, , , , , , ,

Cumparaturi din DM || HAUL

19:21


Buna fetelor! Doamne cat de frig este afara, am iesit acum un sfert de ora sa imi iau niste chipsuri si niste Snickers pentru ca toata ziua am stat in casa si am ramas muta de uimire sa vad ce este afara. In jurul meu copii se aruncau bucurosi in zapada si trageau saniutele dupa ei si eu....eu imi tineam echilibrul pe gheata, nu de alta dar nu voiam sa ma fac de ras in fata lor. Poate scapam daca ziceam ca m-am aruncat si eu in zapada. 

Vineri, cand era ploaie afara si lumea umbla cu umbrela deasupra capului si fugea spre casa, eu mergeam ca un fluturas in DM. Nu am un DM in apropiere si am descoperit unul in apropierea locului de munca. Am mers dupa rujurile lichide mate de la Astor (pentru ca erau la promotie) dar nuanta pe care mi-o doream eu nu mai era, asa ca m-am reprofilat.

Mai jos va invit sa vedeti ce mi-am cumparat, atat din DM cat si din Stock Market-ul de la mine din zona si sper sa va placa!




In primul rand mi-am luat doua bombite debaie (cred ca asa se numesc) cu trandafiri, marca proprie DM, care miros fenomenal. Astazi le voi pune la treaba si daca imi plac, ma duc sa imi fac stoc. Au fost 3 lei. Apoi mi-am luat 2 masti de fata, una cu lavanda (editie speciala) si una cu aloe vera hidratanta. La fel, ambele sunt marca proprie DM. Din cea cu aloe vera am folosit deja un pliculet (fiecare masca vine cu doua pliculete oentru doua utilizari) si mi-a placut foarte mult, chiar mi-a hidratat foarte bine fata. Un pliculet a fost la fel, in jur de 3 lei.


Nu stiu daca ati auzit de Nikkie de la NikkieTutorials de pe Youtube, dar este una din preferatele mele. Pur si simplu face niste machiaje geniale si explica foarte bine. Ei bine, ea foloseste un fond de ten stick de la Make Up For Ever, eu nu l-am gasit pe acela in Romania, dar am inteles ca acesta de la Max Factor ar fi bunicel. Si este. L-am folosit ieri si am fost foarte multumita! Urmeaza sa fac un review.
Buretelul gen Beauty Blender de la Ebelin este de asemenea super, nu se compara cu pensula de fond de ten pe care eu o folosesc. Il mai pun la niste teste si apoi va voi povestii despre el.
Fondul de ten este 33 de lei si beauty blenderul a fost 10 lei.

Incheiem acest haul cu demachiantul bifazic pentru ochi de la Nivea, care imi place foarte mult. Este preferatul meu cand vine vorba de demachiarea ochilor si nu o sa renunt la el cat de curand.
Blush-ul este de la Ushas, o marca no name, dar mi-a placut asa de mult nuanta acestui blush incat am stiut ca trebuie sa fie al meu. In fond nu aveam nimic de pierdut, a costat doar 4,5 lei. Mai am un blush de la Ushas de care sunt foarte incantata (acela este mai potrivit pentru vara) si ambele sunt la fel de pigmentate, rezistente si se aseaza superb pe fata.


Pe langa toate acestea am dat si o comanda la Paula Choice Romania si abia astept sa ajunga, sunt tare entuziasmata.

Sper sa aveti o saptamana usoara, calduroasa si daca este cazul, spor la dat cu lopata! :)

Va pup!

You Might Also Like

16 comentarii

  1. Trebuie sa recunosc ca nu am cumpărat pana acum nimic din DM, sper ca o voi face curând. Interesante produse, sa le folosești cu drag.
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa ajungi neaparat, sunt foarte bune produsele lor si au si oferte tare tentante :D Te pup!

      Ștergere
  2. Sa folosesti cu placere noutatile! :)
    Nici nu vreau sa-mi imaginez cum circul saptamana asta spre munca si inapoi :))
    Dar poate scapam de zapada pana lunea viitoare, asa sper.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper din suflet sa se incalzeasca, ma dor oasele de mor din cauza frigului! Multumesc mult! Te pup !

      Ștergere
  3. Mi-as lua un blush de-ala numai pentru modelul cu trandafiras. Doamne cat de scumpic e! ❤
    Nu aveau si pe o nuanta de mauve sau ceva mai inchis si cold toned?
    Sa-i faci review la Pan Stick-ul ala ca ma tot invart pe langa el de ceva vreme si nu stiu daca e prea heavy pe ten. Am o maaare problema cu chestia asta, nu suport sa-mi simt fondul de ten ca "atarna" pe fata. Scuze de expresie, dar cred ca stii la ce ma refer :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu aveau , si eu vreau ceva asa mai mauvie cum este NYX Taupe :)
      O sa ii fac review cu siguranta, sunt tare multumita de el ce este drept :) Nu este heavy pe ten, apare chiar foarte natural! Te pup!

      Ștergere
  4. Mastile le-am incercat si eu si imi plac mult. Chiar m-ai facut curioasa cu fondul de ten, abia astept sa citesc review-ul! :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa vina in curand review-ul! Chiar sunt faine mastile pentru pretul pe care il au ! Te pup :*

      Ștergere
  5. Si eu am vrut intr-un timp sa-mi iau Pan Stik-ul de la Max Factor...insa acum, cand trebuie sa-mi cumpar un fond de ten, m-as orienta catre Accord Parfait, de la L'oreal. Desi l-am testat in DM, am impresia ca este putin cam hidratant...cam lichid mai degraba. O sa ma gandesc ce aleg in cele din urma. Momentan mai am 2 sau 3 de consumat! :D
    Bifazicul de la Nivea imi lipseste si mie. Am unul de la Farmec acum, dar nu ma incanta la fel de mult ca acesta. Vreau sa-l incerc si pe cel de la Yves Rocher! :)
    Sa le folosesti cu drag!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am auzit foarte multe lucruri de bine despre cel de la Yves Rocher. Nu stiu cum este Accord Parfait ca sa imi pot da o parere, dar si eu am inceput sa am o mica nebunie cu fondurile de ten si inca sunt in cautarea unuia perfect. Multumesc mult :* Te pup!

      Ștergere
    2. Revlon Colostay - pentru ocazii, iar pentru zi Rimmel Lasting FInish!

      Ștergere
  6. Make up forever este marca pe care o gasesti la amway. Au produse scumpe dar bune. Sa folosesti cu placere produsele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amway mi se pare un brand cam scumpicel despre care eu nu prea stiu nimic. Pe viitor sper sa pot sa imi achizitionez cateva produse de la MUFE :D Multumesc mult! Te pup:*

      Ștergere
  7. De cand vanez si eu fondul de ten stick de la max factor din dm dar nu gasesc nuanta mea, Light sau porcelain, ceva de genul pentru ca am tenul foarte deschis. eu il vreau pentru a-l folosi drept anticearcan, e super bun pentru acest rol, l-am avut in trecut si l-am folosit numai pe post de anticearcan, acopera foarte bine. te pup :*

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.