, , , , ,

Combinaţii perfecte (2)

13:43



Bună fetelor! Mai sunt câteva zile şi ne luăm la revedere de la anul acesta, care a trecut repede şi îmi lasă în gură oarecum un gust amar şi o senzaţie rece. Nu a fost un an bun, nici rău, a fost un an banal. De fiecare dată când viaţa mi-a dat o palmă, am continuat să zâmbesc. Dacă am primit un brânci, m-am ridicat şi am luptat în continuare. În anul care vine nu îmi mai permit să am un astfel de an. Chiar dacă ştiu că voi fi lovită şi probabil voi mai cădea, sunt hotărâtă să lupt şi să realizez multe lucruri în plan personal. Vă doresc şi vouă acelaşi lucru şi vă îndemn să vă adunaţi dorinţele şi planurile pentru viitor şi să păşiţi în anul ce va urma, ambiţioase.
De asemenea, vreau să vă urez un călduros la mulţi ani tuturor ce poartă numele de Ştefania sau Ştefan. Fie că a fost ziua voastră sau a cuiva apropiat, vă doresc tot ce este mai bun pe lume şi sănătate.

Astăzi vom vorbii despre a doua combinaţie perfectă pe care eu am găsit-o. Combinaţia s-a născut din nevoia unui tuş maro, pentru zilele în care nu am timp să mă bibilesc în oglindă şi vreau un look mai natural. Aşa că fardul cremos ELF Long Lasting Lustrous Eyeshadow ( din gama Studio) în nuanţa Gala a îndeplinit acest rol foarte bine. Eu v-am mai povestit puţin de el şi aici dar şi în câteva din favoritele lunii. Pe post de pensulă, folosesc pensula pe care am achiziţionat-o de pe aoro ( puteţi citii mai multe despre cumpărăturile de atunci, aici) şi pe care o puteţi găsii aici. Ea cică ar fi bună de folosit pentru sprâncene, dar eu vi-o recomand şi pentru tuş mai ales dacă sunteţi începătoare. Oferă stabilitate şi ajută la trasarea unor linii foarte frumoase (subţiri sau groase).

Rezultatul este unul foarte frumos, natural, perfect atât pentru un look de zi, cât şi pentru unul de seară. Este un look buildable (adică pot să intensific culoarea tuşului cât de mult vreau) şi are şi un efect mai sclipicios. Vă recomand ambele produse folosite de mine în această postare, sunt foarte calitative şi foarte prietenoase din punct de vedere financiar.





Voi ce combinaţii aţi mai descoperit în ultimul timp?

Vă pup şi vă îmbrăţişez,




You Might Also Like

10 comentarii

  1. Sfarsitul de an m-a prins mai mereu pe fuga, asa ca nu am prea am avut timp de descoperiri.Pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa se remedieze asta petru tine si sa ai parte doar de descoperiri frumoase ! Te pup si un an nou minunat :*

      Ștergere
  2. E frumoasa nuanta tusului!
    Eu pentru sprancene prefer o pensula unghiulara mai tare. Am descoperit mai nou ca-mi place sa aplic creion negru la ochi, pe care sa il difuzez cu o pensula unghiulara de la Ecotools...chiar e fain efectul! Si dureaza foarte putin! Prefer sa fac asta pentru diminetile tarzii cand plec la birou, avand si genele deschise, am nevoie putin de contur. Si iata ca am descoperit o combinatie buna! :)
    Te pup si un an plin de bucurii si realizari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu imi conturez sprancenele, fiind bruneta natural, nu imi place sa le pun si mai mult in evidenta. Foarte draguta combinatia ta, chiar m-ai inspirat si voi incerca si eu :D Te pup si iti doresc un an nou minunat ! :*

      Ștergere
  3. Oh, e faina culoarea tusului ! Il am in wish list-ul de pe IHerb si tot aman sa il cumpar pentru ca mi-e greu sa creez linia de tus cu pensula , insa m-ai facut curioasa si am sa incerc poate reusesc ! Un An Nou cu impliniri si sanatate iti doresc ! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur vei reusii, eu cu pensula trag linii de tus mult mai ok decat cu pensulica tusului lichid. Nici eu nu trag linii egale, e ok, cu timpul te obisnuiesti :D Un an nou minunat iti doresc si tie draga mea, plin de realizari ! Te pup:*

      Ștergere
  4. Asa mi-am propus si eu pentru 2016, sper sa ne tinem amandoua de treaba! :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne tinem, sa ne tinem, si sa auzim doar de bine! Te pup :*

      Ștergere
  5. Ce culoare frumoasa are tusul <3
    P.S sunt o noua inscrisa a blogului tau :*
    http://i-am-dominica.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt sigura ca 2016 o sa fie un an mai bun si ca o sa reusesti tot ceea ce-ti propui! Si pentru mine anul 2015 a fost un an mai ciudat, dar acum ca s-a dus incerc sa privesc inainte si sa ma gandesc ca anul asta o sa fie mult mai fain. Iti doresc oricum un 2016 super si sa ai parte de multe momente frumoase si sa strangi multe amintiri placute despre care sa vorbesti multi ani de acum inainte :*

    Cat despre tus, cand il vad in borcanelul ala mi se pare ca seamana cu un mousse de ciocolata. Imi place culoarea, cred ca arata bine pe pleoapa!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.