, , , , , , ,

Pensule Kabuki de la pensulemachiaj.ro

19:57


Bună fetelor! Vai ce frig s-a lăsat peste Bucureşti în această noapte, după o zi frumoasă şi caldă. Eu acum plănuiesc să îmi fac o ceaşcă mare, mare de ceai, fără zahăr, să mă bag sub păturică şi să mă uit la serialul meu preferat "How to get away with murder". Înainte de asta îmi doresc să fac o postare despre nişte pensule pe care le-am achiziţionat zilele trecute ( o parte dintr-un mare haul pe care mi-am consumat o mare parte din salariu ). V-am văzut foarte interesate de ele pe contul meu de Instagram şi v-am promis o părere.


Pensulele Kabuki Fraulein 38 (link aici pentru produs) le-am achiziţionat de pe siteul pensulemachiaj.ro, pe care l-am descoperit cu ajutorul Alinei. Nu au numai pesule şi seturi foarte drăguţe, au şi machiaje (branduri chinezeşti dar de care am auzit doar de bine). Au până şi rujurile acelea mate de la MN (de nu se dau jos nici cu şmirghelul), nu într-o varietate mare de culori, dar cele pe care le au sunt super.

Eu am ales acest set de pensule cu 39,90 , care include 3 pensule. Sunt foarte bune pentru aplicare fondului de ten, pudra, blush, concealer şi cam orice ţine de ten şi tencuială. Sunt măricele şi foarte pufoase/fine. Nu au căzut peri când le-am spălat, doar 2-3 o singură dată în timp ce le foloseam. Îmi doream de mult tipul ăsta de pensule şi acum am devenit şi mai "obsedată"...le vreau şi pe cele pentru ochi, pentru că se ştie că acolo se întâmplă "magia" la mine.

Pentru transport există două variante : Curier (15 lei) sau Poşta Română (10 lei). Eu am ales-o pe cea din urmă, pentru că trebuia oricum să fac un drum până la poştă să ridic ceva. Au fost împachetate într-un carton rezistent (băgat într-o pungă bineînţeles), iar fiecare pensulă a fost împachetată într-o husă.


Singură neconcordanţă pe care am găsit-o a fost faptul că pe site ţi se promite un cadou indiferent de valoarea comenzii. Eu nu am primit nici un cadou, nu m-am supărat, dar ştiu că unele persoane se entuziasmează pentru astfel de chestii şi acest "gest" poate pica foarte urât unora.

Urmează să mă mai joc cu ele, să văd care este cea mai bună pentru ce, dar deocamdată le consider pe toate foarte bune.

Ce părere aveţi? Aţi mai comandat de pe siteul pensulemachiaj.ro?

Vă pup,

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Serialul e genial! A aparut cumva sezonul 2?
    In schimb, pensulele mi se par cam scumpute....cred ca pe Ebay le gaseai la un pret mai redus :D
    Sa le folosesti cu placere :*

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii cand ti se pune pata si vrei lucrurile alea acum? Nu conteaza pretul in momentul ala :)) Pe langa asta, au fost cele mai rentabile pe care le-am gasit si nici n-am experienta cu ebay-ul eu. Da, a aparut sezonul 2 si este super :D multumesc mult , te pup:*

      Ștergere
  2. Nu am comandat niciodata, nu prea folosesc.O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere, Andra! Si sa ai un weekend placut :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu astept astazi o comanda de la ELF cu niste pensule de machiaj, sper sa fie calitative. Sunt tare frumusele pensulele astea de la Fraulein . Pupici o zi frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.