon-ul are multe produse tare faine :D Te pup:*

      Ștergere
  4. Am observat si eu ca lumea se fereste sa foloseasca rujul rosu, nu stiu de ce. Eu una as fi in stare sa il folosesc oricand, este preferatul meu! Am si eu o colectie de rujuri, majoritatea de culoare rosie, dar recunosc ca preferatul meu este Rimmel Lasting Finish by Kate Moss :D

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.