, , , , , ,

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter Golden Lights || REVIEW

23:37


Buna fetelor! Stiu ca saptamana aceasta nu am fost foarte activa, dar am avut niste probleme de sanatate zilele trecute si am ajuns la concluzia ca sunt momente cand este prea mult. Mult prea mult. Asa ca am incercat sa ma calmez zilele astea, sa imi refac sanatatea si sa ma odihnesc (marea mea problema). Asa ca uite-ma aici, la sfarsit de saptamana cu forte proaspete. 

Admiram highlighterele de mult timp, doar ca ideea de a-mi pune sclipici pe fata, desi la alte persoane arata fenomenal si parca le schimba toata fizionomia, ma cam speria. La un moment dat am ajuns sa o citesc pe Eva, care are niste machiaje foarte frumoase si vorbea despre higlighterul Mary-LouManizer de la The Balm. Superb highligher, mi-l doresc si eu foarte mult, dar pana nu invat sa aplic frumos highlighterul nu vreau sa imi complic viata inutil. Sincera sa fiu, pana in clasa a 12-a nu puneam mana nici pe blush, pentru ca simteam ca nu ma pune in evidenta, acum sunt disperata dupa blush-uri.

Am zis ca trebuie sa pun mana pe un highlighter, iar prima mea optiune (dupa ce am urmarit cateva videouri ale lui KathleenLights) a fost Vivid Baked Highlighter in nuanta Golden Lights de la Makeup Revolution. Eu l-am achizitionat de pe Aoro si a costat 25 de lei. 



In primul rand trebuie sa remarc ca arata foarte frumos, acel model este foarte fain si mereu imi e mila sa trec pensula prin el. De asemenea, ambalajul imi da mari batai de cap. Pare un ambalaj simplu, dar imi e asa de greu sa il deschid, mereu imi e frica ca imi voi rupe vreo unghie. 

Fardul in sine este foarte prafos dar, se aplica foarte frumos si uniform pe fata. Imi place ca nu este doar sclipci, are o tenta mai mult sidefata, iar culoarea (un auriu superb) lumineaza si pune foarte frumos trasaturile in evidenta. Eu il folosesc pe cel mai inalt punct al pometilor, in coltul interior al ochilor, pe "v-ul" de la buze (cupids bow) si pe varful nasului (intr-o cantitate foarte micuta). Deoarece este baked, poate fi folosit si umed, dar eu sincer nu l-as aplica umed pe fata deoarece este foarte puternic. Rezistenta este una medie as zice, nu ramane la fel de puternic pe timpul zilei. Eu as aproxima undeva la 5, poate 6 ore. 

De asemenea, se gaseste in trei variante : Golden Lights ( auriu), Peach Lights (un rozaliu) si Pink Lights (care este un movaliu spre liliac, culmea). Am vazut ca exista si o paletuta cu toate cele trei iluminatoare la un loc, ceea ce mi se pare super.



Per total sunt multumita, face mai mult decat ma asteptam, doar consider ca ar trebui sa imi cumpar o pensula noua pentru al aplica si mai bine. Momentan folosesc Bronzing Brush de la ELF din gama Essentials, care isi face treaba bine, dar as vrea mai multa precizie.

Voi ce parere aveti? L-ati incercat pana acum?


Va pup, 

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Pentru pretul pe care-l are e super ok! Eu am nuanta peach insa nu am mai folosit acest iluminator de mult timp( de cand am mary lou chiar nu ma mai ating de alt iluminator din make-up kit); Il voi scoate de la naftalina, macar asa pt un swatch ;))
    http://be-beautifulll.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma uit si eu de ceva vreme la iluminatoarele astea, dar nu stiu de ce nu am luat macar unul pana acum :D. Pe mine ma tenteaza Pink Lights pentru ca mi se pare foarte diferit fata de restul iluminatoarelor de pe piata, mai ales cand vine vorba de produsele drugstore :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-am incercat dar mi-ar place si in plus nu este chiar asa scump pentru teste :)
    Nu ma machiez la un nivel profi ca sa stiu fff la acest capitol

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu il am si ar fi si mai bine daca n-ar fi asa de prafos. Cred ca cel mai bine l-am aplicat cu mana :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact acelasi lucru patesc si eu cand vad ca am un model frumos pe fard sau blush. Incerc mereu sa dau pe langa si sa nu stric striatile :))
    Eu ce pot sa zic acum, ador produsele de la Makeup Revolution. Mai nou, si Freedom, care apartine tot de MR. Am facut o maaare pasiune pentru ele pentru ca-s affordable si destul de bunicele pentru dupe-uri ale brand-urilor mai mari.
    Paletuta cu cele trei highlightere, Radiance parca era botezata, cica ar fi un dupe excelent pentru Hourglass ambient lighting palette.
    p.s: thanks for the shout out girlie! :*

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.