, , , , , ,

Maybelline Diamond Glow 02 Coral Drama || REVIEW

21:34


Buna, fetelor! A venit si weekendul, eu nu am fost in stare sa ma trezesc sa merg la facultate, mi-am luat liber de la munca si am rezolvat o serie de probleme care ma apasau de ceva vreme. A fost o zi foarte placuta asa ca am savurat o limonada foarte buna la un local numit "La Barca". Nu este favoritul meu, datorita unor faze intamplate mai ciudatele, dar au o limonada buna, la un pret bun si este intr-o carafa din aceea mare. Imi pare rau ca nu am mai ajuns "La Cetate", un local in zona Salajan, pe care vi-l recomand din tot sufletul.

Also, astazi am fost socata cand am aflat decizia luata in legatura cu Eurovisionul. Eu sunt fana inraita de cand ma stiu si chiar m-a intristat si infuriat. Inca o data Romania s-a facut de ras din cauza unor oameni de doi bani.

Lasand toate aceste aspecte la o parte, astazi am hotarat sa va vorbesc despre o paleta dupa care intind mana mai mereu. Nu am crezut ca imi va placea asa de mult. 
Este vorba de Diamond Glow de la Maybelline in nuanta 02 Coral Drama. Prima data am vazut-o la verisoara iubitului meu si mi-au placut foarte mult culorile, asa ca atunci cand am trecut prin DM si am vazut-o redusa la 25 de lei (inca are pretul acesta daca va face cu ochiul) am pus imediat mana pe ea. Im poze veti putea observa cat de prafuita este...asa de mult o folosesc,



Fardurile sunt oarecum cremoase (sunt intradevar putin prafoase) in afara de cel alb (highlighterul paletei) care nu imi place prea mult.Fardul alb este foarte prafos, aplicat nu lasa decat sclipici in urma si mi se pare mult prea mult pentru mine. Majoritatea prafului lasat in paleta este de la el.
Dar, celelalte trei farduri sunt minunate. Fardul auriu-galbui este foarte frumos, eu il folosesc pe toata pleoapa mobila. Fardul roz este favoritul meu (primul meu fard roz favorit) pentru ca este extrem de cald si capteaza toata lumina intr-un mod fantastic. Il folosesc atat in pliu, cat si pe toata pleoapa mobila. Iar nu in ultimul rand, fardul maro care este cred ca cel mai cremos, este foarte pigmentat. Il folosesc in coltul extern al ochiului, cat si pe pleoapa de jos, ca un mic contur. L-am folosit si umed, nu a fost nici o problema desi fardurile nu sunt baked.
Au o rezistenta foarte buna, nu se strang, nu se misca din loc (eu folosesc un conceler pe post de primer). Mi se par niste farduri de calitate la un pret foarte micut.



In concluzie, eu va recomand aceasta paleta cu care puteti crea atat look-uri naturale si fresh de zi, cat si lookuri de seara. Fardurile sunt bune, sunt de calitate si cu siguranta va veti indragosti de ele. Cum am spus si la inceputul postarii, mereu intind mana dupa ele dimineata. 

Cred ca le puteti gasi peste tot, de la hipermarketuri la Kendra. Cel mai friendly pret insa, eu l-am vazut in DM.

Sper ca v-a placut postarea si astept sa imi spuneti care sunt fardurile voastre preferate, pe care le folositi aproape zilnic?

Va pup!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Ce bine arata culorile, ma mir ca nu am vazut-o pana acum. Daca o mai gasesc la 25 de lei, sigur mi-o iau :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că mai ai şanse să le găsești :) Am văzut că nu sunt foarte populare și chiar nu înțeleg de ce :-/ Au și mai multe variante de culori la fel de frumoase :) Te pup!

      Ștergere
  2. Nu am mai vazut quad-urile astea pana acum, dar ultima nuanta ma cam striga :))). Prevad o vizita prin DM cat de curand :)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu știam de ele până le-am văzut la verișoara prietenului meu și am rămas chitită :)) Te pup!

      Ștergere
  3. Cat de frumos arata <3 Cam astea sunt si culorile mele preferate pentru machiaj! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că iți plac :* Eu mereu trag spre marouri şi nuanțe de nude,gold şi roz :))) te pup!

      Ștergere
  4. Draga de tine, sper ca esti bine acum... si abia astept sa mergem "la cetate". sper ca va fi cat mai curand 😍 te imbratisez mult

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, mă simt mult mai bine acum :) tu vino mai repede în București și ne plimbăm unde vrei tu 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.