, , , , , , ,

Rimmel London Volume Colourist Mascara || REVIEW

23:27


Buna dragelor ! Saptamana aceasta vom vorbi despre doua produse Rimmel London: rimelul Volume Colorist si fondul de ten Match Perfection cu SPF 20. Le folosesc de la inceputul lunii martie si a venit timpul sa va vorbesc despre ele.

In luna martie a fost lansat Rimmel London Volume Colorist Mascara, un rimel ce promite innegrirea genelor naturale daca este folosit timp de doua saptamani. De asemenea, promite si volum si alungire. Dar va propun sa vorbim mai detaliat in continuarea articolului.


Ce spun ei?

Evidentieaza-ti genele cu VOLUME COLOURIST, prima mascara care combina volumul genelor cu colorarea treptata a acestora.
De acum inainte genele invizibile devin istorie chiar si atunci cand dormi! Formula revolutionara confera genelor un aspect deosebit: 
Instant: pensula capteaza fiecare geana aplicandu-le pigmenti negri si oferindu-le volum si alungire. 
Rezistenta in timp: complexul de innegrire a genelor le coloreaza treptat si le evidentieaza de la radacina pana la varfuri; daca se foloseste mascara zilnic, efectele se observa dupa 2 saptamani. Innegrirea genelor se pastreaza chiar si dupa ce nu se mai foloseste mascara, genele revin la culoarea naturala treptat.  

Ce spun eu?

Ambalajul este unul clasic, din plastic, asemanator cu rimelurile Rimmel London. Nu este nici elegant, dar nici nu arata ieftin.
Peria este una normala as zice eu, si din punctul meu de vedere nu se diferentiaza de multe alte rimeluri de pe piata. Nu este greu de lucrat cu ea si nici nu au existat cazuri in care sa ma murdaresc. Ajunge destul de bine cam in toate locurile.
Consistenta rimelului este una in regula, nici foarte groasa, dar nici apoasa. Si acum e acum. Eu una, dupa doua saptamani de folosire repetata, nu am vazut nici un efect de innegrire asupra genelor mele. Pur si simplu mi se pare ca arata la fel ca de obicei. Volum si alungire mi se pare ca mi-a oferit ca si orice alt rimel. 
Nu este waterproof, dar nici nu se lauda cu asa ceva. In schimb, are o rezistenta foarte buna de-a lungul zilei, chiar si daca ploua afara.
Mai jos gasiti o poza cu el aplicat intr-un strat si in doua straturi. Va rog scuza-ti cearcanele vin dupa o saptamana in care m-am culcat la ora 3 in fiecare seara din cauza unui proiect.

Detalii de pe spatele ambalajului:

Per total sunt putin dezamagita, m-am asteptat sa fie mai bunicel, dar pentru un look natural de zi, mi se pare foarte potrivit. 

Daca va intereseaza il gasiti atat in magazinele fizice ( Auchan, DM etc) cat si pe 1001 cosmetice.
In DM este in jur de 20 de lei, iar pe 1001 Cosmetice costa 18 lei.

Voi ce rimel preferat aveti de la Rimmel London?

Va pup!

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Nu l-am incercat, dar se vede frumos pe genele tale <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca esti de parere ca se vede frumos, mie nu imi parea asa :) Te pup!

      Ștergere
  2. Chiar eram curioasa daca ajuta la nuantarea genelor...eu le am blonde...si m-ar fi ajutat super mult!

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.