, , , , , , , ,

L'oreal Elseve Extraordinary Oil Reviving pentru parul vopsit || REVIEW

14:54


Buna dragelor! Eu va scriu din pat, ma cam incearca o raceala si am ales sa imi iau astazi o zi libera ca sa nu inrautatesc lucrurile (mai ales ca vremea de afara nu pare prea prietenoasa). Acum ceva timp v-am aratat o poza cu niste cumparaturi din DM, iar unul dintre acele produse a fost si acest ulei de par de la L'oreal Elseve. Ati fost foarte curioase in privinta lui, asa ca astazi, despre asta vom vorbi.

L'oreal Elseve Extraordinary Oil se gaseseste in doua variante: pentru toate tipurile de par si pentru parul vopsit. Pentru ca eu m-am vopsit recent, parul meu a inceput sa fie si mai uscat, asa ca am hotarat sa apelez la acest ulei pentru un plus de hidratare si stralucire.

Ce spun ei?


Ce spun eu?

Ambalajul mi se pare foarte ok, pompita este securizata (daca il aveti in geanta/bagaj nu exista riscul sa se desfaca si sa curga), iar culoarea uleiului il face sa para foarte pretios.
Textura uleiului nu este chiar de ulei (sau la ce ne asteptam noi cand ne gandim la ulei), este mai mult apoasa, dar care este foarte ok pentru ca impiedica efectul acela de par incarcat sau imbacsit.
Multa lume, pe review-urile de pe internet se plangea ca incarca parul. Eu nu am patit asta pentru ca am fost destul de grijulie cu el. Nu poti sa incepi sa pui 4 pompite in palma si apoi sa intinzi prin par de la radacina pana la varfuri si apoi sa te astepti la minuni. Nu, nu, in nici un caz.
In primul rand se aplica doar pe lungimea parului, in nici un caz de la radacina. Apoi, trebuie sa incepi sa adaugi ulei in par treptat, nu 4 pompite din prima. Eu imi pun 2 pompite in palma, frec putin uleiul in palma, si apoi incep sa il aplic prin par. De multe ori nu mai repet procesul, 2 pompite sunt de ajuns.
Eu il folosesc dupa ce ma spal pe cap sau inainte sa il usuc cu feonul si cateodata, in zilele cand vreau ca parul meu sa para mai aranjat si stralucitor (pentru ca se decurca binisor si cu firele rebele).
Imi place, din punctul meu de vedere chiar hidrateaza firul de par si nu il incarca sau da aspectul acela de gras. Culoarea in par rezista destul de bine si parca de cand am inceput sa il folosesc nu mai curge asa de rau vopseaua din par la spalare.
Ce nu imi place, este ca dupa ce il folosesc ramane o oarecare senzatie uleioasa pe palme si trebuie sa ma spal pe maini destul de bine ca sa scap de senzatia respectiva.


In concluzie, eu vi-l recomand daca simtiti ca aveti parul uscat si inca nu vreti sa apelati la "foarfeca". Daca v-ati vopsit parul recent este si mai bun pentru ca prelungeste aceea stralucire a parului proaspat vopsit. Iar o sticluta o sa va tina destul de mult timp.


Voi ati incercat uleiul de la L'oreal?


Va pup!

You Might Also Like

20 comentarii

  1. Si mie-mi place mult produsul, dar imi pare rau ca varianta din Romania e in ambalaj de plastic. Eu profit mereu de deplasari, si-l cumpar din strainatate, in sticluta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow ce marfa! Habar nu aveam. Este si mai super asa <3 Stiam ca sunt diferente intre produsele din afara si din RO, dar chiar si asa... :-/

      Ștergere
    2. Si eu ma gandesc uneori daca e diferenta si la formula sau e doar la ambalaj. Probabil ca il cumpar doar la sticluta pentru ca m-am invatat de la inceput cu el asa. Cand l-am vazut pe rafturi in Romania, am sarit sa-l cumpar, dar dupa ce am pus mana pe ambalaj si am vazut ca e plastic, l-am pus inapoi pe raft.

      Ștergere
  2. Si eu folosesc mai constiincios uleiul de cand m-am vopsit. eu il am pe cel marca DM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea stiam ceva de uleiurile lor, plus ca am fost coplesita de varietatea de produse (par vopsit, par blond, par brunet...) si am zis sa raman la ce am vrut sa cumpar initial:)) Te pup!

      Ștergere
  3. Chiar l-am mai vazut la fete in blogosfera dar momentan mai am puuutin din Moroccan Oil. Cred ca o sa plang cand se termina. Poate atunci ii dau o sansa acestuia! :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si eu as plance dupa Moroccan Oil... Eu ti-l recomand, nu cred ca va fi la fel de eficient, dar e o alternativa buna :) Te pup!

      Ștergere
  4. Buna,la Stock Market ce pot gasii?te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, nu stiu ce au mai adus pe la Stock Market pentru ca nu am mai ajuns de mult timp. Poti vedea in schimb pe pagina lor de facebook ce au mai adus si etc. Te pup!

      Ștergere
  5. Si eu sunt mare fana uleiuri de par, pe acesta nu l-am incercat.
    Sanatate multa, sper sa isi revina si vremea asta capricioasa cat mai repede! :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui să îl încerci, este foarte bun!
      Eu mă simt mai bine , dar vremea se tot joacă cu noi văd :)

      Te pup!

      Ștergere
  6. Sa te faci bine repede! :) Eu nu am incercat uleiul pana acum, pentru ca mereu cumparam altceva in locul lui. Dar o sa ii dau o sansa pentru ca este pe terminate cel pe care il am acum. Asta daca nu cumpar din nou CHI Silk Infusion :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CHI Silk Infusion am înțeles că este super :) şi eu aş vrea să îl încerc !:D Mă simt mai bine acum, mulțumesc! Te pup!

      Ștergere
  7. nu am incercat uleiul, am altele acum, dar sigur voi incerca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu l-am incercat,acum testez alte produse tot pt par,dar multumesc pt sfat o sa tin cont.Sanatate Maxima!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim de informatii. Se dovedeste inca o data ca Loreal este un brand cu renume si produse bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au fost puține produse L'oreal care să mă dezamăgească :D Te pup!

      Ștergere
  10. Sa stii ca multa lume nu stie sa aplice un ulei de par. Mai intai scoti o pompita sau doua, apoi freci palmele intre ele pana simti ca se incalzesc bine. Aplicarea o faci de la jumatatea parului in jos, insistand la varfuri. Ce ramane, intinzi peste tot. Multe fete, chiar si prietene, am vazut ca scot din prima vreo 3-4 pompite si incep sa dea de la radacina in jos *facepalm*
    Ca sa iti mentii mai mult timp culoarea in par, in fiecare dimineata pulverizeaza o data in palma, foarte-foarte-foaaaarte putin ulei si da din nou la varfuri.
    Eu folosesc de atatia ani uleiul ala de la avon cu argan si nu ma vad sa renunt la el prea curand ❤

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.