, ,

ANIAN Balsam Hidroreparator Bifazic || REVIEW

22:04


Bună fetelor! Azi vă aduc roz. Mult roz. Aş vrea că viaţa să fie mereu roz, dar presupun că dacă ar fi aşa nu am putea să ne bucurăm de toate "culorile" ei. În ultima perioadă am fost foarte agitată şi stresată din cauza facultăţii, am foarte multe proiecte ( pe care le termin, bineînţeles, pe ultima sută de metrii) , teste şi multe alte chichiţe de genul acesta. Să nu mai zic cum este să aflii cu o zi înainte de predarea proiectului, că şefa de grupă a înţeles greşit şi proiectul pe care tu l-ai făcut pe zona de Nord-Vest, este defapt pentru zona de Nord-Est. Şi chestia asta nici măcar nu o vei afla de la ea, ci de la altcineva. Super ! Nu am cuvinte să îmi exprim frustrările.

Lăsând la o parte toate frustările mele (care's multe), aş vrea să vă vorbesc puţin despre Balsamul Hidroreparator bifazic de la Anian. Poate nu vă impresionează numele sau poate aţi avut exact aceaşi reacţie ca şi mine : " Ce mama naibii mai este şi asta?". În condiţiile în care aud toate chestiile posibile: Crema cu extract de melc anti-aging, crema cu venin de viespe pentru fermitate, "hidra-mega-oxo" anti-acnee şi aşa mai departe. Am câştigat acest balsam în urma concursului organizat de Elena şi de atunci l-am tot folosit.


Ce promite?

Noul ANIAN balsam intensiv bifazic, cu tratament hidro-reparator, se foloseşte exclusiv pentru părul foarte uscat sau deteriorat de agenţi externi, precum razele solare, coloranţi, nuantatori, permanent, folosirea excesivă a uscătorului de par, apă marină sau din piscine, etc. Redă supleţea şi strălucirea părului. Acţionează atât în interiorul cât şi în exteriorul firului de par. Conţine creatină şi ceramide 3 care acţionează în profunzime, agenţi care îmbunătăţesc acţiunea de refacere a părului, proteine esenţiale din plante, un complex mulţi-activ protejează şi îmbunătăţeşte vitalitatea părului. Aplicat pe părul sănătos sau netratat, acţiunea sa poate fi excesivă dar nu dăunătoare făcând părul să pară greu, efect care dispare după prima spălare.
Instrucţiuni de folosire: Aplicaţi pe părul spălat şi şters cu prosopul. Nu aplicaţi pe scalp. NU SE LIMPEZEŞTE. A se evita contactul cu hainele.
Părerea mea

Folosesc Balsamul Hidroreparator Bifazic de 2 luni, deci pot spune că mi-am format o părere. După cum puteţi observa dozarea se face cu o pompita care te ajută la pulverizarea produsului în par într-o cantitate suficientă, iar gramajul produsul este de 400 de ml. Nu are un miros pregnant, eu îl găsesc puţin floral, dar nu rămâne în par. După ce mi-am spălat părul, îl usuc cât de bine pot cu un prosop ( sau un sfat pentru voi, cu un tricou, pentru a nu se mai electriza), iar apoi îl aplic şi las părul să se usuce de la sine. Am văzut diferenţa din prima zi. Aveam părul aşa de ondulat, în nici un caz greu, încă puţin uscat la vârfuri, dar starea lui era categoric mai bună. Acum după 2 luni pot spune că părul meu este pe o linie continuă, nu este nici uscat, dar nu pot spune că este super hidratat. În fond, ca să obţii un astfel de rezultat trebuie să îţi tunzi vârfurile. În nici un caz nu este un produs care să te scape de vârfurile deteriorate (nici nu există aşa ceva), dar te ajută să îţi protejezi părul. Ce îmi place cel mai mult la el este că îmi ondulează părul foarte frumos, parcă intensifica tipul firului meu de păr. O altă chestie pe care am observat-o, dar nu pot garanta dacă este de la acest balsam, este că mi-a decolorat puţin părul.

În încheiere pot spune că vi-l recomand, în special dacă aveţi părul foarte uscat. Este foarte eficient şi se consumă foarte greu. Pentru mine a intrat cu siguranţă în rutina de îngrijire a părului.


Voi l-aţi încercat?
Vă pup,

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.