, , , , , , , , , , , ,

Toamna asta iubesc....

22:54

Bună fetelor! Am avut câteva probleme cu Bloggerul zilele acestea şi nu am putut scrie nici un articol, pentru că nu puteam pune poze. Nici prin încărcare, nici prin url-uri, prin nimic. Aşa că am încercat să găsesc o soluţie şi le mulţumesc şi pe această cale fetelor de pe grupul Bloggerite.

În această postare vă voi arăta favoritele mele pentru această toamna. Avem produse cosmetice, produse de beauty, haine, parfumuri, pantofi etc. , tot ce s-ar putea încadra în această temă. Vă spun de pe acum că voi face 2 postări separate ( Rujuri pentru toamnă şi oje pentru toamnă) , de aceea găsiţi în acest post doar 2 rujuri şi 2 oje.

Propun să începem pentru că va fi o postare lunguţă:



Despre masca de păr Argan Oil v-am tot vorbit, v-am mai spus cât de mult îmi place şi cât de bine hidratează părul. Puteţi citii un review complet aici. Şamponul Daily Defense cu Keratină are un review aici de pe la începutul blogului şi recunosc că am cam uitat de el. Zilele trecute când am stat la iubitul meu , l-am luat cu mine ( pentru că este mult mă uşor de cărat decât cel de la L'oreal) şi mi-am adus aminte cât de frumos miroase şi ce moale lasă părul.


Elements Grace Cole loţiune de corp şi spumant de baie. Dacă mă urmăriţi pe Instagram ( dacă nu, vă invit să o faceţi), aţi văzut că au intrat în rutina mea pentru atunci când fac cadă. Nu pot descrie a ce miros, cert este că e dulceag, dar nu un dulce d'ăla de te ia cu leşin, un dulce suportabil şi feminin.


Dacă tot suntem la partea de loţiuni nu aveam cum să nu includ loţiunea pentru corp şi mâini de la Shelley cu macadamia, a cărui review îl găsiţi aici, este genială în continuare. Este foarte uşoară, nu este grasă şi lasă pielea foarte fină.


La partea de geluri de duş Yves Rocher primează. Preferatul meu este Yves Rocher Jardins du Monde Cotton Flower from India.


Dimineaţa folosesc gelul Garnier Moisture Match pentru pielea ternă şi obosită, despre care puteţi citii aici.Îmi place foarte mult, este perfect că şi bază, dar şi în zilele când nu apelez la fond de ten, uniformizează tenul foarte frumos. Demachiantul bifazic Nivea este foarte, foarte bun. Puteţi citii un review complet aici , pe blogul Anei de la BeautyBarometer.


Parfumul meu preferat pentru toamna aceasta este Givenchy Very Irresistible.



În timpul toamnei (defapt mint, tot timpul) ador nude-urile, pentru că optez pentru rujuri în nuanţe tari (mov, burgundi, roşu etc.) . De asemenea îmi plac şi culorile sidefate/metalice.


Am început să renunţ în a folosii fond de ten tocmai pentru că NYX Concealer (review aici) îmi îndeplineşte toate nevoile, iar pentru un plus de culoare aleg ELF Studio Blush în nuanţa Blushing Rose.


Două rujuri din două categorii opuse. Am odată rujul şi luciul de buze Just Cosmetics într-un roz-corai superb , dar şi rujul Deliplus Mate într-o nuanţă de mov superbă.


Două oje superbe de la Gabrini despre care vă voi vorbii cu siguranţă săptămânile acestea. Un roz prăfuit şi un roşu puternic.



Trecem la partea de haine şi începem cu o eşarfă cu mai multe modele, foarte, foarte lungă. O am de ani buni dar este în continuare preferata mea!




Rochiţele în culori puternice de roşu şi burgundi, mai grosuţe mi se par perfecte pentru această perioadă. Cea de mai sus a fost 25 de lei de la magazinul de la Muncii de care v-am mai zis, şi este defapt cărămizie. Spatele este şi el foarte special cu acel mic detaliu.




Puloverele grosuţe în culori de maro, cappucino, alb şi bej ! Acest pulovăraş a fost thriftuit( sau cumpărat de la un second hand) cu 15 lei şi a avut etichetă pe el, era nou nouţ. Inimioara aceea în josul lui mi se pare tare, tare drăguţă.






Cardigane! Nu înţelegi nimic din pozele de mai sus, sunt sigură. Este vorba de un cardigan, care se poate închide în partea de sus cu nişte nasturi şi devine un fel de poncho. Şi are şi franjuri! Este foarte călduros şi l-aş purta încontinuu. A fost 35 de lei de la magazinul Vitalite.





Sacouri! Îmi plac foarte mult sacourile şi sper să îmi cumpăr mult mai multe în curând. Acesta este unul dintre cele mai noi sacouri ale mele şi îmi place foarte mult, mi se pare foarte special din cauza broderiei de pe mâneci.




Cămăşi. Două din cămăşile mele preferate sunt acestea două de la Atmosphere, din voal. Cea burgundi are spatele din dantelă, iar cea roz are paiete şi pe guler şi pe mâneci.

Şi nu în ultimul timp ghetuţele mele şi geanta mea cu franjuri. Am purtat încontinuu ghetuţele de la Lidl de când le-am luat şi sunt foarte mutumita, sunt foarte călduroase şi comode.

Vouă ce vă place toamna?

Vă pup,



You Might Also Like

10 comentarii

  1. Ce alegeri frumoase, draga mea! Fug si eu la magazinul de la Muncii, sper sa ajung saptamana asta! :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, cred ca am si eu exact aceleasi nuante de la Gabrini, imi plac si mie mult de tot :D
    Cele doua camasi sunt superbe, cea cu dantela m-a cucerit, de abia astept sa te vad cu ea, sunt sigura ca arata suuuper.
    Mie imi place fosnetul frunzelor, faptul ca pot sa port plovarase, culorile tomanatice, cred ca e anotimpul meu preferat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac :* Și mie îmi place tot ce ai enumerat tu :* te pup:*

      Ștergere
  3. Imi place tare mult dovleacul :))). Sper sa mai aduca la Lidl paletuta aceea, iar cardiganul e mega fain <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dovleacu' are 10 ani pe puțin :))) Și eu sper să mai aduca produse de make-up , ador rimelul si fondul lor de ten !Mă bucur că îți place cardiganul :* te pup:*

      Ștergere
  4. Ce rochita frumoasa!!! Cea burgundy, asa!!! E super frumoasa!!! Trebuie sa primesc salariu si sa merg si eu unde spui tu! :))
    Am si eu un cardigan cu franjuri asa...zebra! Super bun pe vremea asta ! Nu mi-e nici cald, nici frig! :)
    Pupici si sa le folosesti/porti cu drag pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ador cardiganul, la salariu vreau sa mai merg sa imi iau unul pe alt model! Sa ne arati ce ti-ai cumparat daca ajungi la magazin, te pup:*

      Ștergere
  5. Ce draguta e rochita <3 toate sunt frumoase si gentuta imi place tare mult ;) pupici:*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.