, , , , , , ,

Rimmel London Match Perfection SPF 20 || REVIEW

15:24


Buna fetelor! Am promis inca un articol despre produsele Rimmel London, iar astazi vorbim despre fondul de ten Match Perfection cu SPF 20.
Este primul fond de ten pe care il incerc de la Rimmel London si recunosc ca am fost oarecum curioasa din cauza vloggeritei Zoella. Inca vreau sa imi cumpar si fondul de ten Wake Me Up ( si anticearcanul) si tare as vrea sa imi spuneti daca l-ati incercat si daca va placut. 


Varianta pe care o am eu, cu SPF 20, este noua varianta/formula a fondului de ten Match Perfection care initial avea SPF 18.
Cand l-am cumparat nu stiu de ce aveam impresia ca promitea sa aiba si primer in el, dar nu este cazul.


Ambalajul este asemanator cu cel al variantei mai vechi, este din sticla si dispune de pompita. O pompita este de ajuns sa imi "tencuiesc" toata fata.

Eu am nuanta 100 Ivory, care este ce-a mai deschisa si totusi putin mai inchisa pentru tenul meu. Daca o blenduiesc bine nu mai este o diferenta asa de mare. De multe ori, pana se seteaza pe fata, il simt destul de lipicios si simt ca daca aplic pudra, o sa il misc (nu stiu de ce). 
Acoperirea este una medie, dar din punctul meu de vedere, ar trebui sa aveti grija la al doilea strat pentru ca tinde sa devina cakey si sa incarce tenul. Rezistenta lui pe ten este foarte buna, 8 ore + in cazul meu, dar eu nu am tenul gras, eu il am uscat. Rezistenta la transfer in schimb lasa de dorit, mereu imi fac ecranul telefonului praf. 
Este un mare avantaj ca are SPF 20 si imi place ca nu usuca tenul.


SWATCH

Eu l-am luat din DM cu 20-25 de lei. Il puteti gasi in magazinele fizice ( Auchan, Carrefour, DM etc.) sau pe Aoro.

Ce parere aveti despre acest fond de ten?

Va pup!


You Might Also Like

6 comentarii

  1. Il am si eu si la fel, mi se pare lipicios.. si lucios in acelasi timp. Il cam evit, mai ales ca am ten mixt. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci nu sut singura cu problema asta :)) Te pup!

      Ștergere
  2. Sa inteleg ca si eu as avea o problema sa gasesc o nuanta potrivita pentru pielea mea alba ca branza :)). Din gama Wake me up ma tenteaza concealer-ul, dar nu l-am luat pentru ca am vazut ca are mici particule de sclipici in el si asta nu ma prea incanta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu ca are sclipici, dar am inteles ca este foarte bun si ilumineaza zona de sub ochi genial. Si da, din pacate suntem defavorizate din punctul asta de vedere. Te pup!

      Ștergere
  3. corectorul de la wake me up nu il gasesc in stoc pe 1001cosmetice, la nici o comanda :-(

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu mi-am luat corectorul Wake Me Up, insa parerile despre el sunt impartite. Si sigur o sa te mire asta! :)))
    De la Rimmel l-am avut pe cel Lasting Finish 25 de ore si mi-a placut super mult! L-am terminat in iarna. Ca la orice alt fond de ten, aveam momente cand imi placea dar si cand nu ma multumea.
    Se pare ca toata lumea are problema asta si ca depinde de cum se simte tenul in acele clipe.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.