, , , , ,

Hourglass Ambient Lighting Powder Luminous Light || REVIEW

13:45


Bună fetelor! În primul rând vreau să urez la mulţi tuturor fetelor ce poartă numele de Ioana, Ionela şi alte derivate ale acestui nume! Vă doresc toată fericirea din lume, multă sănătate şi numai realizări!
Astăzi postez primul review al anului 2016. Şi am zis să nu fie orice produs, să fie unul mai "spectaculos", aşa...să ne meargă bine anul şi să vorbim doar de produse de genul acesta. Mă simt plină de energie, m-am trezit cu o stare foarte bună, în ciuda faptului că ieri nu mi-a mers foarte bine. 

Astăzi vorbim despre un highlighter foarte special. Este vorba de Hourglass Ambient Lighting Powder în nuanţa Luminous Light, un roz prăfuit spre culoarea şampaniei, ce oferă un look cald, şi pune în evidenţă trăsăturile feţei.


Primul produs pe care eu l-am avut de la Hourglass a fost Ambient Lighting Blush, al cărui review îl puteţi citii aici. Ador acel blush şi acest lucru m-a făcut să îmi cumpăr şi Ambient Lighting Powder. Că să fiu sinceră cu voi, până în momentul în care am cumpărat acest highlighter, eu foloseam un fard de ochi pentru această întrebuinţare. Ce-i drept înainte nu prea foloseam highlighter, acum m-aş învălui toată în "sclipici".  Dar de ce este aşa special?

În primul rând tehnologia "Photoluminescent" ce ajută la captarea luminii şi pune în evidenţă foarte frumos trăsăturile. Cum am scris şi mai sus, oferă un look cald, soft, nimic ce sare în ochi într-un mod ce ar putea să te zgârie pe retină. 
Este foarte fin şi pigmentat. O cantitate mică de produs este de ajuns. Eu îl aplic în zonele unde ştiu că "pică" lumina cel mai frecvent.
Îmi place foarte mult că nu conţine sclipici în formă brută. Nu o a vedeţi bucăţele de sclipici pe faţă, în schimb este ca o pudră satinată. 
Îmi place că nu accentuează porii, nu scoate în evidenţă părţile uscate, face tenul să aibă o strălucire naturală foarte sănătoasă.
Ambalajul este cel clasic Hourglass, elegant, simplu şi foarte greu de pozat.  Este dintr-un plastic foarte dur şi conţine oglindă în interior.
Nu are nici un miros sau cel puţin eu nu simt unul.


Ce nu îmi place este că nu are o rezistenţă wow. Mă aşteptăm să reziste mult mai mult, pe tenul meu rezistă până în 4 ore de la aplicare. Desigur, nu am cu ce să îl compar dar nu mă prea încânta lucrul acesta având în vedere că această pudră/highlighter costă în jur de 45$.
De asemenea faptul că mereu rămân urme de degete pe ambalaj mă scoate din minţi. Bine, ăsta e piticul meu şi ştiu că poate nu deranjează pe toată lumea, dar mereu stau şi le lustruiesc.



Per total pot spune că Hourglass Ambient Lighting Powder este un produs bun, care oferă un look foarte plăcut. Cu toate astea aş vrea să mai încerc şi alte iluminatoare şi să văd dacă există ceva ce rezistă mai mult de 4 ore pe ten.

Acestea fiind spuse, sper că v-a plăcut review-ul şi că vă este folositor.

Voi ce iluminator îmi recomandaţi?

Vă pup şi vă îmbrăţişez,


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Mie imi place mult iluminatorul din Face Form-ul de la Sleek si sa nu uit, e.l.f. Baked Blush in nuanta Pinktastic. I swear by these two :D!

    RăspundețiȘtergere
  2. i just follow your blog<3
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.