, ,

Pe ce am mai pus ochii... || Wishlist

09:47

Buna fetelor! Sper ca aveti parte de o zi de sambata superba si linistita. Eu cel mai probabil sunt in tren la aceasta ora, in drum spre bunicii mei. Astazi vreau sa va arat un site pe care l-am descoperit recent si care m-a lasat masca cu preturile lor. Adica, multe dintre produsele de pe acest site costa 2 $ de exemplu, iar la noi le gasesti de la 50 de lei in sus. Frumos ar fi sa aflam ca au fost cumparate de pe acelasi site, nu?
Site-ul despre care vorbesc este Dresslink si am fost contactata pentru o colaborare pe la inceputul saptamanii. De atunci ma tot invart pe acest site pentru ca au o multime de lucruri foarte faine. Majoritatea lucrusoarelor au si feedback de la cumparatori ( majoritatea cu poze si videouri) deci este oarecum safe. 
Sa va arat pe ce am pus eu ochii intr-un final:



ROCHIE MIDI AICI

Am facut o mica pasiune pentru rochitele midi, mai am una pe negru si am descoperit ca imi stau foarte bine (chiar daca nu sunt eu foarte inalta). Cu ocazia asta ma pun si eu pe pozat tinute si am speranta ca vremea va fi mai calduroasa. Rochita costa 2.66$.

COLIER AICI

Acest colier mi-a atras privirea din prima. Nu cred ca am mai purtat coliere lungi de ceva vreme, si modelul acestuia m-a atras instant. Ador piatra aceea din Peruzea (sau Turcuoaz) si cred ca va arata nemaipomenit cu bluzite albe, vaporoase. Acest colier costa 1,04 $. 


COLIER AICI

Ador primavara, este anotimpul meu preferat, iar acest colier parca este creat special pentru acest anotimp. Am vazut o varianta similara si la noi diferenta de pret fiind enorma. Cred ca la noi se gaseste cu un pret umflat de 5 ori mai mult pe putin. Mie mi se pare tare frumos acest colier, este favoritul meu din toata comanda. Costa 1.72$ . 


COLIER AICI

Am destul de multe haine negre in sifonier si de multe ori simt nevoia sa scot cumva tinuta din anonimat. Acest colier mi s-a parut foarte elegant si il vad intr-o multime de combinatii. Era disponibil pe trei combinatii de culori: alb&auriu, negru&auriu si mov&auriu. Cel pe negru mi s-a parut mai usor de asortat. Costa 1.36$.


PENSULE AICI

Ultimul produs comandat, fiind si cel de care sunt cea mai curioasa, sunt aceste pensule copie dupa Real Techniques. In pozele de pe site de la cliente arata indentic cu cele de la RT. Multe spun ca ar fi chiar originale. Pretul lor este de 4.91$. Diferenta de pret intre acestea si cele originale este mare si sunt tare curioasa cum se vor comporta.


Daca va intereseaza vreun produs, sa vedeti mai multe poze de exemplu sau sa cititi mai multe pareri, va invit sa dati click pe link-ul de sub poza. 

Eu abia astept sa vina comanda si sa vad cum va fi cu transportul si posta vamala.

Ca un sfat in legatura cu transportul, am vazut ca transportul este mult mai mic pentru haine, accesori si pensule sau produse cosmetice decat pentru genti sau pantofi. Poate din cauza ca sunt mai grele, dar chiar si asa pretul e imbatabil. Cred ca depinde de voi cum va calculati totul si daca sunteti dispuse sa cumparati acel lucru.

O sa revin cu un update cand voi primii produsele. Va place ce mi-am comandat? Voi ce produs favorit aveti de pe site?

Va pup !

You Might Also Like

13 comentarii

  1. Wow. Ce preturi mici... Este super rochita. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faine toate produsele! Am aruncat si eu un ochi pe site si am vazut cateva chestii interesante. Sa ne spui cum e cu posta vamala cand primesti coletul :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa va spun :* Si eu sunt tare curioasa! Te pup:*

      Ștergere
  3. Buna,mai este un site Aliexpress si este tot Chinezesc,vroiam sa te intreb eu port l-xl,daca vreau sa comand de pe acest site aultul chinezesc cum imi aleg marimea ?marimea care o cumpar eu adica l-xl?sau m care este mai mica?am zis ca o sa ma masor inainte sa comand.Esti o scumpa si te urmaresc cu mare drag.Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai bine este sa te masori. Au fost multe cazuri in care fetele au primit haine prea mici/mari, asa ca cel mai bine te asiguri :D Multumesc pentru cuvintele frumoase, te pup :*

      Ștergere
  4. Wow, ce preturi au! Nu am experienta cu site-ul dar abia astept sa aflu cum ti se par produsele cand le primesti. Te pup! Weekend placut la bunici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, din pacate am stat doar cateva ore cu ei :-/ Sper sa am o experienta ok , urmeaza sa postez pe parcurs :D Te pup !

      Ștergere
  5. Sunt interesante toate, eu comand de mult timp de la ei si nu am fost dezamagita, dar atentie la marimile hainelor difera de la produs la produs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat deja comanda, sper sa nu am surprize la rochita :* Te pup si multumesc pentru micul ajutor cu linkurile :*

      Ștergere
  6. Cea mai buna si ieftina varianta ever, Ebay!! acolo gasesti o mare varietate de tot felul de prostioare si nu te mai dezlipesti de el ! #storyofmylife

    RăspundețiȘtergere
  7. Am dat o comanda la ei si a fost totul ok!
    Vreau sa-mi cumpar si eu diverse chestii de organizare, de decor, coliere si alte briz-brizuri...poate de aici sau poate de pe Ebay! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu una sunt aproape sigura ca multe dintre lucrurile de pe Dresslink se regasesc pe la alte magazine online sau fizice, fiind cu mult mai scumpe :) Am gasit eu in magazine si hainute care pareau a fi de pe Shein, Choies sau Romwe si erau cu mult mai scumpe decat pe site. Rochita din prima poza arata chiar bine, ma tenteaza si pe mie in nuanta Blue Sky.

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.