, , , , , ,

NIVEA Repair & Targeted Care || Sampon & Balsam || REVIEW

23:26


Buna, fetelor! Am avut doua saptamani groaznice, in care nu am reusit foarte multe lucruri. Despre frustrari si alte nebunii de genul acesta poate vom vorbi cu alta ocazie, pur si simplu ma simt secata si am vorbit atat de mult despre aceste probleme, incat mi s-a luat. 
Una dintre frustrari este ca nu mi-au iesit pozele bine saptamana trecuta, astfel produsele Nivea din poza erau gri, nu albastre. Ne-am conformat si astazi insfarsit va aduc impresiile mele despre aceasta gama, mai precis noua gama de la Nivea "Repair&Targeted Care".

Despre aceasta gama am auzit prima data la Georgia, Camelia si Ella. Tot la ele am citit primele impresii si am stiut ca trebuie sa incerc cel putin balsamul de par (care este foarte laudat). Acum, ca le-am gasit la promotie pe amandoua la un pret mai mult decat decent in DM ( ~20 lei), norocul meu. M-am bucurat sa vad ca tot ce au zis ele in articole si in review-uri este pe bune, parerile mele fiind asemanatoare cu ale lor.

Gama "Repair&Targeted Care" mi-a atras atentia datorita categoriei pentru care se adreseaza si anume par uscat si stresat (suna funny, nu este asa?). Deoarece sunt o persoana destul de agitata care este cel mai des sub presiune (sub presiunea care si-o creaza singura, nu oricum) se resimt si efecte asupra organismului meu. Greutate, ten, unghii si in special par. Imi cade parul asa de rau incat de fiecare data cand dau cu aspiratorul prin casa simt nevoia sa ma duc sa ma tund. 

Tin sa mentionez de la bun inceput ca sunt primele produse Nivea incercate dupa mult, mult timp. Cred ca ultimul sampon folosit de la ei a fost unul " Diamond Gloss/Shine/Ceva" care nu m-a ajutat deloc, din contra m-a umplut atunci de matreata. De atunci am evitat cam tot ce inseamna Nivea la capitolul par si ingrijire/stilizare a parului.



Samponul Nivea Repair&Targeted Care m-a facut sa am doua impresii impartite in doua perioade de timp: la inceput si acum. La inceput m-a dat pe spate, imi place enorm de mult si parca a avut un efect super asupra parului meu. Acum in schimb, simt ca nu ofera deloc volum (nici nu promite asa ceva) dar parca prea il linge, curata foarte bine intradevar, face foarte multa spuma dar din punctul meu de vedere nu ajuta cu nimic parul uscat. Il am la fel de uscat, la fel de mult cade, iar dupa ce ma spal cu el (inainte de aplicarea balsamului), eu imi simt parul extrem de sarmos si uscat. 
Consistenta acestuia este destul de lichida si din punctul meu de vedere nu trebuie sa fie folosita o cantitate foarte mare de sampon pentru ca face spuma foarte multa.

In concluzie, pot spune ca eu nu am fost impresionata de acest sampon. Parul meu este la fel de uscat si nu am vazut nici o imbunatatire majora (si aproape am terminat flaconul).



Balsamul Nivea Repair&Targeted Care dupa cum am spus si mai sus, m-a lasat wow. De mult nu am mai vazut un balsam asa de cremos, care hraneste atat de bine firul de par, incat pur si simplu mi-l onduleaza atat cat este aplicat, dar si dupa ce il clatesc.
In plus, descurca extraordinar de bine parul, nu am absolut nici o problema sa il pieptan. 
Nu va asteptati la o hidratare wow, la niste reultate spectaculoase, dar se vede ca ingrijeste firul de par. Acesta nu se mai simte atat de aspru si uscat, iar in primele doua zile dupa spalare este foarte foarte fin.

Am de gand sa recumpar balsamul in varianta de 400ml pentru ca de mult nu m-am mai inteles atat de bine cu un balsam.

In continuare as vrea sa punctez doua lucruri pe care eu le vad importante, atat despre sampon, cat si despre balsam:
1. Ambele sunt foarte parfumate. Personal, nu ma incurca cu nimic, chiar imi place mirosul pe care eu il asociez cu Nivea. Stiu ca sunt persoane care nu prea se dau in vant dupa sampoane extra parfumate, de asta am tinut sa mentionez.
2. Daca sunteti vopsite, in special roscate (ca si mademoiselle aici de fata), este vai si amar de parul vostru si de cada voastra. Va curge vopsea constant. Mereu cand fac baie zici ca am omorat pe cineva in cada. In primele zile de utilizare (eram si mai proaspat vopsita) am facut totul praf in jurul meu si dupa ce am facut baie, am stat sa curat faianta cu prosopu-n cap. Acum este mai ok, dar sa tinem cont ca am 3 luni (cred ca aproape 4) de cand m-am vopsit.

Ingrediente Sampon

Ingrediente Balsam

In final, va recomand balsamul si prefer sa ma abtin in cazul samponului. Poate pentru voi va fi samponul de vis. 
Din cate stiu eu, preturile sunt undeva intre 10-18 lei, dar mai mereu mai exista promotii pentru ele. Stiu ca sunt disponibile doua variante de produs: de 200ml si de 400ml.

Voi le-ati incercat?


Va pup si va multumesc pentru vizita,
*Vreau sa metionez ca prin aceste review-uri va prezint/povestesc experienta mea cu produsul si parerea mea strict subiectiva.

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Nu le-am incercat si nici nu mi-au facut cu ochiul. Si eu ma confrunt cu caderea parului de foarte multi ani. Am incercat multe solutii, topinguri, medicamente, dar nu au functionat si, in timp, am inceput sa ma conformez. Acum folosesc un sampon pentru cai. Nu am inceput sa nechez prin casa, chiar este ok. Poate voi scrie despre asta. Hugs! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit atatea despre samponul de cai, a devenit foarte popular in ultimul timp. Sunt tare curioasa cum este, abia astept sa scrii :D Te pup!

      Ștergere
  2. Nu le-am folosit, sunt fana alta marca dar cine știe poate le voi încerca și eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Balsamul este super daca te hotarasti sa le incerci :*

      Ștergere
  3. Ah, shit, dadusem comentariu si s-a inchis chrome-ul. So yes, ziceam ca am auzit atat de multe chestii despre balsam incat sigur il voi incerca at some point! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know the feeling :)) Si trebuie, sunt foarte bune :* Te pup!

      Ștergere
  4. Chiar azi mi-am dat seama ca balsamul meu de par e pe terminate si ma gandeam de care sa-mi mai cumpar :)) cred ca o sa ii ofer o sansa celui din gama asta, daca e asa laudat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, balsamurile de par sunt suuuuper! :)

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.