, , , , , , , , ,

Comanda Dresslink || Ce mi-am mai cumparat / haul

16:05


Buna fetelor! Sper ca aveti parte de un weekend frumos si relaxant. Inca sper ca soarele o sa ne incalzeasca acest weekend, dar mai devreme sperantele mi-au fost naruite cand am vazut din nou, picaturi de ploaie. 

Dupa cum stiti, in luna februarie am fost contactata de cei de la Dresslink pentru o mica colaborare. Nu auzisem prea multe despre site-ul acesta, deci nu am stiut la ce sa ma astept.
Ei au preturi foarte bune si accesibile, articole tare faine ( de la haine pana la pensule pentru machiaj), iar calitatea depinde in functie de articol. Partea buna, este ca au o parte de review-uri cu comentarii si poze din partea cumparatorilor si astfel iti poti face o idee asupra produsului. 
Transportul depinde de fiecare produs in parte. Pentru haine, accesorii si pensule ( lucruri mai usoare), transportul nu este foarte mare. Eu pentru o comanda in valoare de 11,69 $ ( tot ce vedeti in aceasta postare) am platit transportul 8 $ prin China Post cu Tracking Number (astfel am putut vedea unde se afla comanda in momentul respectiv).
Comanda a ajuns in doua saptamani jumatate la posta de cartier si nu am platit nimic suplimentar. Coletul a fost ambalat foarte bine, fiecare produs ambalat individual.

Acum va invit sa vedeti ce mi-am comandat, iar in curand voi face postari separate ( chiar si un outfit post) cu produsele comandate.



COLIER STATEMENT AICI 

Colierul meu prefarat este acesta. Este superb, primaveratic, vesel si totusi elegant. In ultima perioade am inceput sa port foarte mult roz-pal sau crem/ivoire, iar acest colier aduce un plus in orice tinuta.



COLIER STATEMENT AICI

Un alt colier foarte elegant, perfect pentru tinutele all-black este acesta. Imi place ca nu este greu, nu este foarte "in your face" si schimba look-ul unei tinute. Eu l-am purtat cu o camasa burgundi si a aratat minunat.



COLIER LUNG AICI

Urmatorul colier este unul lung, cu o piatra minunata de turcoaz, perfect pentru primavara&vara. Arata minunat cu o rochie alba sau o bluza mai larrguta tot alba. Eu ma gandesc sa imi iau si o bluza galbena, mi se pare ca ar arata minunat.


PENSULE REAL TECHNIQUES AICI

In continuare avem aceste pensule EXTRAORDINAR de bune. 99% sunt sigura ca sunt originale, urmeaza sa vedem cum se comporta la spalat si daca vor pierde fire. Le-am folosit astazi si au aplicat totul absolut minunat. Chiar le recomand din tot sufletul.



ROCHIE IN DUNGI AICI

Ultimul articol comandat este o rochie de tipul "bodycon". Se vede si in poza ca croiala urmareste liniile corpului. De asemenea, aceasta rochie se poarta cu "umerii lasati". Manecile sunt trei sferturi, iar ea vine peste genunchi. Abia astept sa fac o postare de tipul OOTD, doar ca imi lipsesc deocamdata niste pantofi pentru ea (am eu o idee). Eu am marimea XS, dar va recomand sa va uitati la masuri si sa va masurati si voi ca sa fiti sigure ca este masura potrivita. Ea este elastica. Ce imi place este ca nu se vede prin material nimic. Este superba rochia si poate fi purtata in multe moduri, combinatii dar si la diverse ocazii.


Eu va recomand acest site, Dresslink si urmeaza sa dau o comanda din banii mei pentru ca sunt foarte calitative produsele si foarte faine. Multe dintre produse, le gasiti la noi cu preturi mult, mult mai ridicate.

Voi ati comandat de pe Dresslink ? V-ar interesa sa plasati o comanda?


Maine ne auzim cu un review. Pana maine, va pup !


You Might Also Like

19 comentarii

  1. Buna Andra!De exemplu eu daca nu am domiciliul in Bucuresti banuiesc ca e imposibil sa ridic vreun colet de la posta:))altfel cum as putea?:)si se poate plati si ramburs?Te-am inebunit:)))Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa fie imposibil? Fiecare adresa este repartizata unei poste, nu conteaza daca stai in Bucuresti sau nu. Sigur ai si tu o posta la care esti repartizata ( poti sa scrii pe google adresa ta, iar dupa, in coada adresei sa scrii "oficiu postal) si ar trebuii sa iti apara. Nu, din pacate nu este ramburs (cam asa sta treaba cu fiecare site din afara) :( se plateste cu cardul/ paypall / western union de la banca :) Dar iti garantez ca nu se intampla nimic cu banutii tai :) Sper ca te-am ajutat :* O zi buna iti doresc ! :*

      Ștergere
  2. Multumesc tare mult ca m-ai lamurit si pe mine ca eu chiar asa credeam ca nu este posibil:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa te bucuri de ele! Rochia si colierul cu piatra turcoaz imi plac la nebunie! :)
    Weekend placut, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faine sunt colierele,cât despre rochie,merge si cu niste tenesi sau balerini.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o rochie aşa de versatilă, abia aştept să se încălzească afară să o pot purta :) te pup!

      Ștergere
  5. Imi fac si mie cu ochiul pensulele, astept sa vad ce parere ai despre ele dupa cateva folosiri :D
    Si eu am a doua comanda de la ei pe drum, imi place ca au niste lucruri chiar ok avand in vedere preturile. Am avut o supriza foarte placuta cu costumul de la baie pe care mi l-am comandat, arata ca pe site si se aseaza super bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut şi eu nişte costume de baie absolut geniale ! Despre pensule urmeaza un post săptămâna aceasta :) Te pup!

      Ștergere
  6. Cu site-urile astea chinezesti e un fel de hit and miss. Cateodata primesti produse bune, foarte calitative pentru banii pe care-i dai, si cateodata iti vine sa-i injuri in 15 limbi straine :))
    Imi place rochita, sa o porti cu mare drag! Si spor la machiaje. Poate ne incanti pe viitor cu unul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu, am văzut o grămadă de postări pe net. Unele sunr funny, altele nu ... Eu prefer să fiu puțin atentă la ce comand :) Şi da am in plan să postez in machiaj, doar că sunt mai ruşinoasă eu aşa de fel :)) te pup!

      Ștergere
  7. Nu stiu daca stii dar toate produsele comandate de tine le-am adaugat pe wishlist meu. Toate arata extrem de bine si cu siguranta voi plasa si eu o comanda cat mai curand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştii cât mă bucur să citesc asta! Mă bucur că îți plac! Aştept să vad ce ți-ai comandat :) te pup!

      Ștergere
  8. Mi-am luat si eu 2 seturi de pensule de la ei si sunt minunate!
    Imi plac colierele tale - arata suuuuper!
    Sa le folosesti cu drag pe toate!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Cate chestii frumoase ti-ai luat cu atat de putini bani. Colier la 1 euro. Foarte ieftin. la noi nu ai gasi asa ceva decat poate la cele mai mari reduceri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...sau in piata daca ai noroc! Da , si eu sunt bucuroasa ca am ales ce trebuie! Te pup!

      Ștergere
  10. Buna! As dori sa comand si eu, insa nu ma lasa decat un singur produs. Daca vreau sa cumpar de exemplu 3 produse, trebuie sa dau 3 comenzi?:(

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.