, , , , , , , ,

Cumpărături de Black Friday || Partea 1, din România

14:46







Bună fetelor! Sper că aveţi o zi de luni minunată, pentru mine a fost foarte ciudat să mă trezesc la ora 12 într-o zi de luni. Vreau să urez la mulţi ani tuturor cu numele de Andreea şi Andrei, vă doresc sănătate, iubire, fericire şi orice dorinţă să devină realitate. 

În perioada 20-22 noiembrie a fost Black Friday şi la noi în România. Ştim cu toate ce se întâmplă în SUA, sunt atât de multe reduceri încât oamenii se iau la bătaie ( nu că nu am avea şi noi specimenele noastre). Conceptul de Black Friday la început se referea doar la companiile/magazinele mici, care în ziua asta scăpau de stocuri şi făceau şi profit (sau se încerca, câteodată era de ajuns să îşi acopere doar datoriile). Tot fenomenul s-a răspândit şi astfel s-a ajuns să avem Black Friday nu doar pentru electronice, ci pentru orice. Vrei un ruj? Ok, ai 60% reducere de Black Friday. Vrei o carte de colorat pentru adulţi? There you go! Şi tot aşa...
Ce nu îmi place mie la noi este că facem totul în avans şi ne grăbim. Nu am înţeles niciodată de ce la noi totul este cu o săptămână mai devreme. Mă rog, trecem şi pe asta. Peste ce nu pot trece sunt aşa zisele oferte, care defapt te păcălesc pe faţă. De câteva luni tot urmăresc preţurile pentru aparatele foto şi am fost profund dezamăgită. Nu am făcut nici o afacere.

Primele poze (cu parfumul şi cu rezervele pentru periuţa electrică) sunt de pe Emag. Un site foarte bun, care a avut reduceri la unele produse destul de măricele. Ce nu mi-a plăcut a fost că în seara de joi spre vineri am strat trează ca proasta până pe la un 2, că să aflu că se va deschide dimineaţa. Bravo Gogule, mulţumesc ! Nu e că şi cum vineri trebuia să mă trezesc la ora 6 jumate.

Revenind la ce mi-am luat şi lăsându-mi frustrările la o parte, primul lucru pe care mi l-am cumpărat a fost acest set de rezerve pentru periuţa electrică de la Oral-B.  Sunt 2 rezerve şi au fost în jur de 57 de lei. 

Parfumul Burberry Body a devenit o obsesie pentru mine, aveam o mică mostră de când am cumpărat parfumul Lacoste şi eram înebunită după el. Este perfect pentru vremea aceasta rece, este un parfumul dulce dar nu greu, nu îţi vine rău de la el. Simt că este un parfum care mă caracterizează. Şi îmi place foarte mult şi sticluţa lui, este super, mi se pare foarte elegantă. L-am luat cu 140 de lei, varianta de 85 ml.

Şi nu în ultimul rând, este aparatul meu Nikon Coolpix pe care l-am luat din Flanco. A fost defapt un kit şi a costat 599 de lei. Am primit şi husă, card şi acumulatori. Nu este cel mai bun deal pe care l-aş fi putut găsii, dar sunt mulţumită de el, face poze foarte bune, încă mai învăţ să îl folosesc, să îmi dau seama cum este cu lumina. Acum că mi-am luat şi blăniţa mult dorită, parcă pozele arată şi mai bine.

Cam asta este ce mi-am cumpărat eu din România de Black Friday. Aştept un colet mare de pe SheIn şi sunt foarte entuziasmată. Atunci va urma partea a două a acestui post.

Voi ce v-aţi luat de Black Friday?

Vă pup,

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Hey! Fain aparatul...si eu caut un aparat mai bun decat ce am eu acasa, insa vreau sa am Wi-fi! E o chestie elementara!
    Nu ma pricep asa bine la functii, insa acesta pe care l-ai luat pare chiar k!
    Sa te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la Samsung au un telefon-aparat foto foarte ok cu wifi <3 Are un prieten si face poze super :) Da, chiar este foarte ok , ma bucur ca iti place, te pup:*

      Ștergere
  2. Să le folosești pe toate cu drag!
    Anul trecut plănuiam și eu să achiziționez un nou aparat foto de BF, dar până la urmă am găsit un DSLR similar cu ce-mi doream la un preț foarte bun cu vreo 2-3 săptămâni înainte și l-am luat atunci. N-am regretat ulterior, n-am văzut reduceri mai bune.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca nu m-am avantat intre ale DSLR-urilor , astept sa il invat pe acesta si dupa mai vedem :D Multumesc mult ! Te pup:*

      Ștergere
  3. Sa te bucuri de ele! Din pacate nebunia de BF da unora idei de a umbla la preturi si doar daca le analizezi din timp iti dai seama de asta. Eu mi-am luat aparatul mult dorit cu cateva saptamani inainte de BF, dar ii stiam pretul pe de rost si il vanasem de peste 1 an :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vanat aparate de peste un an si am fost foarte dezamagita de ofertele de BF :( Multumesc mult de tot , te pup:*

      Ștergere
  4. Eu mi-am luat frigider caci aveam mare nevoie de unul mai mare.In rest nimic,sunt curioasa cum miroase parfumul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am luat o masina de spalat noua :))) cu uscator :)) tehnologia naibii, 2 zile am crezut ca este stricata :)) Miroase super, iti recomand sa mergi pana in sephora sa il incerci :) Te pup:*

      Ștergere
  5. Sa te bucuri de toate lucrusoarele! eu nu am cumparat nimic de BF, nu am gasit nimic sa ma tenteze. 😃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! :* Intradevar, nu a fost cine stie ce :* Te pup:*

      Ștergere
  6. Arata bine aparatul, cred ca trebuia sa fiu si eu mai pe faza la ofertele din magazinele online de Black Friday. Si eu vreau sa-mi cumpar unul, de fapt cam trebuie sa imi cumpar unul pentru ca al meu a decis ca si-a servit timpul si s-a stricat acum cateva zile, asa ca pentru moment fac poze cu telefonul :)) De abia astept sa vad ce ti-ai luat de pe SheIn si parerea ta despre produse si calitatea lor, eu inca nu mi-am comandat nimic de la ei, dar ma cam tenteaza de ceva vreme sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cu telefonul ies poze ok daca te joci cu lumina :D Preturile la aparate sunt cam aceleasi acum, sunt sigura ca o sa gasesti o oferta bunicica :* Si eu abia astept sa vina coletul si sa va zic mai multe :* Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.