, , , , , , , , , ,

Cumparaturile din ultima perioada.... (2)

01:33


Buna dragelor! Revin cu o postare rapida, ca un mic update, cu noile mele cumparaturi in ultimele doua saptamani (in timpul sesiunii). Cand sunt stresata imi place sa fac shopping asa ca am profitat de un chiosc de la metrou ( de la statia Piata Romana), dar si de anumite oferte pentru niste produse mai speciale. Vor urma review-uri multe pentru ca am cam ramas in urma cu postarile, dar incerc sa fac un program stabil de postare, sa fiu stabla. Ma gandeam sa fie ceva gen : Luni, Joi, Sambata & Duminica. 


Voi incepe cu descoperirile mai accesibile, despre care va voi vorbi zilele urmatoare in mai detaliu pentru ca sunt absolut BESTIALE :

  • Paleta MEIS 8 farduri mate - in nuante de nude&gri sunt absolut superbe. Sunt putin prafoaste si nu extrem de pigmentate, dar se poate lucra usor cu ele si rezultatul poate fi unul foarte reusit.
  • Mascara & Eyeliner The Ultimate Guide To... - Eyelinerul este super, se lucreaza foarte usor cu el, este pigmentat, dar nu imi place o mica chestiuta, si anume faptul ca spre sfarsitul zilei tinde sa se "cojeasca". Daca dau dupa ce il aplic peste cu creionul Essence LongLasting Eyeliner rezista o zi intreaga fara probleme. Cu rimelul inca sunt in teste, dar pana acum totul este foarte ok. Eyelinerul a fost 5 lei, iar rimelul 6 lei (ca sa stiti despre ce vorbim aici).
  • Rujuri Kiss- Eu le-am luat din Stock Market cu 3 lei bucata. Prima data mi-am luat un nude-rozaliu ( primul de sus in jos in poza cu swatch) care mi-a placut foarte mult si nu aveam o astfel de nuanta. Cand am ajuns acasa si am vazut cat de ok se comporta am mers si mi-am mai luat doua nuante un rosu superb si un visiniu (rujul meu preferat in perioada aceasta). In tub sunt oarecum cerate, dar in realitate sunt foarte hidratante si cremoase. Me gusta! 

  • Ruj Medusa- Mai am o nuanta de la acest ruj, cumparata dn acelasi magazin (Stock Market) si sunt foarte multumita de el, asa ca atunci cand am vazut acest maroniu-nude nu am mai stat pe ganduri.






Prin intermediul unei persoane am reusit sa pun manuta pe urmatoarele bunatati:


  • Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick in nuanta Double Dare - Yassss! Este superba nuanta, este geniala formula si rezista pe buze mult si bine. Inteleg de ce se face atata valva in jurul lor. Cu siguranta o sa cumpar mai multe nuante.


  • Catrice Eyematic - Ma enerveaza ca s-a luat imediat scrisul de pe ambalaj (serios, le-am folosit de cateva ori si s-a luat imediat) dar sunt geniale. Sunt niste farduri mai speciale despre care va voi vorbi in curand pentru ca sunt absolut geniale chestiutele astea. 
  • Lorac  Pro + Fiber Mascara - Am avut niste asteptari mai mari de la produsul asta, dar este ok. Nu este genial, nici pe departe, dar isi face treaba ok. Am incercat rimeluri mai accesibile mult mai bune.

Cam acestea au fost cumparaturile din ultima perioada, sper ca va plac si daca vreti un review pentru ceva anume astept sa imi spuneti. 
Voi ce v-ati mai cumparat in ultima perioada?

Va pup ! 


You Might Also Like

8 comentarii

  1. can t wait to read about Catrice eyematic 💚💚

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata, sa te bucuri de toate! Si sa ai o saptamana superba! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar 3 lei un ruj? Wow, asta da achizitie, si mai spui ca sunt si bune. Super!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mișto e ambalajul de lemn la rimel și eyeliner!
    Kat Von D mă tentează și pe mine.
    Să le folosești pe toate cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Woaaa! cum arata rujul de la Kat Von D, ma omoara!!! ♥
    Sa te bucuri de noile bunatati! Te pup, draguta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce produse ieftine ti-ai luat. Foarte tare!
    wwww.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai facut foarte curioasa in legatura cu rujurile acelea de la KISS. Culorile par foarte frumoase si pigmentate. As aprecia daca mi-ai putea spune cu exactitate unde gasesc un Stock Market. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Piata Muncii, pe partea cu biserica alba ( Sf. Constantin si Elena se numeste), mergi in fata cum ai merge spre Arena Nationala. Este o cladire mare, cu geamuri si cu albastru . Pe geamuri scrie mare STOCK MARKET. Sper sa il gasesti, te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.