, , , ,

Papucei călduroși || Din categoria LIDL

11:11


Bună fetelor! Nu am mai făcut de mult o postare " Din categoria Lidl". Ştiu că vă plac, dovadă fiind statisticile blogului şi căutările de pe google ce duc la articolele din această categorie. Pentru că tot a venit frigul şi perechea mea de papucei s-a rupt (îi târşiam după mine prin casă) am profitat de ocazia oferită de Lidl. După cum ştiţi în fiecare săptămâna aceştia schimbă produsele şi astfel avem o varietate de produse şi o surpriză când se aduc unele noi. Eu cu mama avem un "ritual" în a ne uită împreună la catalogul online. 

Luni, aceştia aveau în promoţie atât papuceii de mai jos, cât şi lenjerii de pat. Şi cum mama îmi face zestre (pentru că altfel nu îmi pot explica numărul mare de lenjerii de pat acumulate în ultimii ani) a fost în extaz. Adevărul este că şi mie îmi plac şi cele de la Lidl sunt foarte calitative.


Papuceii se potrivesc numărului ( 38 în cazul meu) şi sunt foarte comozi şi călduroşi. Aş stă non-stop cu ei în picioare la cât de drăguţi sunt. Au fost 25 de lei şi sunt disponibile mai multe modele.


La capitolul lenjerie de pat, eu am ales varianta de mai sus. Este foarte frumoasă şi viu colorată. Măsurile sunt 200x220 (pentru cearceaful de pilota) şi 50x70 (pentru fetele de pernă). Ca un anunţ/sfat, lenjeriile de pat din Lidl nu conţin şi cearceaf de pat, dar acesta poate fi achiziţionat separat la preţul de 30 de lei. Preţul lenjeriei a fost de 58,07 RON. Mie îmi place foarte mult şi nu este prima lenjerie de pat de la ei pe care o am.


Dacă va interesează unul dintre cele două produse prezentate mai sus (sau ambele, de ce nu?) eu zic să mergeţi până în magazine. Sunt sigură că le veţi găsi pentru că nu se golesc aşa repede stocurile la articolele acestea (nu cum este la haine şi lenjerie intimă de exemplu).


Sper că va plăcut acest articol şi că vă încânta acest tip de postări " Din categoria Lidl".
Voi ce preferaţi : papuceii, botoşeii aceia călduroşi sau şosetele pufoase?

Vă pup şi vă îmbrăţişez,


You Might Also Like

9 comentarii

  1. Super draguti papuceii, trebuie sa ajung sa vad lenjeriile si eu,trebuie sa mai schimb modelele :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte marfa modelele lor :) Mai era una pe mov cu pene divina <3

      Ștergere
  2. Sunt de calitate lenjeriile de la ei, caci nu am cumparat niciodata lenjerii din Lidl?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,eu am niste balerini de la Avon si mi-a facut bunica mea soseste dinalea din lana sunt foarte caldurosi,sa mai faci postari cu ce iti mai iei din Lidl sunt foarte folositoare.Cand postezi comanda de pe shein ?in fiecare zi intru sa vad daca ai postat ceva.Esti una dintre preferatele mele,te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Ma bucur sa citesc acele cuvinte :D
      Comanda de la She In mi-a venit toata abia ieri, doar ca multe din produse au fost cadou pt mama si sora mea asa ca au mers direct la ele , fara a putea face poze. Pentru articolele cumparate de mine, astept sa mai se dreaga putin vremea (si mocirla) de afara si voi merge sa fac poze. Voi posta totusi cerceii zilele astea :*
      Si da, voi mai face postari cu Lidl , te pup :*

      Ștergere
  4. Eu sunt mai degraba cu sosetele groase, dar am si papucei caldurosi pentru iarna :D
    Ce dragut e modelul lenjeriei, am ochit si eu lenjeriile in catalog si am zis ca dau astazi o fuga pana la LIDL, dar n-am mai mers. Mai ca ma tenteaza lenjeria, are doua fete de perna?
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune lenjeriile <3 Da, au doua fete de perna (cel pt pat mare). Pentru un pat de o persoana, au o singura fata de perna :* Te pup

      Ștergere
  5. Treaba cu zestrea e si la mine :)). Partea proasta e ca incepe la lenjerii de pat si se termina cu oale :))). Foarte faini papuceii :D.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.