, , , , , , , , ,

Brandurile preferate ale anului 2015

21:22

Bună fetelor! Aceasta va fi penultima postare pe anul acesta, pentru că mâine va urma una mai de suflet, mai de vorbă, mai de bârfă. De asemenea, genul ăsta de postare cu " ale anului 2015" este prima dintr-un şir de postări asemănătoare, mai urmează câteva cu produse favorite, dar şi una cu dezamăgirile anului. Mai mult nu spun, urmează să vedeţi.

După jumătatea anului acesta, am început să adun mai multe produse de machiaj şi am început să descopăr mai multe branduri. Am uitat să includ două branduri, poate pentru că nu am decât un singur produs de la ele, şi anume Real Techniques şi Kiko. Anul ce urmează vreau să descopăr mult mai multe branduri sau să descopăr produse noi de la brandurile deja descoperite.




Primul brand pe care vreau să îl menţionez, pentru că îl ador, este Hourglass. Am două produse de la ei şi încă simt nevoia să îmi mai cumpăr pentru că sunt super. Îşi merită banii cu siguranţă. Primul produs achiziţionat a fost Ambient Lighting Blush în nuanţa Incandescent Electra ( click pe nume pentru review), iar apoi am achiziţionat şi Ambient Lighting Powder în nuanţa Luminous Light. Cea din urmă va avea primul review de pe anul 2016 şi abia să vă povestesc despre ea !




Un alt brand, deşi am doar un produs de la el, este By Terry. Eu am Mascara Terrybly Waterproof şi sunt tare încântată. Îmi pare rău că sunt destul de greu de găsit produsele de la acest brand la noi, au produse de foarte bună calitate, foarte lăudate. Rujurile lor sunt geniale, am văzut creme care fac cu ochiul oricui şi alte produse foarte tentante.



Pupa Milano cred că a venit în vizorul nostru foarte brusc în ultima perioadă. Pe lângă programele de promovare de pe bloguri, de când au adus magazinele în România parcă văd această marcă peste tot. Bine...nu este că şi cum Mega Mall este la 15 minute de mine. Am uitat să includ în poză şi creionul Multiplay în nuanţa 58 de la ei, despre care puteţi citii aici.  Despre rujurile de mai sus am făcut o postare special dedicată lor aici, în care puteţi vedea mai multe poze şi swatch-uri. Mie îmi place foarte mult brandul acesta şi cu siguranţă voi mai cumpăra produse de la ei.




Astor nu este un brand descoperit de curând, am mai avut produse de la ei. Anul ăsta mi-a plăcut în mod special de la ei  Eyelinerul Gel Perfect Stay Waterproof, căruia urmează să îi fac un review, iar descoperirea mea majoră de la ei este acest lac de buze mat, Matte Style Lip Lacquer, într-un burgundi superb. Merită o postare separată, este genial! Rezistă pe buze în jur de 6 ore şi dacă mănânc şi dacă beau.



Rimmel a intrat în viată mea după ceva timp cu ajutorul site-ului Aoro. Pudra Stay Matte arată în felul acesta pentru că o port de multe ori după mine în geantă. Îmi place enorm de mult, pentru cei 11 lei este bestială. Nu am găsit pudră mai bună până la aceasta. Şi îmi place că are şi acel subton rozaliu. Despre rujul Rimmel Apocalips v-am mai spus câteva cuvinte şi v-am spus că îmi place enorm de mult, urmează să îmi mai iau câteva nuanţe din această gamă.




Garnier împreună cu apa lor micelară, am impresia că au dominat anul 2015. Peste tot citeai review-uri atât pentru varianta roz, cât şi pentru cea albastră. Eu le-am încercat pe amândouă şi îmi plac ambele destul de mult. Despre cea albastră am scris aici. Gelul Moisture Match pentru pielea ternă şi obosită mi-a plăcut enorm de mult şi este pe terminate, din păcate. Am scris despre el aici.





La capitolul unghii Gabrini a dominat anul acesta prin cele 5 oje de mai sus, în special cele cu sclipici. Nu mă prea pricep eu la acest capitol dar vă pot spune că din două straturi culoarea devine opacă, este rezistentă şi se usucă şi repede. Pentru mine este perfect!

Cam acestea au fost brandurile dominante ale anului meu, nu sunt multe, încă încerc să descopăr cât mai multe produse. Sper ca anul 2016 să fie şi mai bun din acest punct de vedere.

Voi ce branduri preferate aţi avut în acest an?

Vă pup,



You Might Also Like

8 comentarii

  1. Abia astept sa citesc review-ul pentru pudra Hourglass :D, si m-ai facut curioasa in legatura cu postarea de maine :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa il fac imediat dupa ce termin cu postarile anuale, te pup:*

      Ștergere
  2. Și eu am rujul de la Astor, dar nu prea l-am folosit idk why. E timpul să-l scot din sertar. Am făcut și eu favoritele anului pe blog dacă ești curioasă.

    Sper că ai avut un an bun!
    https://makeupftw.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt moarta dupa el :D In ultima luna cred ca l-am purtat cel mai des :) Te pup !

      Ștergere
  3. Hourglass și Pupa le am pe wishlist, aștept cu interes review la pudră. :D
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar trebuie sa le incerci, sunt superbe <3 Te pup! La multi ani si tie! :*

      Ștergere
  4. De cand tot zic ca imi iau un ruj Apocalips, cred ca de cand a aparut prin magazine. Imi tot face cu ochiul, dar m-am tot abtinut sa imi cumpar. Poate anul asta...

    Eu in general nu merg pe branduri, imi aleg produsele dupa culori si dupa proprietati, asa ca majoritatea sunt de la branduri diferite. Rar am doua chestii de la acelasi brand in portfard :D Acum am pus ochii pe brandurile coreene, am tot auzit ca brandurile din Coreea de Sud au niste produse foarte bune si cred ca le voi incerca pe acelea in urmatoarea perioada. La capitolul oje trebuie insa sa recunosc ca am si eu foarte multe de la Gabrini, asa cum am zis si mai devreme intr-un comentariu la o alta postare de-a ta. Deci cand vine vorba de oje cred ca pot spune ca este brandul meu preferat, mi se pare ca rezista mult mai mult pe unghii decat ojele care sunt 10 lei sau mai mult si a doua zi deja s-au ciupit, ca sa nu mai zic ca nuanta din poze nu are nicio treaba cu ce ajungi sa ai tu pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu din contra, sunt genul de persoana care daca ii place un produs mult de la un brand, trebuie sa mai incerc si altele. Si eu vreau sa incerc unele produse din Coreea de Sud, sunt cu ochii pe cateva de mult timp, ani de zile. Ojele Gabrini sunt intradevar superbe ! Nu am incercat alte firma ca OPI sau China Glaze pana acum, dar pentru pretul pe care il au ..big thumbs up! Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.