, , , , , , , ,

Lumea e roz si roz este lumea toata....

21:58


...sau alba cu multa gheata pe jos. 

Buna fetelor! Sper ca va descurcati cu frigul de afara si ca va imbracati bine. Eu azi dimineata la 7 patinam pe strada si am zis ca o sa imi rup gatul de doua-trei ori. Intr-o mica pauza dintre proiecte, scriu si eu un pic pe blog ca sa imi pot relaxa mintea. Acum, ca vine sesiunea am o groaza de ideei care mai de care si imi plang de mila ca nu am timp sa scriu pe blog.

Am zis sa fac o postare mai colorata cu produsele preferate "roz" pe care eu le am. O sa va vorbesc putin despre fiecare in parte, unele au review, altele nu. Sper sa va placa aceasta idee, pentru ca ma gandeam din cand in cand sa mai astfel de postari.

- Creightons Frizz No More Curls  un spray de par foarte bun, care ajuta la mentinerea parului ondulat mai mult timp si reduce electrizarea parului. Imi place, isi face treaba si miroase foarte bine. Si contine in el tot feluri de uleiuri si alte nebunii. Il gasiti la Hello Free Z One Store.
- Boulevard de Beute Pretty Bright Eyes este o paleta din Lidl despre care v-am vorbit si aici. Eu vi le recomand cu drag si daca avem noroc si se mai baga in promotie, eu o sa va anunt pentru ca sunt super. 
- Just Cosmetics 2 in 1 : Ruj si Lipgloss un alt produs foarte bun, la un pret extrem de bun, despre care v-am vorbit aici. Culoarea nu ma prea atrage pe vremea asta, dar primavara/vara este demential. 
- Mini lotiune de corp Yves Rocher cu zmeura miroase DEMENTIAL! Miroase exact a zmeura! O folosesc mereu dupa ce fac dus si mirosul ramane in piele mult timp. Sau o mai car dupa mine in geanta si o folosesc pe post de crema de maini, este foarte hidratanta. Vreau sa imi iau varianta mare numai pentru mirosul natural, autentic de zmeura, pe care il are.
- Acetona Victoria Silk Touch ( din Jumbo) este o acetona foarte buna, care nu deterioreaza unghiile si sterge foarte bine oja. Are o cantitate bunicica si costa 4 lei. Tot in Jumbo am vazut si oja pentru sclipici si sunt tare curioasa cum este, mai ales ca eu de multe ori imi aplic sclipici pe unghii si ma chinui sa le sterg.
- Ushas Blush nuanta 01 v-am vorbit putin despre el aici, in ultima postare. A costat decat 4,5 lei si este foarte pigmentat. O sa urmeze un review mai detaliat, pentru ca mai am un blush de la firma aceasta.

In final va mai arat odata cutiuta de bijuterii primita de Secret Santa de la o colega. Nu stiu de unde ar putea fi, dar cutiute asemanatoare gasiti in Jumbo de la 10 lei pana la 25 de lei. 




Sper ca v-a placut postarea :D 
Voi ce produse preferate aveti in ultima perioada?

Va pup, 


You Might Also Like

14 comentarii

  1. Hi hi hi, pink is my name :). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa cutiuta!!! Imi plac la nebunie chestii pentru organizare!! Mi-as cumpara in prostie! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac foarte mult chestiile de organizare ! Cred ca am la cutii prin casa de dau pe afara :)) Te pup:*

      Ștergere
  3. Ador rozul,cum să nu îmi placă postarea ta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cutiuta pentru bijuterii e foarte frumoasa! Am retinut acetona pentru prima vizita in Jumbo pe anul asta :)
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place ! Si este foarte buna acetona, cand mai trec vreau sa imi iau varianta pentru oja cu sclipici :D Te pup!

      Ștergere
  5. Ce dragut e blush-ul. Bine, si cutiuta pentru bijuterii mi-ar placea sa o am. Asteptam review la blush. Pupici! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa vina in curand review-ul, pozele sunt gata :)) doar sa gasesc timp <3 Te pup :*

      Ștergere
  6. Foarte draguta lumea ta Andra, imi plac mult postarile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac ! Si eu te urmaresc pe tine :D

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.