, , , , , , ,

Paleta YVES ROCHER 05 ROSE RAFFINE || REVIEW

23:29


Buna fetelor! Dupa o fulguiala sanatoasa, m-am umplut de forta, si iata-ma aici scriind un articol. Am foarte multe produse despre care sa va vorbesc, incerc sa tin pasul, iar mai mult de atat am cateva planuri interesante pentru blog. Urmeaza si un giveaway cat de curand. 
Din pacate astazi vremea nu a tinut cu mine si nu am reusit sa fac pozele pe care mi le-am propus. 

Cu toate acestea, astazi vreau sa va vorbesc despre o paleta Yves Rocher pe care am primit-o de la Ioana in cadoul de Craciun despre care puteti citii aici. Am fost fascinata din prima clipa in care am vazut-o, in special pentru cele doua nuante de mov pe care le are (una sidefata si una mata). 


Ambalajul este foarte frumos, elegant, sofisticat si rezistent. In interior puteti gasiti o oglinda mare care este foarte buna cand va machiati. Eu chiar daca am oglinda de la baie in care ma machiez, cand ajung la machiajul ochilor mereu o folosesc. 



Nuantele sunt superbe. Eu am paleta 05 Trandafir delicat ( Rose Raffine), iar nuantele, dupa cum puteti vedea mai sus, sunt foarte delicate si primaveratice (din punctul meu de vedere). 
Avem in primul rand nuanta 1, un alb-rozaliu delicat foarte frumos atat pentru iluminarea coltului intern dar si a portiunii de sub spranceana. 
Nuanta 2 este un roz foarte versatil, sidefat, care ilumineaza foarte bine ochii. As vrea sa fac o postare in care sa va arat un machiaj pentru zilele in care sunteti foarte obosite ( eu traiesc asta in fiecare zi) si mai mult ca sigur voi folosii acest fard pentru ca am impresia ca mai estompeaza cearcanele ( dubios, nu?). 
Nuanta 3 m-a dezamagit enorm, in paleta arata minunat, un mov sidefat cald care ar fi aratat minunat in pliu. Din pacate socoteala din targ nu se pupa cu cea de acasa. In realitate este un mov-rozaliu, deloc cum arata in paleta. 
Iar acum trecem la nuanta 4, ultima, este si preferata mea. Un mov mat superb care poate fi folosit atat ca si fard (in coltul extern al ochiului) dar si ca eyeliner. Eu folosesc apa termala (pufai pe pensula o data), iar apoi cu pensula uda, merg prin fard si astfel obtin un eyeliner mov genial. 


Daca va place cum arata aceasta paleta o puteti comanda de pe site-ul Yves Rocher, mai ales ca in aceasta perioada puteti profita de multe oferte interesante, sau din magazinele fizice. Paleta o gasiti aici


Pe lista mea de cumparaturi este si noul fond de ten cushion, dar astept mai intai sa citesc niste review-uri.
Voi ce produse preferate aveti de la Yves Rocher?

Va pup!

You Might Also Like

11 comentarii

  1. Mie imi place parfumul So Elixir de la ei si gelurile de dus.Paleta nu am incercat-o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am So Elixir si este un parfum toate frumos si pretentios <3 SI gelurile de dus imi plac foarte mult! Te pup!

      Ștergere
  2. Sunt frumoase nuanțele din această paletă!

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand iubesc parfumurile. Sunt foarte ok si daca ai putin noroc le iei la preturi extrem de bune. In al doilea rand folosesc de foarte mult timp rimel de la ei si imi place acest produs. De la un an la altul au imbunatatit si au lucrat la produse si ma bucur sa vad asta! Am si o paleta de farduri doar ca este in nuante de maro!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu tin minte ca acum ceva timp am avut un fard mov-lila de la ei, de o calitate slaba. Nici nu se compara paleta cu ce era atunci. Mereu incearca sa vina cu ceva nou si sa respecte clientul. Imi place foarte mult atitudinea asta si cine se ocupa de marketing chiar face o treaba buna. Te pup!

      Ștergere
  4. Gelurile de dus rullz ;)
    Imi place mult carcasa paletutei. Gives it an expensive look ❤
    Fardurile mi se par slabute. Poate cu un primer sau o baza underneath ar iesi mai bine in evidenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know...eu sunt pe terminate , mai am unul singur cu cafea :(
      Da, nu sunt foarte pigmentate dar rezista destul de bine de-a lungul zilei :) Te pup !

      Ștergere
  5. Eu ma asteptam ca nuanta 3 sa arate cel mai bine.
    Bine, ce-i drept eu am avut impresia ca nuantele 3 si 4 din paleta asta duc mai mult spre un burgundy, dar vad ca m-am inselat :))

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.