, , , , , , , , ,

The Skincare Tag

09:30

Buna fetelor! Astazi incepem sesiunea cu un tag, primit de la scumpa de Lorena, caruia ii multumesc ca s-a gandit si la mine. Chiar mi se pare foarte fain acest tag.  Eu zic sa purcedem si va raspund la fiecare intrebare.

1. Descrie in cateva cuvinte rutina ta de ingrijire a pielii


Dimineata, dupa ce ma spal cu apa rece pe fata, imi curat fata cu apa micelara de la Nivea. Daca simt ca tenul meu este putin mai sensibil apelez la demachiantul de la Paula's Choice Resist Perfectly Balanced Foaming Cleanser. Apoi aplic crema Cien Aqua Moisturising Cream, care imi place foarte mult, este foarte usoara si se aplica foarte bine fondul de ten peste. In cazuri speciale, inainte sa aplic crema, aplic apa termala Vichy.


Seara folosesc pentru demachiere apa micelara Nivea si demachiantul bifazic Nivea pentru ochi si buze. Foarte bune amandoua. Apoi, o data la doua zile folosesc scrub-ul de la Simple care imi place la nebunie. O data la cateva zile folosesc exfoliantul de la Paula's Choice Clear Regular Strength Anti-Redness Exfoliating Solution 2% Salicylic Acid. Mai nou folosesc crema Botanic All bright de la Boots, care imi place foarte mult pana acum, urmeaza sa ii fac un review dupa ce imi formez o parere. Iar crema mea favorita "all the time" pentru tenul uscat este crema de galbenele despre care v-am vorbit aici

2. Ce tip de piele ai?
Eu am tenul uscat, cateodata sensibil. Vara am zona T foarte uleioasa. Va recomand sa mergeti la un dermatolog daca nu stiti ce tip de piele aveti, pentru ca eu am avut pentru foarte mult impresia ca am tenul gras, dar surpriza, nu este chiar asa.

3.Cel mai bun produs impotriva cosurilor?
O sa spun ca si Lorena, argila. In plus, pentru mine functioneaza si mierea destul de bine.

4.Servetele demachiante - da sau nu?
Nu, categoric nu. Eu am invatat cu greul cat de importanta este demachiarea la sfarsitul zilei, dar si dimineata. Pe langa machiajul (masca) pe care ne-o punem pe fata, se mai aduna si praful si poluarea care se afla peste tot in jurul nostru. Tin minte ca erau momente cand veneam de la petreceri si adormeam machiata pentru ca eram foarte obosita, iar dimineata ma intrebam de ce am porii asa de evidenti, de ce mi-au aparut cosuri etc. 

5.Toner- da sau nu?
De obicei nu obisnuiesc sa folosesc, dar as vrea sa il incerc pe cel de la Nivea Pure&Natural si cateva de pe IHerb.

6. Produse high-end de ingrijire a pielii sau produse high-end de machiaj?
Personal, eu as alege produsele high-end de ingrijire a pielii. Eu visez la produsele Estee Lauder, mi se pare the best. Sincer, daca ai tenul sanatos si ingrijit, nici nu trebuie sa iti mai bati capul cu machiaje complicate, cu acoperire etc.

7.Care este cel mai neobisnuit produs de ingrijire a pielii pe care l-ai incercat?
La un moment dat, am citit pe un blog/site, ca otetul distilat cu apa este minunat pentru ten. Mie nu mi-a facut nimic si l-am tot folosit doua saptamani, in conditiile in care eu nu pot suporta mirosul de otet. Din contra, mi-a iritat fata si mi-au iesit cosuri.

8.Esti intr-o farmacie si cumperi un singur produs - ce este?
Crema de galbenele cu propolis DermoTis. Nu imi lipseste in casa crema aceasta.

9.Spune-ne sfatul tau de top pentru ingrijirea fetei
Foloseste produse putine si destinate tipului tau de ten. Nu are rost sa iti umplii tenul de chimicale. 

Sper ca v-a placut acest tag si va invit pe toate cele care nu l-ati  facut sa il preluati si sa aflam secretele voastre. 

Va pup,

You Might Also Like

13 comentarii

  1. Ma bucur ca nu folosesti servetele demachiante! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asemenea si eu am ca favorite pentru demachiere Nivea apa micelara si demachiantul bifazic pentru ochi , sunt perfecte pentru mine cel putin si cred ca vor ramane favorite mult timp de acum incolo ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel şi pentru mine! Aş vrea să încerc totuşi şi varianta pt tenul uscat al apei micelare :) Te pup!

      Ștergere
  3. Argila si crema de galbenele nu-mi lipseste nici mie din casa :))
    Dragut tag. Eu am cam tras chiulu' in ultima vreme, sper sa remediez problema. La multi ani si o primavara frumoasa sa ai! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zis că voi încerca şi eu Argila, dar mă tem să nu usuce fața :) o primăvară frumoasă de asemenea :*

      Ștergere
  4. Nu stiu de ce dar nu prea am mare incredere in produsele Cien asa ca nu rea am dat atentie acestor creme. Mi-ar place sa imi iau niste chestii de la Paula Choice dar din diverse motive am tot amanat momentul Acum le-am vazut la tine si suspin un pic Am sa imi iau si eu acea crema de galbenele pe care ai pomenit-o!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Produsele Cien o calitate foarte bună pt prețul pe care îl au :) Mie nu mi-au apărut bubițe de la ele sau iritații. Produsele PAULA'S Choice sunt de-a dreptul minunate de asemenea :) te pup:*

      Ștergere
  5. Unde ai gasit scrub-ul de la Simple? :D Am tot auzit de produsele lor pe Youtube si nu stiam ca se gasesc si in Ro :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La hello free z one , dar am vazut ca mai nou apar si pe Elefant :D pup:*

      Ștergere
  6. Am citit si eu despre otet, ca ar fi bun pentru ten, acum multi ani. Dar nu m-am avantat ca suna dubios :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E groaznic si inutil din pacate :-/ te pup:*

      Ștergere
    2. E groaznic si inutil din pacate :-/ te pup:*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.