, , , , ,

Oferta LIDL cu haine pentru ziua de luni || Din categoria Lidl

11:33


Buna fetelor! Afara este un soare orbitor care ma bucura, dar ma si ingrijoreaza in acelasi timp. Realizez tot mai mult ca tot ce se intampla cu aceste schimbari de vreme nu este in regula si poate ar trebuii sa ne tragem toti un semnal de alarma.

Stiti ca imi place foarte mult magazinul Lidl. De multe ori, ma uit in cataloagele de afara sau pe Instagram la postarile cu produse din Lidl si suspin. Au cosmetice marfa, haine marfa, chestii ce pot fi folosite pt DIY etc. Dar, consider ca incet, incet incep sa se aduca si la noi chestii marfa.

Una din categoriile preferate de pe acest blog este " Din categoria Lidl" si cred ca ultimul post a fost tot unul in care va aratam ofertele. S-a bucurat de mult succes si asta ma bucura, sa stiu ca ajut lumea. Am primit un feedback foarte bun de la voi si de asemenea, intrebari. 

Daca ma urmariti pe facebook, ati vazut probabil o poza cu ultimele cumparaturi. A doua zi toate prietenele mele m-au sunat " de unde ai sutienul? cat a costat?" , " de ce nu ne-ai zis si noua?" si tot asa. Asa ca m-am gandit sa fac o postare regulata cu ofertele Lidl din saptamana respectiva. 

Am adaugat in aceasta lista lucrurile care mi-au "facut mie cu ochiul". Daca doriti sa vedeti oferta intreaga, care include si haine de barbati, va invit sa o vedeti aici.



Primul lucru de care sunt foarte entuziasmata sunt acesti boyfriend jeans (click pentru a vedea modele si dimensiunile pe site-ul Lidl). Dintre cele 3 modele disponibile mie imi plac cele doua de mai sus. Marimea cea mai mica este 36, si sper sa fie buna, de obicei, daca incercam sa imi cumpar panataloni de la ei, imi erau destul de largi. Pretul este foarte bun si sper sa am noroc.



Pentru ca tot vine primavara, o camasa de blugi merge nemaipomenit. Imi place foarte mult prima, cea mai deschisa, iar pretul este de asemenea foarte bun 44,99 lei. Eu in mall, nu am gasit camasa de blug sub pretul de 80 de lei. Click aici pentru mai multe informatii si modele.



Trecem si la gecile de blug si abia astept sa vina caldura sa pot renunta la paltoane in favoarea lor. Eu ador sa port rochite albe si mi se pare ca arata de minune impreuna. Cea deschisa la culoare mi se pare geniala. Mai mult informatii aici.



Daca va place sa va imbracati mai relaxat, pantalonii acestia mi se pare super. Chiar sunt foarte buni pentru persoanele care de obicei alearga dintr-o parte in alta. Mai multe informatii aici.

.
Si nu in ultimul rand, sutiene. Dupa cum stiti eu sunt "fana sutiene Lidl". Cred ca majoritatea sutienelor mele sunt de aici. M-ati intrebat daca sunt bune si va pot jura ca sunt foarte bune si de calitate. De obicei la unele sutiene, ma trezesc "injunghiata" de aceea sarma (sau balena), cu cele de la Lidl nu am avut aceasta problema niciodata. Cele de lunea aceasta au un model gen blug foarte fain. Puteti vedea toate modelele aici.

Cam asta este ce mi s-a parut mie interesant noua oferta Lidl de luni. Dupa cum am spus si la inceput, puteti consulta intreaga oferta aici pe site-ul lor. Eu una abia astept sa ma duc sa vad cum sunt blugii.

Pe voi ce va tenteaza?

Va pup !

You Might Also Like

13 comentarii

  1. Camasa deschisa de blugi e tare draguta. xoxo
    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar este foarte frumoasa si simpla <3 Te pup!

      Ștergere
  2. Woow, trebuie sa imi iau si eu camasa aceea deschisa! Mersi ca ne-ai anuntat! <3
    Pupics

    RăspundețiȘtergere
  3. Sutienele si jachetele imi fac cu ochiul! :) Multumim pentru pont!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu o camasa din denim de la ei si imi place mult de tot! Calitate, pret foarte bun! :)
    Dar pana cand e valabila oferta cu denimuri la preturi accesibile tuturor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca pana joi, dar de obicei trebuie sa mergi in ziua respectiva daca vrei sa mai gasesti ceva :D Te pup!

      Ștergere
  5. Mi-as lua si eu un sutien. Sper sa mai gasesc si maine ceva produse din oferta. Eu cumpar haine de copii de la ei si sunt foarte incantata asa ca mi-as lua si pentru mine cateva produse!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au haine de calitate foarte buna. Si colectii foarte frumoase. Mereu salivez cand vad produsele de afara :D Te pup:*

      Ștergere
  6. Camasa de blugi este pe gustul meu! Foarte practica in mai multe momente ale zilei si usor de asortat cu alte elemente pentru un outfit original.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine. Eu din pacate nu am mai gasit luni seara cand am mers :( Pacat, era foarte simpla si frumoasa :* Te pup!

      Ștergere
  7. Ce bine arata blugii tip boyfriend, imi pare rau ca i-am ratat :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.