, , , , , , , ,

Pensule Real Techniques Your Eyes Enhanced Eyelining Set || Comandă Iherb (1)

13:42


Bună fetelor! Nu ştiu dacă v-am zis că eu ador să îmi conturez ochii, mi se pare cel mai bun look pentru orice moment al zilei, şi în special pentru ochii mei. Dacă cineva m-ar pune să aleg 3 produse de machiaj fără de care nu aş putea să trăiesc ar fi : concealer-ul, tuşul şi rujul. Despre pensulele Real Techniques am citit multe, am văzut foarte multe tutoriale cu aceste pensule pe Youtube şi am ajuns să îmi fac multe wishlist-uri. Aceste pensule le-am achiziţionat la o oferta de pe Iherb, prin recomandarea Cameliei, şi am plătit doar 33 de lei cu transport inclus. Este de asemenea prima mea comandă de pe site-ul Iherb, sunt foarte mulţumită, încă nu pot să cred că am dat 15 lei pe transport (mai ieftin decât curierul) şi au venit într-o săptămâna jumătate la poştă de cartier, tocmai din SUA. În momentul acesta este o ofertă foarte marfă la pensulele Ecotools (20% reducere) şi încă o reducere de 10% toată luna noiembrie, iar dacă este prima voastră comandă mai primiţi o reducere de 5%. Pe mine m-ar interesa aceste seturi ( aici şi aici), dar am o dat o comandă maricică ( foarte mare, ce naiba zic aici)  pe SheIn şi mi-am cam consumat bugetul. Am zis că mai aştept şi să îmi prioritizez lucrurile mai bine.


Setul conţine 4 pensule speciale pentru eyeliner şi o husă. Pensulele sunt micuţe, ceea ce le face foarte travel friendly, dar şi foarte bune pentru aplicarea eyelinerului pentru că îţi oferă multă mobilitate şi stabilitate. Husa este la fel de travel friendly şi o pot folosii şi pentru transportarea altor pensule.




Pensulele din set (împreună cu descrierea oficială) sunt:


  • Pointed Liner Brush - flat, tapered head designed to create both thin and thick lines
  • Eyeliner Brush - firm, angled head for optimal control along lash line
  • Precision Liner Brush - for ultimate control of the perfect line
  • Smudge Brush - designed for enhancing the eye with a smoky effect  

Husă este dintr-un material plastic foarte ţeapăn. Are dimensiunea perfectă pentru a transporta pensulele. Plus, culoarea lui este super, un argintiu foarte frumos.

În poza de mai jos puteţi citii ce scrie pe spatele ambalajului:


Voi aveţi pensule RT? Dacă da, ce recomandare aţi vrea să îmi faceţi? Chiar aş vrea să mai investesc în pensule pe viitor.

Vă pup,



You Might Also Like

12 comentarii

  1. Mi-a placut foarte multe articolul, mai ales ca habar nu aveam de site-ul iHerb. Dar...sunt originale? Ma mira foarte tare preturile atat de mici pe care le au

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt 100% originale. Nu a fost nici o sesizare de acest fel pana acum, cel putin din ce am citit eu. Am citit/auzit doar cuvinte de lauda la adresa acestui site:) Il recomand din tot sufletul. Te pup si ma bucur ca ti-a placut :*

      Ștergere
  2. Arata tare bine setul asta si a fost foarte ieftin :) iti recomand Expert Face Brush, daca cauti o pensula pentru fond de ten! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am setul pentru ten - Core Collection. Si e minunat! Iubesc aceste pensule si sigur imi voi mai cumpara de la ei. Tot de pe IHerb le-am luat si eu. AM vazut reducerile de acum, insa din pacate, nu mi-au intrat banutii pe card...asa ca, voi comanda cu alta ocazie! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mai am banuti si imi vine sa imi bag unghia in gat de ciuda ...asta este, next time :) Te pup:*

      Ștergere
  4. Am multe pensule RT si toate imi plac mult, iti recomand in mod special pensula pentru blush si setul Travel :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O pensula pentru blush mi-ar fi de folos :D Am trecut in wishlist :* Te pup!

      Ștergere
  5. Nu sunt fana acestor produse,cred ca din comoditate.Ma gandeam ca mi-ar trebui si mie o pensula pt blush.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune si sa stii ca te machiez mult mai repede cu ele :* ar trebuii sa incerci :* te pup:*

      Ștergere
  6. Am si eu Precision Liner Brush si imi place tare mult. Eu iti recomand sa incerci si setul Core Collection, e super bun :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ai făcut o afacere foarte bună!
    Am mai multe pensule RT și toate-mi plac, îți recomand în special Blush brush (dacă vrei o pensulă super fluffy pentru blush), Expert brush (e bună la foarte multe), Setting brush și setul Core Collection (pe care abia ce l-am achiziționat, dar în astea câteva zile deja m-a convins că merită din plin).

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.