, ,

ADDAMS Himalayan Rose Salt Scrub || REVIEW

19:03


Bună fetelor ! Cred că aţi remarcat ce frumoasă a fost vremea de afară în ultimele zile. Lucrul acesta nu face decât să mă impulsioneze şi să vreau să scot articole cât mai frumoase şi interesante. Mi-au venit multe ideei faine şi sper să reuşesc să le "construiesc" aşa cum îmi imaginez.

Urmează să fac câteva cumpărături importante "blog related" , de exemplu : blăniţă albă pentru poze - în special pentru postările cu haine- ( să fim şi noi în trend, nu?) , câteva mostre de tapet şi nu în ultimul rând, dar cel mai important : UN APARAT FOTO. Am făcut o practică acum ceva timp în cadrul Nestle şi aştept de ceva timp banii de pe aceea practică (aşa este ASE-ul, îţi cer banii la timp, dar când este timpul lor te tot amână).  

Multe dintre voi m-aţi întrebat cu ce fac eu poze sau cu ce le editez. Eu fac poze cu al meu telefon, un Samsung Note 2, şi editez pozele cu pic monkey. Nu consider că am nevoie de mai mult deocamdată. Atâta timp cât mă joc cu lumina şi contrastele ştiu că vor ieşii poze foarte bune.

În această postare v-am arătat un scrub câştigat la un concursul Alinei. Acest scrub a venit într-o perioada mai mult decât bună pentru că tocmai atunci mi se terminase orice fel de scrub. Aţi fost foarte interesate de el aşa că astăzi a venit momentul să vă spun părerea mea despre Addams Himalayan Rose Salt Scrub.


După cum puteţi vedea din ingrediente nu se regăseşte nici un component chimic sau dăunător pielii. Este un produs bio/eco. Mă bucură enorm să văd că este un produs fabricat în România şi mai mult de atât să descopăr că este un produs de calitate. Încă o dată se evidenţiază faptul că românii produc lucruri de calitate.


Totul vine ambalat într-o punguţă metalică cu o "închizătoare" etanş. Produsul se găseşte de la jumătatea punguţei. Cantitatea unui pachet este de 300 de grame, ce va ajunge pentru ceva timp.


Consistenţa produsului este ca a sării grunjoase. Are gust până şi de sare ( acum o să spuneţi normal dacă are sarea ca ingredient principal). Este roz şi nu are un miros foarte plăcut, mă duce cumva cu gândul la detergent sau la săpunul acela care îl făceau bunicii noştrii la ţară pentru spălarea hainelor.

Este un scrub foarte abraziv, cu toate acestea, m-am încumetat şi l-am folosit şi pe faţă. În fond este natural şi dacă nu frec foarte tare nu are ce rău să îmi facă. Am avut dreptate, s-a comportat exemplar.

Pe faţă

Fiind un scrub foarte abraziv nu am putut să îl frec foarte tare pe piele. Masam puţin, iar apoi îl lăsăm să se topească pe piele, preţ de câteva minute până începea să mă pişte puţin faţa. Apoi îl clăteam uşor ( fără să frec) cu apă călduţă şi ştergeam faţa, prin tamponare, cu şerveţele. După folosire nu am întâmpinat nici o problema de genul piele sensibilă, înroşită sau mâncărimi. În schimb, am avut o piele foarte fină cum n-am reuşit să am cu nici un scrub luat din comerţ. Rămânea aşa fină pentru câteva zile. Crema intră şi mai bine în piele după ce îl folosesc. Înlătura orice fel de piele uscată ( eu aşa păţesc în zona coşurilor).

Pe corp

L-am folosit în special pe picioare, spate şi mâini. Aici mi-am permis să frec puţin mai tare pentru că şi şoriciul pielea îmi permitea. Am încercat să îl las 5 minute pe corp, aşa cum scrie pe ambalaj, dar nu a fost cu putinţă. Mă apucau toate mâncărimile şi trebuia neapărat să îl dau jos. Este ideal înainte de epilarea cu lama, ajută foarte mult la dispariţia firelor de sub piele şi nici de iritat nu s-a mai pus problema. Pielea rămâne fină şi tonifiată.

Eu îl folosesc o dată pe săptămână pe faţă şi de 2 ori pe săptămână pe corp. În paralel mai folosesc o dată la 2 zile un scrub din comerţ pentru faţă mai blând. 

Scrub-ul Addams poate fi cumpărat de pe site-ul lor, nu am văzut să poată fi achiziţionat şi din altă parte. Costă 69,90 ron şi sunt disponibile 3 variante : cea pe care o am şi eu, Coconut Coffee Scrub şi Orange Coffee Scrub. Dacă înainte mi se părea un preţ absolut exorbitant (cel puţin pentru cele din cafea, pentru că pot fi preparate foarte uşor şi acasă), cel pe care eu îl am ( care este mai greu de preparat) merită. Mie mi-a făcut doar bine, nu am avut nici măcar o reacţie adversă şi mă consider fană. Cu siguranţă îl voi recumpara pentru că a devenit o necesitate.

Voi ce părere aveţi? Vă face cu ochiul?
Voi cum vă "scrubăiţi" ?


Vă pup,

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Ce fain pare! Suna bine si Coconut Coffee :)
    Sa il folosesti cu placere in continuare! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar suna parfummat de bine :)) Multumesc :* te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.