, , ,

Coliere Statement - Unde le gasim mai ieftine?

15:32


Buna, dragelor!
Cred ca toate stim ce este un colier statement, este acel colier mare, foarte bold, care pune in evidenta si mai mult o tinuta sau poate transforma o tinuta banala in ceva wow. De-a lungul timpului am vazt foarte multe modele frumoase atat in magazine, cat si la femei pe strada. Dar din ce am vazut eu, aceste coliere tind sa fie destul de scumpe. Pretul se invarte undeva la 40-50 de lei. Mai nou am vazut si urmatoarea smecherie facuta de intreprinzatorii nostri : Cumpara coliere de pe site-uri chinezesti si le vand la suprapret.
Pe ideea de ce sa ii dau altuia 40 de lei pentru un colier de 4 lei am facut acest post. Nu imi place sa fiu pacalita si furata asa ca astazi o sa va arat cateva modele de pe site-ul Dresslink.


Colierul il puteti vedea pe site dand click AICI

Acest colier va spun sigur ca l-ati gasi in online (pe site-urile romanesti) sau pe la magazinele acelea tip butic cu un pret in jur de 50 de lei, daca nu chiar mai mult. Eu l-am luat cu 1,72$ adica in jur de 7 lei. Eu il port in foarte multe combinatii, de obicei cu bluzite roz pastel.


Colierul il puteti vedea pe site dand click AICI

Imi place foarte mult acest colier pentru ca este clasic si ador combinatia intre auriu & negru. Merge la foarte mutle tinute. Am ceva aproape identic din H&M si am dat pe el 40 de lei, asa pe acesta am dat cu 1,36$ adica in jur de 5 lei.


Colierul il puteti vedea pe site dand click AICI

Colierele statement nu trebuie sa fie intodeauna doar la baza gatului, poate sa fie si mai lungi.  Un exemplu este cel de mai sus care scoate din anonimat orice tinuta alba. As vrea sa imi gasesc o bluza sau o rochie galbena pentru ca ar fi un contrast genial intre cele doua.
De obicei, modelele acestea de coliere sunt destul de scumpe si mai ales ca piatra aceasta (gen turcoaz) este foarte populara in sezonul cald, pentru ca inspira mare, cald, plaja. Eu pe acest colier am dat 1.04 $ adica undeva in jur de 4 lei.

Mi s-a deschis apetitul pentru coliere si inca vanez astfel de oferte. 
Despre Dresslink v-am mai povestit aici ( unde gasiti toata comanda mea de atunci) si aici (parerea mea despre pensulele RT).  Pe acest site gasiti chestii foarte faine si de calitate.


Voi aveti un colier statement preferat?

Va pup!



You Might Also Like

9 comentarii

  1. Ce-mi place al treilea ♥ Eu imi iau in general coliere de pe eBay, am gasit niste modele foarte faine. Sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place ! Si eu am vazut multe lucruri faine pe ebay <3 Te pup! :*

      Ștergere
  2. Sunt faine! Am avut si eu unul de la ei pe care l-am tot purtat, insa s-a rupt si nu cred ca merge lipit...
    Dar au coliere frumoase si ieftine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am patit pana acum asta, si sper sa nu patesc :-/ Te pup!

      Ștergere
  3. Sunt multe produse beauty related cumparate de pe ebay la preturi de nimic si vandute la noi la niste preturi nesimtite. De exemplu, brush egg-ul, il vad pe diverse site-uri la noi cu 30-40 lei si eu l-am luat cu 1 $ si transport gratis (doar venea din China). Stiu ca asteptarea ne omora de cele mai multe ori, dar cateodata merita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cea mai mare nesimtire o vad cu pensulele :)) te imbogatesti imediat peste noapte :))) te pup!

      Ștergere
  4. Primul imi place super mult, e perfect pentru vara! Dar trebuie sa recunosc ca imi plac suuuper mult colierele din Stradivarius si H&M. Let`s call it my guilty pleasure :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Primul colier imi lipsește din colecția propusă de tine. Ultimele 2 le am si eu 😁😁😁

    RăspundețiȘtergere
  6. Lovely jewels )
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.