, , , , ,

Rujuri cu iz de primavara

21:38


Buna, sunt Andra si sunt dependenta de rujuri! 

... asa ar trebuii sa ma prezint in fiecare zi. In geanta cred am 7 rujuri, in fiecare zi schimb rujul si il indes acolo. In dulapiorul cu machiaje am doua cosulete pline cu rujuri si cateva intr-un suport (separator) de rujuri. Si ghiciti ce? Inca mai vreau rujuri.

Imi lipsesc multe nuante din colectie, chiar si multe branduri. Daca ar fi sa fac un wishlist pentru anul acesta, as vrea sa includ in colectie rujuri MAC, Burberry si Dior (astea fiind topul wishlist-ului). Nu stiu daca o sa ajung sa le am in colectie prea curand, inca am un buget de studenta, dar daca voi ajunge sa am ocazia sa le cumpar, nu voi spune nu.
Pana atunci, va prezint niste rujuri la 3 lei ( frumoasa trecere, nu?) pe care le-am cumparat in timpul sesiunii din curiozitate. Le-am inclus prima data si in aceasta postare unde va aratam ce mi-am cumparat in ultima perioada in materie de cosmetice.


Primul ruj a fost luat in nuanta 16, un nude-maroniu foarte fain, natural. Deoarece este hidratant, mi se pare ca umple foarte frumos buzele si le face mai pline. In tub pare destul de cerat, dar o data aplicat pe buze este foarte hidratant si pigmentat. Si ca toate celelalte rujuri din aceasta postare, are miros de strugurel, foarte fructat.

Al doilea ruj, favoritul meu, este nuanta 02, o nuanta de burgundi superb, ce bate spre culoarea vinului. Este o nuanta minunata, rujul este foarte cremos, hidratant si nici la rezistenta nu sta prea rau.

Ultimul ruj este unul rosu, puternic, nuanta 01. Imi place ca nu da efectul acela de ingalbenire a dintilor. Rujul meu preferat este acesta de la Babor, dar acesta se apropie destul de mult. 

SWATCH

De la stanga la dreapta: 01, 02 si 16. 

Eu sunt foarte mandra de descoperirile mele si ma bucur ce le-am gasit. Cel mai des intind mana dupa 02 si 16. Nu au cea mai buna rezistenta, dar se ridica mult peste alte rujuri mult, mult mai scumpe. Pentru mine au fost o descoperire foarte placuta. Le-am achizitionat de la magazinul Stock Market. 


Voi ce ruj abia asteptati sa folositi primavara aceasta? Aveti unul anume in lista de dorinte?


Va pup si va doresc o zi minunata,


Facebook - aici
Instagram - aici

You Might Also Like

5 comentarii

  1. haha, si eu am geanta plina de rujuri, uneori imi aduc aminte s-o golesc
    Frumoase acestea, in tub nu m-ar fi tentat deloc, dar culorile din swatch par dragute

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac rujurile si daca se poate sa am un cos plin cu rujuri ar fi perfect. Imi plac rujurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfffoai, 7 rujuri in geanta? :))) Oh my! <3
    Astea arata demential, vreau si eeeeu! ♥
    Sa le porti cu drag, dear! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am cam regasit si eu in intro :D. Eu vreau tare mult Rebel si Cyber de la MAC si unul de la YSL numai pentru ambalajul ala supeeeerb. Nuantele 02 si 16 arata fain :D!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.