, , , , ,

Pensule adevarate Real Techniques?

13:05


Buna, fetelor! M-am tot gandit despre ce sa va scriu astazi si ideea mi-a venit destul de repede. In acest articol ati vazut comanda mea de pe DressLink in care v-am aratat tot ce mi-am cumparat si alte detalii despre comanda ce v-ar putea interesa. In aceea comanda intra si acest set de pensule de la Real Techniques. Ele ar trebui sa fie fake, dar oare sunt?



Pensulele vin in cutia lor specifica. Am un set original luat de pe IHerb despre care puteti citii aici si din punctul meu de vedere, nu vad nici o diferenta intre cele doua. Gasim informatii despre fiecare pensula in parte si alte informatii ce ne-ar putea ajuta.


Am primit si o husa pentru ele, foarte buna si teapana, dar eu nu gasesc metode pentru utilizarea ei asa ca sta pierduta printr-un sertar.


Buffing Brush este pensula mea preferata din tot setul. Renuntasem sa mai folosesc pensule pentru fondul de ten pana la aceasta. Intinde fondul de ten superb si natural. Nu i-au cazut peri nici in timpul folosirii si nici la spalat. 


Detailer Brush este o pensula micuta si la inceput am folosit-o pentru anticearcan, dar apoi mi-am dat seama ca este buna atat pentru aplicarea fardului in coltul intern al ochiului, dar si pentru buze. La fel, nici un fir de par cazut, nici la folosire si nici la spalare.


Pointed Foundation Brush este ideala pentru anticearcan si corector. Nu incarca deloc zona de sub ochi (eu o folosesc prin miscari de tapotare) si totul arata foarte natural. La fel si daca am o mica imperfectiune pe fata, prin tapotare, totul se acopera foarte frumoase.


Contour Brush este prima pensula de genul acesta pe care o detin. Inca nu le am eu cu conturarea (este o chestie care ma cam sperie avand in vedere ca eu am pometii destul de proeminenti) dar pensula este excelenta pentru iluminator. Imi place la nebunie.

Personal tiind sa cred ca nu sunt fake si daca sunt, sunt unele foarte bune care se apropie de realitate extrem de bine de realitate.
Daca va intereseaza puteti gasi pensulele aici si nu costa decat 5 $.




Ce parere aveti?

Va pup si va doresc o zi de sambata minunata!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Toate hainele și produsele in general sunt chinezării,doar ca diferă brandul care le vinde.Interesante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca sunt originale, ca am si eu setul pentru ochi si pe langa faptul ca sunt rezistente, pana si scrisul de pe manere e intact dupa luni de folosire, nu am gasit nici diferente la cutie sau ceva. De cand tot zic ca mi le iau si eu, dar mereu dau comanda de altceva :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mai vreau sa imi iau, in special colectia Bold Metals <3 Te pup!

      Ștergere
  3. Interesant, sa le folosesti cu placere :D :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat timp esti multumita de rezultat nu prea conteaza daca sunt originale sau fake. Sa le folosesti cu placere. Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe aceasi premiza merg si eu. Multumesc mult! Te pup!

      Ștergere
  5. Chiar asteptam sa citesc parerea ta despre pensulele astea. Am vrut si eu sa mi le comand acum ceva timp de pe Dresslink, dar intre timp m-am hotarat la altele de pe eBay. Tot pe eBay am gasit pensule de la Urban Decay foarte ieftine, dar vanzatorul era din China si aveam aceeasi problema cu faptul ca ar putea sa fie fake. Pana la urma aproape toate lucrurile sunt facute in China, doar ca de multe ori brandul le face sa fie mult mai scumpe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pensula pentru contur eu o folosesc si la aplicarea blushului cremos - face o treaba minunata! :)
    Am setul Core Collection si sunt absolut indragostita de pensulele RT! <3

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.