, , , , , , , , , , , , , , ,

Favoritele Lunii Martie 2016

18:27


Buna dragelor! Nu am mai facut de mult un post de genul " Favoritele lunii " si m-am gandit ca ar fi foarte ok sa reintroduc aceasta categorie de postari pe blog. Nu am foarte mult favorite, luna martie a trecut foarte repede si in mare parte m-am limitat la tot ce este mai esential. Despre unele produse urmeaza sa va vorbesc si sunt tare, tare nerabdatoare, doar ca nu mi-au iesit pozele foarte bine si mi-au venit intre timp si alte ideei pentru a le pune in valoare. Eu propun sa incepem si tare as vrea sa aflu si favoritele voastre din luna ce a trecut.
Skin Care


  • Crema de fata Botanics Hydrating Night Cream All Bright - luna trecuta mi s-a terminat si crema de fata de la Paula's Choice ( review aici) si intamplarea face sa ma aflu in SensiBlu si sa vad raftul cu produse Boots. M-am dus glont, am lasat-o naiba de coada sau de orice altceva. Crema aceasta era si la promotie deci am facut un deal bunisor. Primele zile nu mi-a placut, nu inteleg de ce, am avut impresia ca mi-au iesit iar bubite pe fata din cauza ei, iar dupa o pauza de o saptamana i-am mai dat o sansa si minune! Imi place la nebunie. Urmeaza si un review mai detaliat cu ingrediente, efecte, pret etc.
  • Simple Smoothing Facial Scrub - Am adorat acest scrub! L-am cumparat din Hello Free Z One Discount si ma oftic teribil ca la ultima vizita nu l-am mai gasit. Intre timp l-am si terminat. Urmeaza un review categoric. Produse Simple am vazut si pe Elefant.ro, dar sunt cam maricele preturile sincer.
Body



  • Balea spuma de ras cu aroma de mandarine - Luna Martie a venit cu zile insorite, asa ca a fost motiv sa scot fustele & rochitele primaveratice la inaintare. Spuma de ras Balea mi-a fost aliat si vi-o recomand din tot sufletul. Nu m-am iritat si nici nu m-am taiat cu lama de ras.
  • Gel de dus Nivea cu parfum delicat de petale de trandafir & lapte hranitor de migdale - Nu am mai folosit de foarte mult timp un gel de dus de la Nivea si am fost foarte placut impresionata de acest gel de dus. Este cremos si face spuma, iar mirosul lui delicat ( super potrivit pentru aceasta perioada)  ramane pe piele mult timp.
Hair


  • L'OREAL Elseve Ulei Extraordinar pentru parul vopsit - Este absolut minunat. V-am scris despre el si aici si inca imi mentin parerea scrisa in articol. Il folosesc dupa ce ma spal, pe parul umed si de cateva ori pe parul uscat in timpul saptamanii. Imi proteajeaza foarte bine parul.
  • Nivea Repair&Targeted Hair Conditioner ( sau balsam mai pe româneşte) - Folosesc atat samponul cat si balsamul din aceasta noua gama de la Nivea. Samponul recunosc ca nu m-a dat pe spate, dar balsamul este absolut genial. Sste foarte cremos si descurca parul uimitor de bine, nici nu ma venit sa cred prima data. Urmeaza un review cat de curand pentru ambele produse din gama.
Makeup


  • Diamond Glow Eye Studio Maybelline 02 Coral Drama - am aflat de aceasta trusa de la verisoara prietenului meu. Cele doua nuante (un auriu-portocaliu si un roz sidefat) m-au cucerit. Daca ma grabesc, folosesc una dintre cele doua culori si sunt gata. Imi pune foarte bine ochii in evidenta si rezista destul de bine pe pleoape si fara primer.
  • Holika Holika Naked Face Concealer SPF 30 PA++- Este concealerul meu favorit si puteti citii despre el aici. Ofera acoperire, rezistenta si protectie.
  • Hourglass Ambient Lighting Blush Incadescent Electra - Este blush-ul meu favorit all the time. Ofera culoare dar si iluminare. Culoarea se potriveste de minune tenului meu. Swacth si impresii puteti citii aici.
  • Rimmel Match Perfection SPF 20 100 Ivory - Un fond de ten ok din punctul meu de vedere, nu "the best" dar l-am folosit destul de des. Parerea mea detaliata aici.
  • Ruj AVON Perfectly Matte in nuanta Peach Flatters - un ruj care imi place si nu imi place. Culoarea este minunata, dar imi usuca groaznic buzele. Despre el am scris ultimul articol de pe blog aici.
  • Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick in nuanta Double Dare - Este "the one". Daca intr-o zi vreau sa port un ruj mat, care sa stiu ca ma tine nene, acesta este. Usuca buzele, dar nu ca si cel de la Avon, este putin mai hidratan. Nuanta este bestiala si o vad perfecta pentru orice anotimp.Review aici.

Acestea au fost favoritele lunii martie, ale voastre care sunt?

Va pup!

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Observ ca ai parul uscat, ce folosesti pentru asta? Nu mai stiu ce sa ma mai fac, am parul foarte uscat. Mi-am comandat acest produs cu ulei de masline, crezi ca ajuta sau imi recomanzi altceva? https://comenzi.farmaciatei.ro/ingrijire_personala/ingrijire_par/balsam/balsam_tratament_formula_ulei_de_masline_60_g_palmer_s-p10046876

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am folosit cateva creme de Palemers si sunt foarte bune, nu am folosit insa produse de par pana acum/ De regula sunt foarte hidratante. Eu una iti recomand masti, multe masti. Am folosit cateva de la Loncolor foarte bune. De asemenea uleiul de cocos si uleiul de argan am auzit ca face minuni. Iar eu in curand, vreau sa incerc si uleiul de morcov facut acasa si o sa spun experienta mea pe blog. Sper ca te-am ajutat, te pup!

      Ștergere
  2. Spuma de ras o am si eu:)la fel,ma impac foarte bine cu ea.Imi voi cumpara si eu balsamul de la Nivea,observ ca toata lumea il lauda:):-**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar este laudat pe buna dreptate :) Ma bucur ca iti place si tie spuma de ras! Te pup!

      Ștergere
  3. M-ai facut curioasa in privinta balsamului de la Nivea, sa stii! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bun! O sa scriu review-ul despre el cat de curand :D Te pup :*

      Ștergere
  4. Cred ca o sa imi cumpar si eu balsamul asta nou de par de la Dove...imi place balsamurile lor de par in general! :)

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.