, ,

De prin Ikea... || Haul

20:14


Buna fetelor! Sper ca sunteti bine si ca totul va merge perfect. Nu ne-am mai auzit de cateva zile bune pentru ca am fost destul de ocupata. Teste, proiecte, munca si asa mai departe. Rutina de zi cu zi. Cu toate acestea incerc (si mai ales o sa incerc pentru ca greul abia acum vine) ca in pauzele pe care mi le iau sa scriu pe blog, macar doua postari pe saptamana. Sesiunea mea nu va tine mult, pentru ca profesorii mei s-au asigurat sa ne puna examen dupa examen, dar as preferea sa o termin cu bine ca sa nu mai restante la vara si sa pot sta si eu linistita si cu inima impacata. 

Saptmana trecuta, mamei mele i-a venit cheful sa mearga pana in Ikea cu niste prietene si sa se plimbe, iar pe langa oalele, paharele si chestiile de bucatarie pe care le-a cumparat s-a gandit si la mine si mi-a luat cateva chestiute. I-am promis ca data viitoare vom merge impreuna. 



In primul rand lumanari. M-a auzit acum ceva timp cand i-am zis ca vreau sa dau o fuga prin Hello Free Z One sa cumpar cateva lumanari parfumate pentru casa. Timpul a trecut si eu n-am avut timp sa ajung. Aparent si-a adus aminte cand a trecut pe langa ele si mi-a luat doua, una cu liliac (pentru ca stie ca este una din florile mele preferate) si una cu mere verzi. Ambele miros foarte frumos, dar din pacate cand le aprinzi nu prea parfumeaza camera. Se consuma destul de greu, iar cu paharelele am deja cateva ideei de DIY dupa ce se vor consuma. V-ar interesa asa ceva?


Faimosul ghiveci "dantelat" pe care l-am vazut, cel putin eu, peste tot. Si pe buna de dreptate, este tare frumusel. M-am bucurat cand am vazut ca mi-a cumparat si mie mama unul, pentru ca imi doream tare mult ceva de genul pentru depozitarea pensulelor. Mie imi place foarte, foarte mult si imi intra multe pensule in el.


Nu in ultimul rand, mi-a cumparat niste forme de briose (mania mea) pentru ca in ultimul timp am facut diverse prajiturele cu prietenul meu. Acum sunt si mai "impulsionata" sa fac tot felul de briose, cu tot felul de creme colorate si toppinguri. Imi plac foarte mult cele pe maro, in 3 dimensiuni, ar arata foarte bine cu niste briose de ciocolata.

Cam atat pentru astazi, sper sa pot posta si maine, in caz contrar, ne auzim cu siguranta in weekend. Va doresc o seara frumoasa si o zi de vineri usoara si calma.

Ca de obicei astept parerea voastra in comentarii! 
V-am pupat ! 





You Might Also Like

12 comentarii

  1. Iubesc Ikea! :) Si iti dau dreptate, din pacate lumanarile de la ei miros frumos doar in borcan, nu prea parfumeaza camera. Insa abia astept sa vad ce vei face cu borcanelele dupa ce arzi lumanarile :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult Ikea ! Pacat ca trebuie sa traversez orasul ca sa ajung acolo ....
      Mda, in continuare sper sa pot ajunge pana la Hello Free Z One sa pot cumpara din acelea in mai multe culori :) Si ma bucur ca esti interesanta de ideea mea <3 Te pup!

      Ștergere
  2. Diy-ul pentru paharele ar fi super sa il postezi pe blog :D. Ghiveciul ala il vreau si eu tare mult pentru pensule, dar Timisoara nu are Ikea din pacate :(((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci se va face <3 Daca ai Jumbo stiu ca au ceva de genul, dar la o dimensiune mai micuta ! Mi se pare ridicol ca nu avem cate un Ikea in fiecare oras mare al Romaniei :) Mai ales in Timisoara, Cluj si Iasi :-/ Te pup!

      Ștergere
    2. De la Jumbo am luat unele cu trandafiri, dar parca mai frumoase sunt astea de la Ikea :D. :*

      Ștergere
    3. In bucuresti au unele mai micute , cu fundita pe ele , dar identice :D :* poate o sa aduca si la voi :)

      Ștergere
  3. Sa te bucuri de ele!
    Si mie imi plac ghivecele astea. De Craciun au avut si pe rosu si mi-am luat si asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E frumos rău ghiveciul și foarte bun pentru pensule, eu am luat din Jumbo pe roz și pe albastru. Pe alb voiam inițial dar n-aveau.
    Și eu sunt curioasă ce vei face cu recipientele lumânărilor, așa că așteptăm idei. :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu n-am nimeri niciodata o lumanare care sa miroasa frumos si atunci cand este aprinsa....
    Super dragut ghiveciul. Spor la facut briose! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu acel ghiveci...tot pentru pensule l-am luat! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place sa imi cumpăr diverse chestii de prin Ikea si las final sa imi cumpăr o prajiturica. Am luat niste lucruri pentru cada tare dragute! Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Andra astept sa-ti vad briosele. Si sa ne dai si reteta :)

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.