, , , , , , , ,

Se poartă rujurile mate || PUPA MILANO

13:46


Bună dragelor! Profit de faptul că afară a început să se facă din ce în ce mai frig şi de faptul că rujurile mate sunt foarte în vogă în momentul acesta. Şi eu sunt o adeptă a lor, m-au cucerit mai ales din cauza rezistenţei lor şi a rezultatului final superb. Buzele roşii mate îmi plac enorm de mult, mai mult decât cele super strălucitoare şi lucioase. Bineînţeles, unele rujuri mate au şi minusurile lor. Deşi pot să aibă o nuanţă superbă, ele pot să usuce foarte rău buzele şi să se strângă în cutele lor. Bineînţeles, totul ţine de formula lor. Eu momentan planific să îmi iau câteva rujuri mate Kat Von D, dar visez şi la câteva de la Anastasia Beverly Hills

Astăzi vreau să vă vorbesc despre două rujuri mult (MULT) mai accesibile, dar foarte bune din punct de vedere calitativ. Au nişte nuanţe superbe, sunt pigmentate, rezistente şi nu usucă buzele. Bine, nici nu le hidratează, dar măcar nu fac situaţia mai rea.




Primul ruj despre care vorbim este Miss Pupa Velvet Matt în nuanţa 300 Favorite Peach ( swatch-urile le veţi găsii mai jos) . Este un ruj normal cu finish mat. Cred că este primul meu ruj într-o nuanţă peachy care îmi stă bine. Este un ruj nude foarte frumos şi foarte natural, finuţ. Poţi să îl porţi cu smokey eyes sau în zilele când aplici doar mascara la ochi şi tot să arăţi super. Îmi place că îţi dă acel look fresh, deloc încărcat.
Îl puteţi găsii aici şi costă 43 de lei.







În primul rând vreau să vă spun că am făcut furori cu acest ruj lichid la facultate. După ce l-am cumpărat, o prietenă a înebunit după el şi într-o săptămâna l-a cumpărat şi ea. Întradevăr are o nuanţă foarte frumoasă şi specială. Este vorba despre Pupa I'M MATT LIP FLUID în nuanţa 12 Rose Nude. Este o nuanţă foarte cuminte, oarecum nude, doar că foarte specială. Este o nuanţă foarte versatilă, pentru orice anotimp, dar parcă la primăvară va fi şi mai genial. Formula este foarte cremoasă şi se aplică foarte uşor. Nu are cea mai mare rezistenţă, dar stă pe buze peste 3 ore, în condiţiile în care nu mănânci ceva uleios. 
Acest ruj îl puteţi vedea aici şi costă 47 de lei.


Eu le folosesc pe ambele de când le-am cumpărat în mod constant. Le folosesc şi când sunt super aranjată şi ies în oraş, sau în zilele când mă trezesc la 6 dimineaţă că să merg spre facultate. 

Vă plac postările acestea despre produsele de buze? Mie îmi plac foarte mult şi aş scrie non stop pe subiectul acesta. 

Vă pup,


You Might Also Like

10 comentarii

  1. Imi place ambalajul iar nuanțele sunt tare dragute! Am vazut ca la moda sunt rujurile mate. Trebuie sa ma pregatesc si eu

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Rose Nude este suuuper frumos! Sa te bucuri de amandoua! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu 3 rujuri mate de la Nyx, imi plac super mult, insa dezavantajul acestora este ca-mi usuca buzele. :( Rose Nude e tare draguta, sa le folosesti cu drag.
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am nici un ruj NYX in colectie si chiar vreau sa imi cumpar (macar) unul :) Nu stiam insa de amanuntul acesta :( Ma bucur ca iti place Rose Nude, tuturor le place rose nude ! :)) Te pup:*

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunt <3 sa le folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase ambele nuanțe! Am pe wishlist rujurile astea de la Pupa, cele lichide mă tentează în mod special. :D
    Și eu ador rujurile mate, am făcut o obsesie pentru ele în ultimul timp.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ti le recomand din tot sufletul, sunt foarte bune :) Abia astept sa imi iau rujul Kat Von D cat de curand pot :) Te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.