, , , ,

Concealer Melkior || REVIEW

16:08


Bună fetelor, de când nu am mai făcut un review? De mult timp ce este drept. Astăzi sunt mai pozitivă şi mai odihnită, aşa că vin cu forţe proaspete. O să vă vorbesc despre primul meu produs Melkior, un concealer, care m-a făcut să mi se "deschidă apetitul" şi pentru alte produse de la ei.

Până acum foloseam concealrul NYX HD, dar pentru că mi se terminase şi eu eram în pană de concealer ( produsul cosmetic cel mai folosit de mine, în special pentru zona cearcănelor), m-am folosit de faptul că la Romană, lângă facultatea mea, există un magazinaş Melkior. L-am luat în 5 minute, jur ! L-am văzut, l-am întors pe toate părţile, am testat rapid nişte nuanţe şi l-am cumpărat. De atunci am fost mulţumită de consistenţa lui. Mi-am luat şi nişte bureţei de faţă şi sunt întradevăr foarte mulţumită de rezultat.


Produsul vine într-un ambalaj micuţ (ca de fard) şi cu o oglinjoară. Nuanţa mea este Sand, după denumire mă aşteptam să fie mai închisă, dar m-am înşelat, este perfectă.
Are o acoperire de nota 20, acoperă cearcăne, coşuri şi mai presus de toate, luminează. Dacă îl aplicaţi cu degetele are tendinţa să se strângă în micile linii ale ochilor. La fel şi dacă nu îl setaţi cu pudră SAU aplicaţi o cantitate mult prea mare şi nu o blenduiţi bine. Lăsând la o parte aceste aspecte, în majoritatea zilelor nici nu mai folosesc fon de ten, aplic corectorul în zonele cu probleme, blenduiesc bine bine, şi apoi am un ten foarte ok.
Ca un plus vine faptul că poate fi folosit şi ca primer pentru că face ca fardul să reziste foarte bine pe ten.

În concluzie eu recomand acest concealer şi cred că îl voi folosii ceva timp pentru că are o cantitate super rezonabilă, dar şi un preţ foarte bun, şi anume 30 de lei.

Voi l-aţi folosit până acum?

Vă pup,



You Might Also Like

9 comentarii

  1. Eu caut un corector cu pensulica...mi s-a pus pata pe unul de genul asta...nu stiu de ce! :D
    Produsele Melkior...adica din ce am si eu, sunt bune! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si eu cu pensulica, buretei si alte nebunii. Nu mi se pare ca au o acoperire asa de buna ca acesta. Eu vreau sa imi iau Maybelline Instant Age Rewind :) Sper sa il cumpar cat mai curand :) te pup:*

      Ștergere
  2. Mi-Ar fi plăcut sa văd un swatch. Mai exact sa îl văd cum se comporta în decursul unei zile întregi! Sunt obsedata de concealer și tot n-am unul perfect pt mine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar, era foarte bine daca puneam si un swatch. O sa fac un update postului maine:* Se comporta bine, fixat cu pudar nu se misca deloc :) Te pup:*

      Ștergere
  3. Ce bine suna, il trec si eu pe listuta de dorinte! :) Si la mine e constanta problema cearcanelor, iar ce am acum nu acopera perfect.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi suntem mai "norocoase" :)))) Ti-l recomand, sper sa iti placa la fel de mult ! Te pup:*

      Ștergere
  4. Imi face cu ochiul, cred ca o sa-l incerc si eu. N-am avut niciun produs de la Melkior pana acum, cel putin nu din cate imi amintesc, dar am tot testat tot felul de chestii de-a lungul timpului asa ca e posibil sa ma insel :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.