, ,

Seara mea de răsfăţ sau SPA NIGHT || TAG

19:56


Bună fetelor! Lorena m-a invitat să fac acest tag şi am decis să fac cât de repede am putut pozele pentru că mă entuziasmează foarte mult această leapşă. Ideea ei mi se pare altfel şi îmi dă un impuls să îmi iau câteva ore libere, să mă arunc în cadă şi să stau acolo până se răceşte apa şi  până consider că este momentul potrivit să ies.

De obicei, ziua mea de "spa" este duminică, în special seara. Este momentul când simt că mă deconectez de la tot şi mă pregătesc pentru o nouă săptămână.


1. Ce mască preferată ai dintre cele care se găsesc în comerţ?




În momentul acesta deţin o singură mască de faţă pentru că nu prea folosesc. Folosesc zilnic produsele de demachiere, la două zile folosesc un scrub, iar o dată pe săptămâna folosesc o mască ( de cele mai multe ori home made). Chiar şi aşa, masca de faţă de la Sun Renaissance este o mască foarte bună. Îmi place foarte mult cum arată tenul meu după ce o folosesc. Aici v-am povestit mai multe despre ea şi părerea mea nu s-a schimbat deloc.

2. Ştii vreo mască de tip DIY care funcţionează? Care este reţeta?

Mie îmi place foarte mult masca din ou, ulei de măsline şi miere. Îmi place că îmi calmează foarte bine tenul şi îi dă o vitalitate, o strălucire foarte frumoasă. Eu până acum nu am descoperit o mască mai bună ca aceasta ( atât din comerţ, cât şi home made). Câteodată îmi mai place şi aplic pliculeţe de ceai de muşeţel pe faţă, mai ales când am coşuri. Nu ştiu dacă fac ceva anume pentru combaterea lor, dar îmi place că ajută la reducerea roşeţii. De asemenea, sunt foarte bune pentru cearcăne.

3. Ce este mai relaxant pentru tine, un duş sau o baie?
Um, la mine stă treaba în felul următor. În duş totul merge foarte rapid. În 10 minute am ieşit. Mă spăl repede, mă epilez (dacă este cazul) şi câteodată stau sub apă şi contemplez la diverse. Când fac o baie se schimbă toată situaţia. Stau cel puţin o ora. Trist este că îmi găsesc cu greu timp să fac acest lucru. De multe ori sunt foarte obosită şi apelez la un duş, în detrimentul băii.

4. Care este gelul de duş preferat?

Surpriză, nu? Gelurile de duş la Yves Rocher sunt preferatele mele în momentul acesta. Îmi place că sunt micuţe şi pot să le consum repede, deci nu am cum să mă plictisesc de ele. De asemenea, faptul că fiecar gel de dus conţine acel ceva dintr-o ţară, îmi place enorm. Preferatul meu în acest moment este cel cu Floare de Bumbac din India. Are un parfum foarte delicat şi lasă pielea fină şi hidratată.

5. Dar spumantul de baie?

Spumantul de baie pe care eu îl folosesc în această perioadă este unul de la Grace Cole din setul Elements. Miroase dulceag, duce puţin spre vanilie, dar consistenţa lui mi se pare super, este ca un fel de gelatină.

6. Îți plac lumânările parfumate? Ce ne recomanzi?

Îmi plac, foarte mult, dar deocamdată nu deţin nici una. Aş vrea să le încerc pe cele de la Hello Free Z One Discount în 3 culori, am zis că le voi da o şansă şi celor de la Jumbo, dar visul meu cel mai mare în această privinţă, ar fi să le încerc pe cele de la Bath&Body Works ( şi nu numai lumânări).




Sper că v-am ispitit şi pe voi :)

7. Ce tip de ceai îţi place?


Îmi place enorm de mult ceaiul. De toate tipurile. Dar am o afinitate pentru ceaiurile fructate în special pentru cele cu fructe de pădure. Cele de la Twinings le-am pus într-o cutiuţă pentru a-mi fi mai uşor să îmi aleg ce sortiment vreau. Sunt 4 feluri de ceai : Lady Earl Grey, Irish Breakfast Tea, English Breakfast şi Earl Grey Tea.  Sunt nişte ceaiuri foarte bune şi aromate. Apoi, de obicei când sunt răcită, beau ceaiul verde cu lămâie de la Lord Nelson. Ceaiul de Afine nu lipseşte de la mine din casă, pentru că eu de multe ori ajung să am anumite probleme şi mă ajută enorm de mult. Despre ceaiul Vedda v-am vorbit şi aici puţin, este în continuare foarte bun, mai mereu întind mâna după el. Boyson Berry de la Thasio, a fost cumpărat din Auchan şi este un ceai de fructe de pădure foarte aromat. Din păcate, eu nu l-am mai văzut prin magazine. Şi acum acum ajuns la categoria Lidl, este ultima cutie pe care o am de la ei , din gama această mare de la Sir Edward Tea. Mie îmi plac foarte mult ceaiurile de la ei, şi o astfel de cutie costă în jur de 5 lei.

8. Film sau carte pentru serile leneşe? Care sunt preferatele tale?

O să trişez şi voi spune seriale ( va aşteptaţi la asta?) . Sunt maniacă după seriale, termin unul, încep altul. Defapt în timpul meu liber când stau acasă, dacă nu scriu pe blog, atunci tolănesc în pat şi mă uit la seriale. Aşa mă relaxez eu, n-ai ce-i face.
Favoritul meu în momentul ăsta, şi recomandarea mea în caz că nu l-aţi văzut ( eu l-am ocolit mult timp ca o proastă) este : FRIENDS!


Bestial serial, pur şi simplu le are pe toate. Eu într-o săptămână am ajuns la sezonul 5.

9. Cum te pregatesti pentru un somn odihnitor?
Eu nu pot să mă culc devreme, oricât mi-aş dorii. Nici când sunt super obosită, nu pot adormii la ore de genul : 10, 11. De obicei, adorm după ora 1, ceea ce este naşpa pentru că trag de mine dimineaţa. De obicei, cu jumătate de ora înainte de culcare beau un ceai şi încerc să nu mai stau la laptop/pe telefon (bineînţeles că nu prea se întâmplă asta).


Sper că v-au plăcut răspunsurile mele şi că v-am "inspirat" să vă acordaţi câteva ore de relaxare. Dau leapşa mai departe către  Anca, Georgia, Eva, dar şi tuturor fetelor care îşi doresc să răspundă la întrebări.

Vă doresc un weekend minunat  şi vă pup,

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Si eu m-am uitat la toate sezoanele din Friends pana acum cateva zile. Cred ca a fost a treia oara cand le vad, dar e serialul meu preferat! Ce bine arata Variety Pack-ul cu ceaiurile de la Twinings, nu am vazut pe nicaieri varianta asta cu mai multe sortimente.
    Cred ca o sa fac si eu tag-ul, chiar ma gandeam zilele trecute ca n-am mai facut unul de mult timp. Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu este super <3 Le ador pe Monica si pe Rachel :) Ma regasesc foarte mult in amandoua.
      Ceaiul eu l-am primit, acum nu stiu daca e de la noi sau din alta tara :D
      Chiar te rog sa il faci ! Sunt tare curioasa de raspunsurile tale ! Te pup:*

      Ștergere
  2. Ma bucur mult ca ai facut si tu tag-ul si mi-a facut placere sa il citesc! Imi plac mult pozele pe blanita aceea alba. :) Te pup si zic sa ne relaxam mai des. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. UUUUU!!!! Mersi de leapsa :*! Stiu ce zici cu serialele, la fel fac si eu. Cand sunt acasa citesc, stau net pentru blog sau facultate, ori ma uit la seriale :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.