, , , , , , , , , , , , , ,

Comandă Aoro (1)

16:13


Bună fetelor! Sunt răcită cobză, n-am neapărat febră, dar mă chinuie nasul şi gâtul. Chiar mă mirăm acum câteva zile că nu am răcit, având în vedere că toată lumea din jurul meu răcise. Vai ce curajoasă şi sănătoasă mă mai credeam. Azi nu ştiu dacă m-am ridicat din pat mai mult de 4 ori, am dormit şi sper să treacă mai repede. Deocamdată, vă scriu alături de prietenii mei Nurofen, Ceai cu miere şi Şerveţele despre o comandă Aoro. 

Îmi place foarte mult Aoro.ro, au produse faine şi am găsit şi preţuri foarte bune pentru unele produse. O să încerc să vi le descriu pe fiecare în parte cât mai bine. Nu mă înjuraţi dacă nu îmi iese la fel de bine ca de obicei.


Parfum Lacoste Pour Femme - Este parfumul meu preferat oficial. Mirosul lui simt că mă caracterizează foarte bine. Este un parfum fresh-floral, nu foarte dulce, aşa cum îmi plac mie parfumurile. A costat 162 de lei şi sunt foarte fericită că am reuşit să mi-l cumpăr. Acum am căşunat pe Burberry Body, un parfum opus faţă de acesta, dar vai doamne cât îmi place şi acela.



Pudră Rimmel Stay Matte nuanţa 002 Pink Blossom - Nu mai aveam nici un fel de pudră, iar aceasta de la Rimmel era foarte lăudată. Întradevăr este foarte bună, mai ales pentru preţul ei, şi anume 11 lei. Nu am eu tenul foarte uleios, care să "strălucească" de-a lungul unei zile, dar pot remarcă cât de frumos matifiază tenul. Nu are un aspect cakey pe faţă. O recomand din tot sufletul.



ASTOR Perfect Stay Gel Waterproof eyeliner în nuanţa 001 BlackDin această "experienţă" am tras două concluzii: Prima este că Anca dă cele mai bune sfaturi în materie de eyelinere şi trebuia să o ascult când mi-a zis că nu a fost foarte mulţumită de acest eyeliner gel (dar deja dădusem comandă) , iar a două ar fi că tuşul negru trebuie să fie negru. În caz contrar arată ca naiba. Am o relaţie iubire-ură cu acest eyeliner deoarece nu este foarte pigmentat, ca să ajung să obţin un negru frumos trebuie să trec cu pensula de două ori peste, dar în acelaşi timp ador faptul că se lucrează foarte uşor cu el. O să îi fac un review separat. A costat 19 lei.


MANHATTAN High Shine Lipgloss Ediţie limitată în nuanţa 44T - Este momentan indisponibil pe site, dar în cazul în care va revenii în stoc vă pot spune că sunt mulţumită şi plăcut impresionată de culoarea lui, dar rezistenţa lui este execrabilă. N-am văzut ruj/lipgloss roşu care, atunci când pui şerveţelul pe buze, să se ia tot în 2 secunde. Dar nu oricum, nu rămâne nici o nuanţă de roşu pe buze, se şterge de tot de parcă nu ai avut nimic pe buze. A costat 8 lei, şi pentru nuanţa frumoasă de roşu, pot să zic că nu plâng după ei.
Rimmel Apocalips în nuanţa Celestial -  Doamne, cât ador rujul ăsta! Cu siguranţă o să mai îmi iau şi alte nuanţe. Sunt absolut uimită de rezistenţa lui şi de culoarea superbă pe care o are. E genul de ruj care îţi luminează faţa. A costat 16 lei şi îl recomand la fel, din tot sufletul.



Vă place ce mi-am cumpărat?
Vă pup!

You Might Also Like

16 comentarii

  1. Iubesc parfumul Pour femme, insa momentan ma orientez spre ceva dulce, de iarna. Rujul Apocalips arata tare bine - si o spune o non-fana a rujurilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca Burberry Body in magazin, eu una m-am indragostit de el <3 Si ma bucur ca iti place , te pup:*

      Ștergere
  2. Chiar mi-ai amintit sa imi caut Apocalips, l-am pus pe undeva si am uitat de el. Sa le folosesti cu drag. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pacat de Manhattan High Shine, culoarea arata foarte bine :( La fel si eyeliner-ul de la Astor, pare promitator. Si pentru mine tusul negru trebuie sa fie negru, daca se poate de la prima dunga pe care o trag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar si mie imi pare rau de luciul de buze Manhattan :( Vreau sa strang bani sa imi iau un benefit , am citit numai lucruri bune :) Te pup:*

      Ștergere
  4. Imi place comanda ta,doar produse de calitate.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu drag!
    Urmeaza sa dau si eu o comanda la Aoro...vreau neaparat o crema de la Vistoria's Secret!!! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau neaparat o crema de la VS <3 Poate aude mosu :))) Te pup:*

      Ștergere
  6. Pensula arata super bine, de la ce firma e? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pensula este aceasta : http://www.aoro.ro/divanice-cosmetics/accessories-pensula-pentru-sprancene/
      E bunicica, nu extraordinara :) Isi face treaba :) ( Mentionez ca eu o folosesc pentru eyeliner :) ) te pup:*

      Ștergere
  7. Sa te bucuri de ele si sa te faci bine cat mai repede! Am si eu Apocalips Celestial dar nu-l gasesc, trebuie sa-l caut mai bine prin genti :D
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa ma fac bine cat mai repede, ma seaca raceala asta ! Stiu ca ai, la tine le-am vazut prima data acum ceva timp:D Te pup:*

      Ștergere
  8. imi place linerul acela cum arata, as avea nevoie, pe al meu l-am uitat la munte :)

    RăspundețiȘtergere
  9. pudra o am si eu :D imi place ca e foarte fina si nu se vede pe ten, dar dupa vreo 3 ore fata mea devine super uleioasa :(

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.