, , ,

Oferte DM pentru primavara !

19:04

Buna fetelor! Va doresc o primavara minunata alaturi de cei dragi si plina de flori frumoase! Cel putin, eu asta imi doresc si cel mai corect lucru mi se pare sa va doresc, ce imi doresc eu mie. 
A venit si primavara, desi astazi ziua a debutat cu ploaie, pe la pranz totul a devenit senin, cald si frumos. 
Am dat si eu o fuga prin DM, pentru ca am rasfoit recent revista, si desi nu am gasit tot ce mi-am dorit, fetele de acolo m-au linistit spunadu-mi ca urmeaza sa se mai aduca marfa. Ce mi-am cumparat eu puteti vedea pe pagina de facebook a blogului. 

Astazi, vreau sa va arat ofertele lunii martie care imi fac mie cu ochiul. In principal sunt produse de makeup, dar am inclus si un parfum si cateva oferte interesante.

Makeup


Anticearcanul Max Factor a fost una dintre cumparaturile de astazi si sunt tare incantata. Pare sa aiba o acoperire super, urmeaza sa ii fac un review. Ma atrag si ojele Sally Hansen, le-am vazut astazi, dar din pacate nu am vazut si gelul acela special care ar trebui sa creeze acel efect de gel.

Rujurile Maybelline sunt preferatele mamei mele, dar din pacate nu am fost pe faza cand am trecut prin magazin. Cred ca se bucura mai mult decat de lalele cumparate la suprapret ( pentru ca numai de zilele astea importante, lalelele ajung de la 3 lei firul la 5/6 lei). La urmatoarea vizita este cu siguranta pe lista. De asemea, fondul de ten (care este super din swatch-ul pe care l-am facut pe mana) este categoric pe lista. Astazi nu am mai gasit nuanta mea, 100, dar daca aveti tenul mai inchis am vazut numai nuantele 200, 203 etc. Aveti de unde alege.


O alta oferta buna gasim la aceste oje de la L'oreal. Eu in schimb m-am dus tinta la bureteii Ebelin, dupe dupa BeautyBlender. Am si varianta roz, mare, de care sunt extrem de multumita, iar acum ii voi pune la test pe acestia.

Personal, mie imi place foarte mult Astor si consider ca au produse foarte bune. Tusul acesta imi face cu ochiul, dar de obicei eu nu prea m-am inteles cu tusurile carioca. Daca sunteti fane ale nuantelor nude, pamantii, fardurile de la Max Factor sunt superbe!

Parfum

Un parfum care mi-a atras atentia ( din multitudinea de parfumuri cu pret special din catalog) este Elizabeth Arden Green Tea. Nici nu aveam cum sa nu iubesc acest parfum, miroase divin, iar pentru primavara este minunat.

Produse de ingrijire

Atat sampoanele, cat si balsamurile L'oreal Elseve sunt la oferta luna aceasta. Chiar si cele mai mari la 400 sunt la oferta ( eu le-am vazut azi cu 15 lei). Daca ma urmariti pe facebook, ati vazut ca mi-am cumparat uleiul de par de la L'oreal ( de care sunt extrem de incantata), acum au aparut o gramada de uleiuri din care puteti alege. Iar nu in ultimul rand, as vrea sa incerc aceasta gama de la Schwarzkopf, in special pentru parul vopsit.

La categoria ten, as vrea sa incerc acest ser de la Nivea cu perle. Nu prea am eu asa de multa nevoie antirid, dar ma atrage ideea de "perle".


Primul set cu noua gama pentru par Repair va fi cu siguranta in urmatoarele achizitii. Plus, oferta celor de la Nivea ma face sa vreau sa cumpar si mai mult. Mie chiar imi plac gelurile de dus Creme Soft.

Iar in cele din urma, avem oferta Dove, atat pentru noile game, pentru produsele clasice, dar si pentru produsele de par. Oferta lor este de asemenea tentanta, cumperi de 19 lei si platesti 16. 

Sper ca v-am ajutat si sper ca v-am facut "pofta" de cumparaturi. Catalogul online il puteti gasi aici si contine mult mai multe oferte interesante. Chiar am fost placut surprinsa.

Va doresc o seara minunata si noi ne auzim zilele urmatoare despre niste produse tare colorate si frumoase ! Numai bune pentru primavara!


You Might Also Like

14 comentarii

  1. Tentante oferte, parfumul EA tocmai l-am terminat si miroase asa bine <3, te pup, multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac enorm de mult mirosurile astea fresh! Te pup :*

      Ștergere
  2. Super ofertele, eu am fost chiar astazi dar nu m a atras nimic in mod evident... O. primavara frumoasa sa ai !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai stiam in ce directie sa ma duc :))) La fel si tu Florina :* Te pup:*

      Ștergere
  3. Parca mi-as dori doua oja, una Sally Hansen si una L'Oreal.
    Draga mea, iti doresc o primavara senina, cu multe bucurii!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as vrea una de la Sally Hansen , am auzit ca este foarte rezistenta <3 Multumesc mult Georgia! Si tie iti doresc tot ce e mai frumos pe lume! Te pup:*

      Ștergere
  4. Interesante oferte - Corectorl Max Factor cred ca e o investitie buna!
    www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu m-am dus in Dm pt buretei :)) Mai aveam un set (de 2 buretei mini) plus 2 varianta mare, nu sunt chiar preferatii mei insa imi fac treaba cu ei; Nu mi-a sarit in ochi uleiul Dove insa cred ca mai dau o fuga-n DM pt el (nu l-am incercat pana acum dar ma tenteaza rau).

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar au ceva oferte interesante acum, eu n-am putut să rezist la oferta de la rujurile Maybelline, mi-am mai luat o a patra nuanță din gama Creamy Matte, îmi plac prea mult!
    M-am uitat și la ojele Sally, dar n-aveau nimic interesant, erau cam goale rafturile.
    O primăvară cât mai frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Seturile nivea m-ar tenta și pe mine pt a le face cadou de 8Martie

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa stii ca si pe mine ma tenteaza multe, luna asta au multe oferte si chiar interesante :D Sper macar ca bureteii sa mi-i cumpar, desi il am si pe cel mare si nu ma da pe spate. Dar cine stie cum sunt acestia. Concealerul de la Max Factor iarasi ma tenteaza..

    RăspundețiȘtergere
  9. Efectiv iubesc magazinul asta! Eu vroiam cuticle remover de la Helly Hansen si se pare ca saptamana trecuta a fost la promotie si nu a mai fost chip sa il gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hehehe am bifat si eu pe lista de dorinte cam aceleasi produse! Parfumul vreau sa-l miros si sa-l testez direct pe mana...cred ca maine ajung prin DM...sa vedem cat de cumpatata voi fi - de regula imi cumpar doar ce-mi trebuie! Desi oferte sunt foarte multe! :)

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.