, , , , , , ,

Cien BB Cream All-In-One || REVIEW

18:30


Buna, dragelor! Revin dupa niste zile agitate, a trecut si ziua mea de nastere si ma simt putin ciudatel, simt ca a trecut timpul mult prea repede. Urmeaza o saptamana grea la facultate. Am de sustinut un examen si mai am de predat vreo 4 proiecte (unele, recunosc, nu sunt incepute inca). Asa ca daca voi fi absenta, sper sa intelegeti ca este o saptamana "speciala".

M-am gandit sa va vorbesc astazi despre un nou produs de la Lidl. Stiti ca eu sunt mare fana Lidl, nu trebuie sa ma mai repet, iar atunci cand am vazut la raft aceast BB Cream, nu am mai stat pe ganduri. Cien BB Cream ALL-IN-ONE este un produs pe care l-am vazut de mult in afara si despre care auzisem cuvinte numai de bine. De asemenea, exista multe, multe produse care inca nu au ajuns la noi si abia astept sa le vedem si la noi.

BB Cream-ul este disponibil in doua nuante: Light (pe care o am eu) si Medium to Dark. 
Dupa cum puteti vedea si pe tub, acest BB Cream promite : 
  • SPF 15 
  • Acoperire (Conceals)
  • Ten fara imperfectiuni (Clears)
  • Netezire ( Smooth Complexion)
  • Reduce ridurile (Reduces wrinkles)
  • Hidratare pentru 24 de ore (24-hour skin hydration)
As vrea sa incep prin a va spune ca nuanta Light este inchisa, cel putin pentru mine care sunt destul de palida. Subtonul este galben, iar noi, cele cu subton roz trebuie sa avem grija cum il intindem (si sa nu intindem mult). Cred ca la vara, cand ma voi bronza va fi foarte bun, deocamdata se vede o diferenta foarte mare intre gat si fata.
SPF-ul de 15 nu face o diferenta foarte mare, fiind o protectie scazuta, dar mai bine asa decat nimic. 
BB cream-ul nu are o acoperire mare, nu acopera nimic, daca aveti cosuri, semne sau cearcane nu va acoperi nimic. In schimb, ilumineaza tenul foarte bine si il face sa para mai odihnit. Dupa cum o sa puteti vedea in swatch-ul de mai jos, este foarte cremos si glowy. La capitolul hidratare, sunt foarte multumita, se vede diferenta. Daca aveti tenul uscat (ca si mine) va fi super pentru ca nu scoate in evidenta portiunile uscate si face tenul sa arata mult, mult mai sanatos. Daca aveti tenul gras s-ar putea sa intampinati niste probleme, sa va luceasca fata sau sa nu reziste foarte mult pe ten. 
Eu l-am purtat si cand am mers la sport si chiar daca am transpirat nu am avut probleme cu el, a rezistat la transfer, nu m-a iritat si nu mi-au iesit cosuri de la el.

Pretul BB Cream-ului ALL-IN-ONE de la Cien este de 10 lei si cred ca este cel mai ieftin BB Cream pe care il puteti gasi pe piata. Raportul calitate-pret este de asemenea foarte bun.




In concluzie eu vi-l recomand, mai ales daca vi se potriveste nuanta si nu aveti nevoie de o acoperire foarte mare. Daca va place sa va machiati natural, eu zic sa il incercati. 

Eu una cu toate BB Cream-urile am avut aceasi problema si anume nuanta, deci nu am fost foarte uimita, dar am fost impresionata foarte placut de hidratare. Pentru vara mi se pare foarte potrivit.

Voi l-ati incercat? Va tenteaza sa il incercati?

Va pup si va doresc o saptamana minunata!

You Might Also Like

19 comentarii

  1. Nu l-am icercat, dar arata bine swatch-ul tau <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am incercat din cauza tenului gras pe care il am. L-am avut pe cel de la Garnier si nu mi-a placut,deci nu mai risc. In schimb ma tenteaza gelul spuma :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am folosit mai multe produse Cien pentru ten și m-am înțeles foarte bine cu ele. Colecția cu măsline este preferata mea!te pup!

      Ștergere
  3. Wow, dar chiar ca e inchisa nuanta Light!
    Momentan am incercat BB Cream de la Garnier - care mi-a placut, CC Cream de la Gerovital - mi-a placut chiar mai mult decat BB de la Garnier...si cred ca atat!
    Urmeaza sa primesc BB de la Liole si sunt mega curioasa cum va fi!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu vreau să încerc BB Cream-ul de la Lioele 😍 Am înțeles că este foarte bun :D aștept să citesc un review de la tine !:*

      Ștergere
  4. Eu sunt foarte mulţumită de BB Cream de la Garnier, varianta light pentru ten gras. Acoperă foarte bine (în contextul în care n-am un ten foarte curat: roşeaţă) şi rezistă o zi întreagă. Am renunţat la fond de ten.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că o să îl încerc și eu împreună cu o cremă mai hidratantă :* M-ai facut curioasă! Te pup!

      Ștergere
  5. Ori eu nu sunt suficient de atenta ori in LIDL din care imi fac eu cumparaturile nu au cosmetice. Chiar nu am bagat de seama sa aiba cosmeticele lor, marca proprie. Am vazut alte cateva chestii din ingrijire dar ... nu CIEN. As fi tentata sa il incerc si eu. Descrierea lui este promitatoare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să aibă, toate au! Dacă îl încerci sunt curioasă ce părere o să ai :* Te pup!

      Ștergere
  6. Nu l-am incercat, am un Cc cream de la Farmasi si sunt tare multumita de el, cred CA e in jur de 7lei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuu, si mai iefti :-/ O sa ma interesez de el. Te pup!

      Ștergere
  7. Ma bucur sa citesc un review pozitiv. Astazi l-am cumparat din instinct si abia acum am cautat info despre el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cu dus si intors acest BB Cream. Imi pare rau de nuanta mie :( Te pup!

      Ștergere
  8. Si eu l-am cumparat acum vreo luna, dar nu l-am prea folosit. L-am incercat de cateva ori si nu mi-a placut deloc. Dupa ce il pun pe fata daca dau cu mana se ia ca si cum as avea mizerie pe piele. Nu imi place deloc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, eu nu am patit asa ceva cu el (s-ar putea sa nu ai fata exfoliata sau baza pe care o pui dedesubt sa nu se combine bine cu bb-cream-ul), dar recunosc ca si eu l-am cam ocolit pana acum din cauza nuantei :) Te pup!

      Ștergere
  9. Recent mi am achizitionat si eu acest bb cream in nuanta medium to dark , tenul meu este mixt si ma inteleg foarte bine cu el , intr adevar hidrateaza foarte bine si confera o luminozitate naturala tenului, mi se pare ca este potrivit pentru vara deoarece este foarte lejer

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Andra, multumesc pentru review. Este prima data cand ajung pe blogul tau bestial!!

    Sunt tentata sa il incerc, mai ales ca acum bb cream-ul de la garnier mi se termina si nu as vrea sa il mai iau pentru ca imi incarca tenul. Am formula fara ulei, dar tot imi luceste fata.
    Cei de la Lidl nu au testere pentru niciun produs cosmetic din pacate, dar tocmai azi am gasit un tub deschis nuanta light si m-am simtit binecuvantata >:). cand am aplicat pe pielea mea bb cream-ul parea sa aiba subton roz - ceea ce m-a si dezamagit, pentru ca eu am pielea cu subton auriu. O sa mai incerc, poate mi s-a parut mie, ori loturile de cosmetice se mai schimba. Habar n-am...
    Ma tenteaza ca data viitoare sa mi-l iau. Tu ce ai zice, daca am tenul mixt, mai mult uleios in zona T, sa mi-l iau?
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, iti multumesc pentru cuvintele frumoase, mi-ai facut ziua mult mai frumoasa <3

      Din pacate, nu cred ca ti s-ar potrivi. El este foarte cremos si nu are o textura mata, rezistenta. El mai mult ilumineaza si da aspectul acela de hidratare pentru tenul uscat. Imi este ca nu iti va rezista in acele zona si iti va lucii fata ca a unui glob disco din cauza lui :-/ Daca ai fondurile necesare incearca niste BB Cream-uri de la Lioele am auzit ca sunt foarte faine si daca nu ai nevoie de asa multa acoperire poti incerca un fond de ten lichid (lichid, lichid vreau sa zic) de e. Kiko, Catrice etc :) Daca vrei niste link-uri da-mi un mesaj pe pagina de facebook si o sa iti raspund :)

      Te pup si imbratisez! <3

      Ștergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.