, , , , , , , , , , ,

Dezamagirile anului 2015

23:41

Bună fetele! După cum spuneam în postarea de duminică " Favoritele anului 2015", astăzi urmează să vă prezint produsele care m-au dezamăgit în acest an. Nu înseamnă că sunt produse proaste şi poate pentru voi vor fi excelente, doar că pentru mine nu au funcţionat. Nu aş mai da din nou banii pe ele şi este trist, pentru că de la câteva produse chiar aveam nişte aşteptări destul de mari.

Trecând peste toate aceste aspecte, dacă trag linie am mai multe descoperiri frumoase decât dezamăgiri, ceea ce este bine şi mă bucură. În anul 2016 vreau să încerc şi mai multe produse, vreau să găsesc produse de calitate, şi vreau să le descopăr alături de voi.

Zic să trecem la treaba şi să vorbim puţin despre fiecare produs în parte. Fiecare produs are deja un review, ce îl veţi putea găsii după scurta descriere.


Neutrogena Oil-Free Acnee Wash. Am spus în review că am o relaţie de iubire-ură, rectific. AVEAM. Mi-a uscat faţă atât de rău, dar cu toate astea coşuleţe sub piele au continuat să iasă. Aveam momente când pielea mi se deshuma sub fondul de ten. Plus, am fost avertizată de o cititoare că îşi va schimbă mirosul...a avut dreptate. Mirosul fresh de grapefruit s-a schimbat în ceva stat, nu la fel de fresh şi plăcut. Review-ul îl găsiţi aici.


Fondul de ten Miss Sporty Mission Correction despre care dacă citeşti păreri pe internet crezi că e Dumnezeu în persoană la un preţ de vis. A costat doar 13 lei spre norocul meu. În review puteţi citii mai detaliat părerea şi păţania mea cu el, dar mă repet şi mai spun încă o dată părerea mea pe scurt. Nici nu poţi să îl aplici pe faţă, dacă dai cu mâna peste se ia, se cojeste. Aici puteţi citii părerea mea.


Scrub-ul Evoluderm cu ulei de Argan care miroase groaznic, a detergent, şi are un preţ nejustificat pentru ceea ce face. Nu va aruncaţi banii în vânt, există enşpemii de produse mult mai bune. Părerea mea aici.


Şamponul uscat Schwarzkopf got2b rockin'it care mie nu mi-a făcut foarte bine. Mi-a uscat părul şi l-a făcut fragil, parcă îmi stimula căderea părului şi nu în ultimul rând, mă mânca scalpul îngrozitor. Încă îl am undeva prin baie, dar nu cred că l-am mai folosit de luni bune.  Părerea mea o puteţi găsii aici.


Crema de corp I love... strawberries&milkshake care pentru mine miroase mult prea fals, mult prea dulce. Nu mi s-a părut că a hidratat extraordinar pielea şi nu puteam să o suport pe corp. Cei de la I love.. au produse foarte bune, foarte delicios parfumate, doar că acesta pentru mine a fost un NU. Părerea mea o găsiţi aici.


Şi nu în ultimul rând, dezamăgirea cea mai mare pentru mine a venit de la acest fond de ten. Ştiu că este destul de iubit, multe bloggerite şi youtuberite îl laudă, doar că mie nu mi se potriveşte. Nu rezistă foarte mult pe ten, nu are cine ştie ce acoperire, şi deşi are un look cât de cât ok la început, spre sfârşitul zilei e ceva acolo aşa... apă de ploaie. Părerea mea detaliată aici.
Totuşi, vreau să specific că poate pentru voi va fi mult mai bun, poate este ceea ce căutaţi. Dacă aveţi cum să îl testaţi, cred că ar trebuii să îl încercaţi. Eu încă îl folosesc în speranţa că poate o să găsesc o metodă perfectă de aplicare şi să îl fac să reziste.


Acestea au fost dezamăgirile mele, ale voastre care au fost?


Vă pup

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Nu am incercat niciun produse din cele de mai sus, dar daca zici ca nu sunt bune, nici nu am de gand. :)) Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am vut un an destul de bun si nu prea am avut dezamagiri cosmetice. :)
    pupicei!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost o norocoasa <3 Ma bucur pentru tine :D Te pup :*

      Ștergere
  3. Nu vreau sa fiu rea, scrii lucruri interesante, dar exagerezi cu i-urile: "citi", "gasi" se scriu cu un singur i.
    http://www.verbix.com/webverbix/go.php?D1=5&T1=g%C4%83si&H1=105

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Este o vorba : "Omul invata din greseli". Chiar nu stiam ca "gasi" sau "citi" se scrie cu un singur "i". Nu stiam, recunosc. Dar iti multumesc ca mi-ai atras atentia si pe viitor nu voi mai repeta greseala.

      Iti multumesc si pentru apreciere , te pup ! :*

      Ștergere
  4. Eu anul trecut am avut dezamagiri mai multe la produsele pentru par..le-am notat, insa nu stiu daca si cand sa postez...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu una din dezamagirile tale :( L'oreal Elseve Ulei Extraordinar, care mie mi-a placut foarte mult :( Eu as vrea sa citesc dezamagirile tale ca sa stiu de ce sa ma feresc :*

      Ștergere
    2. Nuuu, nu am testat acel produs! :D
      Nu folosesc uleiuri de par, decat foarte rar!
      Cat despre a te feri...asa cum spuneai si tu, poate pentru tine sunt ok, functioneaza bine! :)
      Ma voi aduna si voi incerca sa postez. Merci!
      Pupici

      Ștergere
  5. Dezamagirile mele vin in general de la produsele de par, dar s-ar putea sa fie totusi si vina mea pentru ca m-am tot vopsit asa de des si mi l-am ars :( Sper ca in 2016 sa gasesc in sfarsit un produs potrivit, nici nu stiu ce sa mai incerc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm, cred ca am avut si eu vreo 5 dezamagiri in 2015, cred ca as include pe lista un sampon Eucerin, un ruj Rimmel cumparat din State (l-am purtat doar de 2 ori si nu vreau sa-l mai vad) si pe restul le-am uitat deja :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.