, , , , ,

Life Lately (1)

00:10

Bună fetelor! Încep şi eu o serie de postări de genul "my week in photos", pe care voiam să o încep mai de mult, dar niciodată nu îmi găseam timp să fac poze. Mi-am propus ca anul acesta să schimb acest lucru şi aşa că primul pas a fost făcut. Sper să fie la fel şi pe viitor. Majoritatea pozelor le puteţi găsii şi pe contul meu de Instagram: andra_malin. 

De mâine încep facultatea şi deşi mai am două săptămâni de linişte (înainte de sesiune), am totuşi o groază de proiecte şi de teste. Sper să pot posta măcar de două ori pe săptămână, pentru că am nişte proiecte foarte drăguţe şi multe alte ideei. Abia aştept să treacă perioada aceasta, deja ştiu că va fi groaznică.


Ziua de luni a început cu curierul sunând la uşa. Mi-a adus cadoaşul din partea Ioanei de la The 92 Liner, câştigat în urmă giveaway-ului organizat de ea. A ales totul după gusturile mele şi nu a greşit. Îi mulţumesc şi aici încă odată. Săptămâna asta o să va arăt un unboxing şi câteva păreri despre produse.


Tot luni am pus mâna şi pe papuceii aceştia de la Lidl, despre care puteţi citi mai multe aici. Sunt pufoşi, sunt călduroşi şi la cât de frig a fost... au fost perfecţi. De asemenea, m-am îndrăgostit de balsamul de buze cu vanilie Yves Rocher primit în cadoaşul de mai sus. Este foarte bun şi foarte hidratant (chiar nu m-am aşteptat).


Marţi v-am arătat două căni frumoase din Jumbo. Le-am luat înainte de 1 decembrie şi au fost 8 lei bucata. Acum câteva zile am aflat că în Cărtureşti se vând la un preţ exagerat de mare (deşi, nu ştiu dacă sunt exact aceleaşi căni).


Eu am o mică pasiune de ceva timp, în special de când am observat că am părul destul de lung să mă pot juca cu el, şi anume împletitul. Ador să mă uit la tutoriale pe youtube şi să îmi fac tot felul de chestii care mai de care şi cât mai boeme în păr. Mie în această poză mi se pare că am reuşit să recreez, din greşeală, părul Elsei din Frozen. Voi ce ziceţi?


Miercuri mi-am făcut unghiuţele în nuanţa 73 Vert Agave, un kaki genial, de la Yves Rocher. Din păcate s-a crăpat puţin cam repede, dar per total este o ojă foarte ok. Se usucă repede, este opacă din două straturi şi culoarea este minunată.



Joi v-am arătat rujul meu preferat în această perioadă şi anume Astor Matte Style Lip Laquer în nuanţa 230 Live Your Own Style. Vreau să mai îmi cumpăr câteva nuanţe, iar apoi o să vă povestesc detaliat despre ele, pentru că sunt minunate. Hourglass Ambient Lighting Powder a beneficiat de primul review al anului şi vă invit să îl citiţi aici.


Vineri v-am arătat un "preview" cu cele două perechi de cercei comandaţi de pe SheIn. Ador ambele perechi la fel de mult! Cutiuţa de bijuterii este primită de la o colegă de facultate de Secret Santa şi este superbă. Mi-am pus în ea toate perechile de cerceluşi.
Pereche stânga aici ; Pereche dreapta aici


Sâmbătă am încercat să fac Choco Lava de la Dr. Oetker, care recunosc că nu a ieşit exact aşa cum trebuia. Dacă scoteam prăjiturelele puţin mai devreme, era perfect. Mai am o cutie şi voi încerca să le refac şi sper să am succes de data aceasta. Dacă vreţi să le încercaţi vă avertizez că sunt extrem de dulci.


Duminică  v-am arătat noua mea "fâşoasă" sau mă rog, o parte din ea. Eu sunt obsedată de paltoane în general, îmi plac foarte mult. Mi se pare mult mai elegant un palton în comparaţie cu o geacă de fâş, totuşi, cea pe care am pus mâna este superbă şi se potriveşte de minune cu perechea de cizme de la Depurtat.ro. Tot astăzi m-am văzut cu nişte prietene foarte bune şi am mers prin Sun Plaza unde am intrat pe la Douglas şi Sephora să văd reducerile. Am rămas puţin cam rece, nu am văzut ABSOLUT nimic. Mă tentau lipstainurile lor, care ar fi la promoţie, dar sunt de negăsit din câte am înţeles.

Cam aceasta a fost săptămâna mea, a voastră cum a  fost?

Vă pup si vă îmbrăţişez, 

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Rujuri lichide (sau.. cum sa le zic altfel?) de la Astor sunt la oferta la DM. Asa ca.. acum e perfect sa-ti cumperi si alte nuante :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa trec zilele astea, sper sa mai gasesc :* Multumesc pentru pont ! Te pup!

      Ștergere
  2. Ma bucur ca a ajuns repede coletul, dar si ca deja ai folosit una dintre oje :D nuanta aceea mi-a placut si mie cel mai mult, e foarte frumoasa! Cat despre balsamul de buze, am fost si eu surprinsa ca e asa de bun, asa ca mi-am mai comandat unul cand am avut ocazia.
    De abia astept sa ajung prin Bucuresti sa merg la Jumbo, toata lumea vorbeste despre magazinul asta si, din cate am vazut prin poze, cred n-o sa plec cu mana goala, ci cu portofelul.
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ajungi prin Bucuresti astept sa imi dai de stire! Tare as vrea sa ne vedem ! Da, nuanta de verde este superba, dar am folosit si oranjul pentru pedichiura si este de vis <3 Te pup ! :*

      Ștergere
  3. Ai avut o săptămâna full, vreau sa fac și eu astfel de articole dar telu meu nu face poze momoase și aparatul...ei bine e mai greu cu maya în preajma :)), super geaca <3 și felicitări ptr premiul câștigat pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult <3 As fi curioasa sa vad astfel de postari si la tine :* Te pup!

      Ștergere
  4. Ce simpatici sunt papuceii! :D
    Noile balsamuri de buze de la Yves Rocher sunt foaaarte bune toate, cele cu fructe sunt la fel de faine ca astea din gama de iarnă. Eu am vreo 4-5.
    O săptămână cât mai frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu trebuie sa mai am, sa am in stoc, chiar nu am crezut ca sunt asa de bune. Mai bune ca cele de la Nivea !
      O saptamana frumoasa iti doresc si tie ! Te pup !

      Ștergere
  5. Mult succes la teste, Andra! :) Imi place impletitura ta, imi plac mult si cerceii, iar jacheta pare tare calduroasa. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Jacheta este intradevar calduroasa, ceea ce ma bucura avand in vedere ca au zis ca vine "prapadul" din weekend! Te pup! :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.