, , , , , , , ,

Combinaţii perfecte (1)

13:39





Bună fetelor! Ideea aceasta de postare am preluat-o de la Georgia care are o întreagă serie de postări de genul acesta. Sunt unele din postările mele preferate de pe blogul ei, în top fiind pozele cu ţinutele pentru că mă regăsesc în stilul ei. Aseară am mai citit una şi mi-am dat seama că am descoperit şi eu o combinaţie de acest gen. Aşa că astăzi vă prezint combinaţia mea perfectă pentru buze roşii frumoase.

În primul rând avem luciul de buze Manhattan în nuanţă 44T (ediţie specială) ce poate fi găsit pe Aoro (link aici - nu este disponibil momentan) . V-am povestit mai multe despre el aici şi v-am spus că se şterge imediat de pe buze, nu este rezistent. Dar am găsit o metodă prin care am remediat acest aspect.

Rujul Avon Ultra Beauty în Eternal Flame este un ruj roşu, puternic şi mat. Eu l-am primit din partea Anei şi îi mulţumesc, pentru că fără ea nu era posibilă această combinaţie.Îl aplic prima dată ca şi contur cu ajutorul pensulei Fraulein38 pentru buze, iar apoi cu ajutorul aceleaşi pensule umblu buzele cu un strat subţire, dar care să acopere foarte bine buzele. Apoi, revin cu lipglossul.

Rezultatul este următorul:


Poză este făcută pe grabă, era un selfie iniţial pentru instragram, totuşi se poate vedea foarte bine rezultatul.

Voi ce combinaţii perfecte aveţi? 
Vă pup,


You Might Also Like

10 comentarii

  1. Ma bucur mult ca te-am inspirat si abia astept sa citesc despre combinatiile tale!
    Duminica frumoasa, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sustinere :* O mini vacanta de doua zile frumoasa :* Te pup:*

      Ștergere
  2. Perfect pentru sezonul care urmează. xXx

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e nuanta rujului Avon <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult, si e genul de ruj rosu care face dintii sa para mai albi <3

      Ștergere
  4. Arata foarte bine combinatia, cateodata recurg si eu la astfel de trucuri daca nu mi se pare suficient de intensa o nuanta sau daca nu se apropie de ceea ce imi doream eu sa am pe buze :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place <3 Noroc cu astfel de "salvari" :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.