, , , , , , , , , , ,

Haul Hello Free Z One Discount #3

21:13


Bună fetelor! Sâmbătă am trecut puţin pe la Hello Free Z One Discount, pentru că deşi urăsc să recunosc, când sunt supărată sau nu mă simt bine îmi place să mă duc să mă uit la lucruri, să încerc o groază de machiaje şi să cumpăr diverse lucruri ce îmi aduc o mică părticică de fericire. Înainte cumparam rochii, acum "mi-am deschis orizonturile". 

Ce nu mi-a plăcut sâmbătă a fost faptul că magazinul Hello Free Z One a părut puţin cam neaprovizionat, dar e de înţeles, era sâmbătă, era seară (după 17:30) şi chiar şi aşa lumea continuă să intre. Deci am înţeles din prima că stocul se poate consuma imediat, în câteva ore. Am încercat să nu cheltui foarte mult, am zis din start " Andra, azi fără produse pentru păr, ai o grămadă acasă" şi m-am ţinut de aceste cuvinte.


În primul rând am vrut un scrub după ce l-am consumat pe cel de la Creightons (review aici) şi după lungi învârteli căutări prin magazin, l-am găsit pe acesta de la Simple Kind to skin Smoothing Facial Scrub. Se laudă că nu ar avea parabeni şi multe alte prostii în el, l-am folosit deja şi îmi place. Este blând şi curăţă faţa foarte bine. A costat în jur de 7 lei.
Pentru că îmi doream şi un gel de curăţare şi citisem multe lucruri despre acesta, a trebuit să îl iau. Este vorba de Neutrogena Oil-Free Acne Wash cu grapefruit roz. Miroase demenţial, senzaţia când îţi cureţi tenul cu el este divină, curăţă super bine pielea, dar o usucă groaznic. După ce mă spăl cu el, simt cum mă strânge pielea. O să încerc să îl folosesc pentru o perioada zilnic, iar apoi dacă nu mă înţeleg, o să îl folosesc prin rotaţie cu alte produse. A costat 13 lei.
Tonerul de la Mark&Spencer fragrance free pentru pielea sensibilă l-am luat atât pentru mine, cât şi pentru mama. L-am folosit, dar încă nu mi-am format nici o părere, cert este că groaznic nu este. A costat 7 lei.


Pe partea de make-up mi-am luat 3 chestiute şi astea în fugă. 
Avem o dată una bucată Gloss Wonder Balm Nivea în 25 Bellini Balm , care se laudă că nu este lipicios dar este. Aşa dă efectul plin pe buze, lucios, simt că hidratează şi implicit protejează buzele şi nu este nici apos, are mai mult o consistenţă cremoasă. Se laudă că ar avea ulei de argan, unt de mango şi unt de cacao în compoziţie. Am dat 6 lei pe el.
Următorul balsam de buze a fost 6 lei..şi puteam să iau unul identic cu 2 lei de la orice chioşc. Este vorba de balsamul W7 Argan Oil Lip Balm, de la care m-am aşteptat să fie foarte hidratant. Pe buze lasă o pelicula uleioasă (ceea ce mă face să mă gândesc că ar avea ceva ulei de argan în compoziţie) dar are miros autentic de strugurel. Şi cam aşa îl văd, strugurel.
Ultimul lucru cumpărat şi anume Waterproof Mascara de la Nyc în nuanţa Brownish Black , este cu adevărat o revelaţie. Am dat 7-8 lei pe el cred şi sunt mai mult decât mulţumită. Azi l-am folosit prima dată şi mi-a alungit foarte frumos genele, dar le-a dat un aspect tare natural şi frumos. Azi nu am folosit eyeliner negru, şi genele mi-au ieşit în evidenţă foarte frumos. Cum azi am avut sport şi am şi transpirat, vă pot spune că nu s-a întins, nu au căzut bucăţele din el de pe gene pe obraz, s-a comportat foarte bine.


Cam atât am cumpărat eu de la Hello Free Z One Discount de data aceasta. Aţi vrea să fac review unui produs cât mai curând? 

Vă pup,

You Might Also Like

14 comentarii

  1. Ai incredere sa cumperi de acolo? Am auzit multe persoane care au luat produse care erau expirate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Da, am incredere. Nu e prima data cand cumpar de acolo. Desi pe blog este haul-ul numarul 3, am cumparat de acolo de mult mai multe ori. Eu nu am inimerit niciodata nimic expirat si nu mi-a cauzat nimic ceva rau (eruptii, alergii, mancarimi etc.). O singura data am vazut niste creme Clear pentru fata, cu 4 lei, si scria mare pe ele ca expira in decurs de o luna. Am avut si produse care nu mi-au placut, dar asta a fost strict vina mea. Trebuia sa stiu ca nu o sa imi placa o lotiune cu capsuni si frisca avand in vedere ca eu nu suport mirosurile dulci si trebuia sa stiu ca nu va functiona o rola de ceara. In prezent folosesc multe produse de la ei, iar la fiecare produs care l-am achizitionat de la ei ( este specificat in review) mi-am spus parerea sincera si am inclus orice mic detaliu. Sper ca te-a lamurit raspunsul meu si te pup:*

      Ștergere
    2. Mulțumesc pentru răspuns! Să ai grijă la date.

      Ștergere
  2. :( Vreau si eu! Sunt foarte invidioasa pe voi! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate am inteles (desi nu am incercat niciodata) poti face comenzi de pe pagina lor de facebook si ti le trimit cu curierul :*

      Ștergere
  3. Si eu am luat un gel de curatare Neutrogena la fel ca al tau pe la jumatatea lui octombrie ca sa constat acasa ca expira la sfarsitul lui noiembrie. Miroase a stricat ingrozitor. Sunt dezamagita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu miroase bine, frumos, parfumat, adica stii :) Acum, cum am si scris in articol, il voi folosii pentru o perioada mai lunguta de timp si apoi voi scrie un review. Chiar voi fi atenta la acest aspect, multumesc :*

      Ștergere
  4. Eu astept sa dea drumul site-ului online, am inteles ca e in constructie :D
    Kisses
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut si eu gelul Neutrogena si la fel mi s-a parut, nu l-am putut consuma. Abia astept sa mai trec pe la magazin :D Iti doresc sa le folosesti pe toate cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar am vrut sa imi iau si eu gelul de curatare de la Neutrogena dar am mai citit la cineva ca usuca pielea, asa ca am ales un gel de la Garnier cu periuta. :) Sa le folosesti pe toate cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. weeei, am vazut atatea postari faine cu produse de la ei! si ce preturi avantajoase au :)
    aaaabia astept sa ajung la bucuresti, cu prima ocazie cand sunt prin zona am si pus mana pe cateva :D
    kiss kiss

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce rău îmi pare să aflu că e cam agresiv cu tenul gelul de la Neutrogena. :( Chiar mă gândeam să-l iau și eu la următoarea vizită, i-am dat târcoale încă de data trecută.
    M-ai făcut foarte curioasă cu privire la rimel, poate-l iau și eu. :D
    Să le folosești cu drag!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.