, , , , , , , ,

Avon Perfectly Matte Peach Flatters || REVIEW

17:49


Buna, buna fetelor! Eu ma bucur enorm de vremea calduroasa de afara, imi da o energie si parca sunt in stare sa fac orice. Astazi vreau sa va vorbesc despre un ruj mat intr-o culoare vibranta si potrivita pentru primavara/vara.

Nu am multe rujuri Avon in colectie sau mai bine zis cred ca este primul dupa mult timp. Fiindca nu sunt reprezentat si prietena care era nu se mai ocupa, am cam ramas in "pana" de Avon. Irina, o prietena de a mea, m-a intrebat intr-o seara daca ma intereseaza sa cumpar un ruj de la Avon pentru ca ei nu ii place. Intamplarea facea ca in urma cu cateva zile, aflasem de aceste rujuri de la Anca, care a facut o intreaga postare pe tema lor. Am banuit ca este vorba despre aceste rujuri si am rugat-o sa imi faca niste poze. A fost dragoste la prima vedere.

Nuanta mea este Peach Flatters, si dupa cum o sa puteti vedea in swatch este un piersiciu-corai foarte puternic. 
Ambalajul este unul clasic, negru, foarte elegant si rezistent.
Rujul este pigmentat, se intinde frumos si arata foarte bine pe buze. Din pacate, cel putin mie, imi usuca buzele groaznic de rau. A doua zi dupa ce il aplic, trebuie sa ma dau cu balsam de buze la greu.
Rezistenta lui nu este uimitoare, in jur de 4 ore daca nu mancati sau beti. Oricum, daca o sa beti dintr-o cana de exemplu, o sa ramana urmele de la ruj imprimate. Buzele raman patate, dar nu intr-un mod frumos, intr-un mod "crapat" (cel putin eu asta am patit).
Cu toate acestea, mie imi place la nebunie nuanta, si l-am purtat ca o disperata. Inainte sa ma rujez, aplic si un strat de balsam de buze ca sa fie totul in regula si nu am nici o treaba.

Sincera sa fiu, nu stiu daca sta treaba asa doar cu aceasta nuanta, dar nu as fi tentata sa mai imi cumpar si altceva din aceasta gama. Eu am avut noroc ca l-am luat de la aceasta prietena cu 13 lei :) In mod normal costa 17 lei si il gasiti aici daca va intereseaza.





Ati incercat aceste rujuri?

Va pup!


You Might Also Like

23 comentarii

  1. Nici eu nu am niciun ruj de la Avon si chiar as vrea sa incerc si eu tinand cont ca aproape in fiecare luna imi cumpar cate ceva:)Imi place mult nuanta ta:-**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au rujuri faine, rujuri mai putin faine. Depinde de noroc :) Sa fi atenta la nuante ! Te pup!

      Ștergere
  2. Eu prefer culori inchise, asa ca mi-am luat berry blast si red supreme. Sunt foarte multumita; si mie imi usuca buzele, dar prefer sa le hidratez dupa decat sa nu folosesc aceste rujuri :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am zis si eu , altfel as face risipa de bani :) Oricum imi hidratez buzele cat de des pot :D Te pup!

      Ștergere
  3. Eu am nuantele posh petal si perfectly nude.Posh petal se aplica destul de frumos pe buze insa mi le usuca foarte tare.Perfectly nude m-a dezamagit teribil, nu mai aveam un ruj nude mat si am zis sa-l iau pe acesta dar spre deosebire de posh petal nu-mi acopera buzele, intradevar este mai hidratant dar nu e pigmentat si la cateva minute de la aplicare se sterge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca depinde de culoare ce grad de pigmentare are :) Adica, ma astept ca un ruj mai inchis sau cu o culoare mai vie sa reziste mai mult si sa pateze buzele ( de preferat nu intr-un mod inestetic). Nici eu nu am gasit nude-ul mat perfect, inca sunt in cautare. Te pup!

      Ștergere
  4. culoarea este superba, trebuie sa recunosc ca nu am mai cumparat de mult de la Avon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu de foarte mult timp :) tot mai rasfoiesc cataloagele si sunt tentata :) Te pup!

      Ștergere
  5. E tare frumoasa culoarea! Eu am Berry Blast si imi place insa il aplic intotdeauna cu balsam de buze dedesubt :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu culoarea Berry Blast, este foarte frumoasa :) Aparent toata lumea foloseste aceasi metoda , nu sunt singura. Te pup!

      Ștergere
  6. Prietena mea bună m-a zăpăcit cu rujurile mate de la Avon, mereu mi le laudă :)) Eu le prefer totuși pe cele lichide care se usucă decâtcelor de tip baton, mi se pare că au efectul mat mai frumos și scap de efectul de ”crăpat” :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le prefer pe cele lichide, mai ales pe cele de la Kat Von D sau Pupa :) Sunt preferatele mele :D Te pup!

      Ștergere
  7. Bună, Andra! Am și eu un ruj de la Avon, tot mat, dar intr-o nuanță de fucsia.E dintr-o gama mai veche, dar ambalajul arata cam la fel. Exact aceeași părere o am și eu. Ador nuanta, mie îmi place oarecum ca pătează buzele căci astfel le am colorate toată ziua :D. Uit adesea sa mă dau cu ruj în timpul zilei. Însă din păcate, cam usucă buzele...ce sa facem, nu le putem avea pe toate. ☺
    www.elenaciucu.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Elena, sunt putine rujuri care ofera si hidratare si matifiere. As spune putine spre deloc, din pacate. Am omis in articol (defapt am uitat complet) de doua rujuri de la Avon pe care le am. Nu sunt mate, sunt hidratante, dar le depasesc pe acestea:) Te pup!

      Ștergere
  8. Culoarea imi place si mie, in cazul meu rujurile mate cu tot cu balsam de buze aplicat inainte e ok doar pentru primele minute. Nu putem fi buni prieteni.
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am aceasi problema cu unele rujuri mate :( Te pup!

      Ștergere
  9. Si eu tot Berry Blast am (ca sa vezi, multa lume se pare ca-l are) si e foarte dragut, nu rezista super bine dar mna, e ok. Nu am observat sa-mi usuce mai tare buzele dar ce sa zic, eu le am uscate din nastere haha :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca din cauza ca a fost in beauty kit-ul Marie Claire. E frumoasa si aceea nuanta dar am la movuri....te pup!

      Ștergere
  10. Am si eu nuantele berry blast si red supreme si sunt super multumita de ele! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu berry blast si imi place mult, super potrivita nuanta pentru sezonul ce urmeaza :*

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.