, , , , , , , , , ,

Produsele mele favorite NIVEA

21:09


Buna fetelor! Daca ma urmariti pe facebook, probabil deja stiti motivul pentru care am fost absenta aproape doua saptamani de pe blog. Saptamana trecuta am avut un deces in familie, iar apoi au inceput sa navaleasca problemele cu facultatea, cu munca etc. Mai mult de atat, eram extrem de obosita. Simteam pur si simplu cum ma taram dintr-o parte in alta. Sper sa ma intelegeti. Eu nu pot sa scriu la comanda, scriu din dragul de a scrie si imi doresc sinceritate si calitate in articole. 

Astazi vreau sa "vorbim mai deschis" si sa va povestesc despre patru produse de la Nivea pe care eu le ador. Pe doua le folosesc mai de mult, iar doua au intrat recent in rutina mea. 

Apa micelara Nivea - Imi place mult, este chiar una din favoritele mele. Desi cea de la Garnier se consuma mai greu, cea de la Nivea mi se pare potrivita pentru orice tip de ten. Eu am tenul uscat (si cateodata sensibil la unele produse) si aceasta apa micelara mi se potriveste perfect. Curata repede machiajul, improspateaza pielea si nu o usuca. Am vazut ca a iesit si varianta pentru tenul uscat & sensibil (poate ca nu este o asa noutate), dar eu am preferat sa o cumpar pe cea normala, stiind ca imi place foarte mult.

Demachiant bifazic Nivea - MY TOP FAVORITE ! Imi place enorm acest demachiant si v-am mai spus de nenumarate ori. Este foarte eficient, nu ma ustura ochii de la el, nu imi irita ochii si de consuma destul de greu. Lasa putin la inceput pielea din jurul ochilor putin uleioasa, dar senzatia dispare in cateva secunde. 

Sampon & Balsam Repair Nivea - Le-am pus impreuna pentru ca nu am inca o parere solida despre ele. Momentat le consider perfecte pentru mine. Samponul curata foarte bine si nu lasa aceea senzatie de "sarma' sau incalcit. Balsamul este wow, chiar nu ma asteptam sa hidrateze si sa descurce asa bine parul. Ambele au un miros foarte placut. Urmeaza cu siguranta review.


As vrea sa stiu ce produse Nivea preferate aveti si voi :) De asemenea, despre ce v-ati dori sa fie urmatorul articol?

Va pup! 


You Might Also Like

9 comentarii

  1. Imi pare rau pentru pierderea ta. Cat despre produsele Nivea, eu nu am incercat demachiantul bifazic dar ma bate gandul. Samponul si balsamul nu sunt chiar pe lista mea de prioritati dar daca zici ca e asa ok balsamul.. cine stie :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Demachiantul bifazic este genial, ti-l recomand din sufletul :) Din 3 miscari, stergi tot de la ochi :) Iar balsamul este foarte untos si bun, o sa ii fac review! :* Te pup:*

      Ștergere
  2. Desi gama noua de la Nivea pentru par nu am testat-o, am avut un balsam de par de la ei , cel din gama Diamonds de vreo 2 sau 3 ori si mi-a placut tare mult, asadar cred ca toate balsamurile lor de par imi vor placea! :D
    Am facut si eu un astfel de articol acum ceva vreme!
    Bifazicul e numarul unul din tot ce am incercat pana acum, iar micelara e ok.
    http://loredanamanciu.ro/top-5-produse-preferate-nivea/

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ma inteleg cu balsamul diamonds si nici samponul, mi-au facut mega matreata. Lucram si pentru Nivea in perioada aia...
      Intradevar bifazicul este super! Te pup:*

      Ștergere
  3. Draga mea, condoleante si sper ca perioada urmatoare sa fie mai usoara pentru tine! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau pentru vestea trista! Trebuie sa fii puternica si pozitiva ! Preferatele mele de la Nivea sunt tot demachiantul bifazic pentru ochi , cred ca sunt la a treia sticluta , ma incanta uleiul din compozitie eu avand ten uscat . Mai am un sampon gloss shine care este foarte bun si chiar eficient ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am mai revenit, defapt ne-am mai revenit toti :) Si pe mine ma incanta aspectul acela, si mai ales ca este un uleios placut ! :D Eu de obicei nu ma intelegeam cu sampoanele Nivea, cred ca le-a schimbat compozitia :D Te pup:*

      Ștergere
  5. Condoleante! Uneori avem nevoie de timp pentru noi, pentru a ne reface sufleteste.De la Nivea folosesc deodorantul black and white, cat despre celelalte produse nu am apucat sa le incerc

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.