, , , , , ,

Hourglass Ambient Lighting Blush Incadescent Electra || REVIEW

13:46


Bună fetelor! În această zi mohorâtă de duminică, m-am gândit să vă înseninez ziua şi să vă prezint blush-ul meu preferat, şi anume Hourglass Ambient Lighting Blush în nuanţa Incadescent Electra. Nu am avut până acum un astfel de blush aşa de special. Am uitat de orice alt blush pe care îl deţin şi îl folosesc exclusiv pe acesta de când l-am cumpărat. Recunosc că mi-a deschis apetitul pentru produsele Hourglass şi în curând planific să mai fac o mică achiziţie.




Despre produsele Hourglass am citit prima dată la Camelia, şi mi-au plăcut atât de mult încât nu am putut rezista. A trebuit să îmi cumpăr acest blush, mi-a plăcut extrem de mult când l-am văzut prima dată pe bloguri.


Nuanţa pe care eu o am este Incadescent Electra şi nu seamănă cu nici o altă nuanţă de blush pe care am avut-o. La prima vedere este foarte roz, cu mici particule satinate, şi recunosc când l-am văzut prima dată am cam dat înapoi. Iar apoi l-am aplicat şi m-am îndrăgostit. Luminează foarte frumos tenul, îl face mai proaspăt şi oferă aspectul acela discret flushed. De "vină" este tehnologia Photoluminescent Technology, ce ajută la captarea luminii şi punerea în evidenţă a obrajilor, conturului, într-un mod foarte natural.


Fiecare produs este amestecat manual, deci nu vor există două produse la fel. Cu toate acestea, rezultatul va fi mereu acelaşi.
Rezistă de-a lungul zilei foarte bine.Se disipă de-a lungul zilei într-un mod treptat, dar nu ştiu cum se întâmplă, că tenul rămâne foarte frumos luminat (chiar dacă nu se mai vede rozul în obraji). Formula nu conţine parabeni.
Ambalajul este arată că şi cum ar fi făcut din metal, dar este plastic (unul foarte rezistent). Vine şi cu o oglindă încorporată. Cert este că mi-a fost foarte greu să îi fac poze.


SWATCH - HOURGLASS AMBIENT LIGHTING BLUSH INCADESCENT ELECTRA


Blush-ul costă 35$ şi deocamdată nu este disponibil în România. Cred că dacă va fi adus, îl vom găsii în Sephora. 

Cam atât pentru ziua de astăzi, vă pot spune că vineri şi sâmbătă am profitat de ofertele Black Friday şi mi-am luat câteva chestiute de mult dorite ( şi unele de necesitate). După cum cred că aţi putut observa, mi-am luat şi aparat. Încă trebuie să învăţ să îl folosesc, dar mă declar mulţumită. 

Voi ce părere aveţi în legătură cu acest blush? Vă place?


Vă pup,



You Might Also Like

5 comentarii

  1. Doamne ce frumos e <3 <3 <3 nu degeaba se vorbeste in toata blogosfera si pe tot youtube-ul de ele <3 <3 <3 iar ambalajul arata tare elegant. Sa folosesti aparatul cu spor si face niste poze foarte faine :* !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar este foarte frumos <3 Multumesc mult Anca! Inca mai am de lucrat, dar ii dau incet, incet de cap :D Trebuie sa imi iau si blanita, flori false si am "arsenalul" pregatit :D Te pup:*

      Ștergere
  2. Ce bine arata ♡ chiar imi doresc sa le aduca si la noi in magazinele fizice Douglas sau Sephora. Sa te bucuri de el ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare minunat fardul, si eu imi doresc unul intr-o buna zi :)
    Sa te bucuri de aparat si sa il inveti repede!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce minunat e blush-ul. Acu'.. daca as avea si de unde sa-l cumpar, ar fi minunat :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.